Ootteko te muut tällaisia? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kaveri tulossa heti aamusta tänne, mun PARAS ystävä, joka on täällä tuhannet kerrat käynyt. No mä rupesin kattomaan, että kämppä on kuin hävityksen kauhistus, muksuja en saanut nukkumaan millään (tai siis kuopusta, joku ihme vaihe) ja pistin kaverille sitten viestiä, että täällä on JÄRKKY siivo ja mä en millään kerkeä siivoomaan. No kaveri tietty vastas, että ei haittaa ja on tottunut (on itsekin kahden pienen lapsen äiti...)

Mutta minäpä en silti voinut vaan "ottaa rauhallisesti". Nyt sain kuopuksenkin nukahtamaan ja oon täällä sen jälkeen melkein juosten siivonnut pisin poikin :D Vielä pitäis ruveta imuroimaan, kun en vaan KEHTAA päästää vieraita sotkuiseen kotiin :(

Voi kun joskus osaisi ja oppisi rentoutumaan sotkuista huolimatta :(

Mä oon ihan samanlainen. Mitä sitten vaikka joku näkeekin, että joka paikka ei oo siistinä?! Mutta ku tulee tilanne, en osaa olla stressaamatta.

Kyllä meillä on aina kaikki tip top jos kavereita tulee kylään vaikka kuinka sanois ettei sekasotku haittaa :ashamed: Mä karsin sitte vaikka tarjoiluista ja olkoot ne sitte jotain valmista :)

oi että, samanlainen olen. En vaan voi päästää meille ketään jos ei ole siistiä... ja siis itse viihdyn kotona perheen kesken pienen sotkun ja epäjärjestyksen keskellä. Mutta jos vaikkapa siskoni tai muu perheenjäsen on tulossa niin kaikki on putsplank! Sama jos joku miehen kavereista on tulossa, nii pistän miehen imuroimaan ensin ja siistimään paikat. tosin se tekee sen nykyään vapaaehtoisesti ja itse, koska tietää että en vaan voi päästää sotkuiseen kotiin vieraita...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
En minä ainakaan jaksa stressata: jos vierasta haittaa, siitä vain itse siivoamaan. :D

Mulla on keittiössä kyltti, jossa lukee "ole kuin kotonasi - siivoa keittiöni!" :D

Musta tuntuu, että tästä koko siisteydestä on tullut suunnilleen pakkomielle jo. Nyt rupesin miettimään, että vessakin pitää pestä. Huoh. Eli pois palstalta ja äkkiä!

No myönnettäköön että joskus meinaa paniikki iskeä jos on vieraita tulossa ja kämppä ku ukkosen iskemä.. :snotty:
Kaikista eniten ärsyttää semmoiset vieraat jotka ei älyä etukäteen ilmottaa tulostaan. Meillä kun on aina vähän joka paikka rempallaan, tavaroita väärillä paikoilla..etupäässä leluja,kirjoja ja/tai vaatteita vähän siellä sun täällä. :/

Yhteistyössä