Hae Anna.fi-sivustolta

operaatio talvi

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Iidaleena, 25.10.2006.

1. TKK Vierailija

Oili: En tiennyt tuosta, että tekevät VL:ssa raskaustestejä vain ma, ke ja pe, mutta mulle sanottiinkin suoraan, että tule testiin ke, niin saat tuloksen samana päivänä. Olin itse laskenut, että testi pitäisi olla ti ja vähän asiaa ihmettelin, mutta en sitten mitään kysellyt. Jaksamista Oili - ei ole enää kuin yksi yö. Mun mielestä se haamu kyllä vaikutti lupaavalta... Peukut pystyssä odotan huomisia uutisia!

Iidaleenan uutisia tulen katsomaan viimeistään huomenna, kun ilta menee töissä. Viime hetken tsempitykset myös sinne.

2. peppiina 78 Vierailija

Täällähän eletään kuumeisia hetkiä, Tsemppiä viime hetken piinoihin...Toivottavasti on nyt teidän vuoro plussata! Mie niin kadena luen noita teidän juttuja, kun etenette hoidoissa....jopa piinapäivistä olen niiiiin kadena, kun iItse junnaan paikallaan: tässä kierrossa piti olla PAS luomukiertoon, mutta piru vie ovistestit näytti mulla VÄÄRIN!!? tänää ultrssa arvioitiin, että tuleekin pitempi kierto ja ei mielellään tehdä PASia ollenkaan...hitto, nyt joudun odottaa taas seuraavia menkkoja ja sit hormonit peliin... mut eipä voi minkään, taas menkkoja odotellessa...

Tuosta Helsingin VL:n jutusta en minäkään tiennyt, tosin empä ole ikinä edes päässy niin pitkälle, että olis tarvinu mennä veritestiin, mutta onhan tuo hyvä tietää, ettei tule yllärinä jatkossa.

3. Iidaleena Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Nonniin nyt olen kotiutunut kaupunki reissulta :)
    Eilen sulamaan otetusta orresta yksikään ei selvinnyt. Sulatuksen jälkeen eivät jatkaneet jakautumista. Tänään aamulla ottivat sitten toisen orren sulamaan ja kolmesta alkiosta kaksi oli varmasti eläviä. Tässä ajassa ei ihan varmaksi voitu sanoa minkä tasoisia alkiot ovat. Mutta solut olivat selvästi kasvaneet. Ennen solujen jakautumista solukoko kasvaa (näin minulle selitettiin), mutta olisi pitänyt kasvattaa kauemmin laboratoriossa jotta jakautumiskyky olisi varmistunut.
    Tämän vuoksi ja minun suostumuksella, siirrettiin kaksi alkiota. Oikein en tiedä onko huono vain hyvä asia, etteivät alkiot ehtinyt kauaa olemaan kasvatuksessa. Toisaalta kohtu on varmasti luonnollisempi kasvuympäristö.
    R-testi on 13.2. Koska käyn omalla paikkakunnalla verikokeessa, saan tuloksen vasta seuraavana päivänä. Saa nähä millainen ystävänpäivä tulee ;) Minulle iski kumma väsymys siirron jälkeen, taisin vähän jännittää etukäteen miten solut selviää, nyt suuntaankin päiväunille...

4. Oili Vierailija

Negahan sieltä tuli... Vaikka kuinka siihen yrittää valmistautua, tulos on aina yhtä musertava.
    En jaksa nyt kirjotella enempää, yritän jotenkin luovia tän duunipäivän loppuun.

Parempaa onnea teille muille!

5. TKK Vierailija

Oilille suuri lohdutushalaus. Nyt vain täytyy nuolla haavat ja jatkaa eteenpäin. Voimia!

Harmi Peppiina, ettette päässeet siirtoon : / Mielelläni olisin nähnyt sinutkin täällä piinailemassa. Eiköhän se sitten ensi kuussa lääketieteen avustuksella onnistu.

Iidaleenalle onnittelut kahdesta kyytiläisestä ja tervetuloa piinailemaan : ) Tarrasukkia yms. tykötarpeita lähettelen, jotta tarraa(vat) oikein hyvin kiinni seuraavaksi 9kk:n ajaksi.

pp8 Eikä vielä oikein mitään tuntemuksia. Ehkä minullakin näyttää ensi viikolla negaa... (ellei menkat ehdi ensin).

6. Iidaleena Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Peppinaalle ja Oilille pahoittelut ja lohtuhalit.

Minulla nyt ei olotilassa ole mitään muutosta. Semmoisella ajatuksella leikin eilen illalla, että miksei ihmisen napa vois vaikka vaihtaa väriä aina kun kohdussa on elävä alkio/sikiö? Ajatelkaa miten monelta piinapäivältä ja hermoilulta sitä säästyis.

Muuten mikä se oikea termi on noille koeputkille missä alkioita pidetään. Lääkäri puhu viimeksi orsista (siksi sitä nimitystä käytin edellisessä kirjoituksessa), mutta aloin miettimään, että eikö se ole olki?

7. TKK Vierailija

Iidaleena: Olki on juu. Olisi tosiaan todella suuri helpotus, jos se navan väri kertoisi missä mennään, niin ei tarttisi jännäillä turhia : D

8. R Vierailija

Heipä hei!

Täällä on jos minkämoisia kuulumisia. Iidaleenalle tsempit, että kyytiläiset pysyy kyydissä. Peppiinalle ja Oilille syvät pahoitteluni. Tää on niin epäreilua!!!!

Omaa napaa: Toissa päivänä oli toinen ultra. Molemmilla puolilla oli AINAKI 5 rakkulaa, jotka oli 11mm ja tosi paljon oli pienempiä, joiden pitäisi lääkärin mukaan ehti ähyvin matkaan... Huomenna on kolmas ultra ja saan tietää punktion ajankohdan. Ennustettiin viimeksi maanantaita tai tiistaita. Samalla siis miehelle biopsia. Puregonissakin annos pysyi samana, 150IU.

Mulla ei hirveenä ole ollu mitään oireita piikittelystä ja sumuttelusta. Päänsärkyä vain harva se päivä. Tänään sitten juuri tulin lenkiltä, niin tuntuu vähän semmosta paineen tuntua alavatsalla... Liekö rakkulat siellä pullistelevat... Toivottavasti nyt tulisi punktiossa "hyvä saalis", pessimistisenä siis ajattelen, että tämä ei onnistu ja että ei tarvitsis kuitenkaan koko lääkerulianssia alkaa alusta vaan saataisiin alkioita pakkaseen...

Mutta huomenna lisää kuulumisia. Punktio alkaa kyllä jo aikalailla jännittää... :/
    Rosa

9. R Vierailija

Mulla oli tänään kolmas ultra. Vasen munasarja tuntuu olevan huomattavasti "laiskempi' kuin oikea. Mistähän se johtuu??? Parisen kymmentä olikohan n. 15-17mm rakkulaa oli havaittavissa. On ne vaan villin näköisiä ultrasta kun näkee!!! Tiistaina punktioon. Lääkäri siinä arpoi hetken maanantain ja tiistain välillä. Torstaille varattiin jo alkion siirtoon aika. Saa nähdä sitten onko mitään siirrettävää... Nyt siis vielä puregonia la (150IU) ja su (n. 100IU tai se mitä ampullissa on jäljellä) ja su iltana Pregnyl. Mies opetteli sen sekoittelemaan:) Maanantai on "vapaapäivä" ja tiistaina pitääkin jo kuuden pintaan olla menossa klinikkaa kohti, kun heti aamusta on toimenpide. Sain myös Diapamia, Voltarenia ja jotain vielä mukaan. Pitää ottaa ne sitten matkalla klinikalle. Saa nähdä, kyllä rupeaa vähän hirvittämään tämä homma... Nyt ku meniski pupu pöksyyn tämän asian kanssa!!! Niin ja lääkäri vastasi mun yhteen isoon huoleen, että kyllä, mies voi ajaa autolla biopsian jälkeen kotiin. Tunti-pari meitä kuulemma pidetään seurannassa, riippuen voinnista.

Mutta hyvät viikonloput. Mitenköhän sitä voisi ottaa nyt ihan rauhassa ja rentoutua viikonlopun ennen punktiota... Kääks...

Rosa

10. TKK Vierailija

Onnea Rosalle punktioon! Hyvin se menee : ) Ja ei nuo munasarjat tunnu taisaiseen noita follikkeleita kasvattelevan, vaan mullakin oli toisella puolella enempi kuin toisella...

pp11 - miksei aika voi mennä nopeammin?

11. Iidaleena Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Rosalle onnea huomiseen punktioon! On ihan normaalia, että toinen munasarja ottaa johtoaseman ja kehittää useamman rakkulan. Minulla, vaikka molemmissa on paljon rakkuloita, niin jostain kumman syystä nimenomaan vasemman munasarjan rakkulat meinaa jäädä turhan pieniksi.

TKK sullahan on testi päivä aivan kohta :)

Täällä menossa pp7. Missään ei tunnu vielä miltään oudolta. Lugeihin olen jo täysin tosin kyllästynyt. Minulla ne aluksi aiheuttavat huimausta ja kuvotusta pari tuntia laiton jälkeen. Sitä kun on kestänyt pari päivää, nii seuraavaksi alkaa nännit aristaa. Siis ne tulee aivan älyttömän kipeiksi. Mies tietää nykyään ettei kannata koskea, kun luget on käytössä. Suihkussakin joudun suojaaman nännejä vesipisaroiden osumilta. Auh. Kaiken lisäksi rinnat turpoaa, eli jouduin ostamaan lugejen käytön ajaksi isommat rintaliivit (normaalisti kuppikoko A, nyt B). Kaiken lisäksi ainoastaan urheiluliivit tukee tarpeeksi, jottei liikkuminen satu rinnoissa. Ja sitten ne pillerit vielä sotkee...
    Olen siis täysin kypsä jo näihin pillereihin. Viimeksi oli ihan samanlaista lugejen kanssa :(

12. betty. Vierailija

JOANNAA JA DELLAA kaipailen,mussäs vaiheissa menette???
    Mulla huomenna 0 ultra ja saas nähdä aletaanko gonal jo huomenna
    TKK:sulla on jo piinis pitkällä,wau,koti-vai veritesti?

ROSALLE tsempit punktioon

OILI:Voi harmi,no entistä vahvempana kohti uusia "haasteita"

IIDALEENA:Sullekkin piinis pinnaa,aika matelee tuossa tilanteessa uskomattoman hitaasti

13. betty. Vierailija

14. Elukka (!) Vierailija

Minäkin haluaisin kuulla Joannasta ja Dellasta. Vanhoja palstatuttuja ollaan... :)

15. TKK Vierailija

Hei kaikki!

Tänään aamulla tein viimein testin ja plussa tuli : ) Olo on onnellinen, mutta epätodellinen. Huomenna ajattelin mennä vielä veritestiin (kun se mahdollisuus kerran on), että saan osviittaa hcg-arvoista.

Iidaleenalle onnea piinistelyyn: toivottavasti hyppäät samaan plussajunaan - pidän paikkaa varattuna : )

Myös muille onnea hoitoihin! Tule Rosa kertomaan kuinka punktiossa kävi!

16. R Vierailija

Punktiosta on selvitty... Raskas kokemus. Oikea munasarja meni helposti, vasen oli tuskallinen. 19 munasolua saatiin talteen. Mutta eniten minua särkee sydämeen... Me emme saa koskaan biologista lasta mieheni kanssa. Biopsia ei siis mennyt niinkuin olisi toivonut... Vaikka hormonikokeet oli normaalit, siittiöitä ei vain yksinkertaisesti ole ollenkaan, ei edes sitä yhtä. Että näin, en nyt jaksa enempää. Koko päivä mennyt nukkuessa ja itkiessä. Parempaa onnea teille muille... :¨(

Rosa :¨(

17. della Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ai, täällä on jo ehditty kaipailla!:) Olen vallan juuttunut kirjoittelemaan tuonne ensimmäiseen ivf/isciketjuun... Meillä on piinailut menossa. Viime viikolla oli punktio. Yhdeksäntoista solua saatiin, pieni hyperin vaara oli. Kolmetoista solua hedelmöittyi ja 10 kunnollista alkiota tuli. Yksi 1-luokkainen neljäsoluinen alkio siirrettiin kyytiläiseksi viime perjantaina. Yhdeksän jäi sitten pakkaseen myöhempää käyttöä varten. Ensi viikon perjantaina saa testata.

Täällähän on sentään hyviäkin uutisia!:) Tuolla ivf-ketjussa tuntuu nyt olevan vain huonoa onnea.:( Onnea paljon TKK:lle plussasta! Hienoa!:)

18. della Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    IDALEENA 25v (m 33v) syy siittiövasta-aineet ja lievä PCO 1.ICSI ->PAS-raskaus alkoi, km rv6. 2.ICSI Hyperi riskin vuoksi ei tuorealkion siirtoa. PAS tammi-helmikuun vaihteessa.

OILI: 31v ja mies 33v. Itselläni endo, jota leikattu kaksi kertaa, viimeksi elokuussa-05. Munatorvet ym auki, miehen siittiöt ok. Yritystä 12/04 lähtien, yksi spontaani raskaus helmikuussa-06, joka päättyi keskenmenoon rv6 ja kaavintaan. IVF Pitkällä kaavalla, sumuttelut(Synarela) alko syyskuussa. Punktio vko 42, 1 alkio siirretty 19.10, 5 alkiota pakkaseen. PAS-yritys lääkkeeliseen kiertoon tammikuussa-07.

MINTTIS: molemmat 27v. Varsinaista yritystä takana vasta reilu vuosi. "Salaa toivottu" jo kauan. Miehellä hyvin vähän siittiöitä lapsena liian myöhään todetun ja hoidetun laskeutumattoman kiveksen vuoksi. Kuitenkin A simppojakin löytyy ja ensimmäinen ICSI tehty julkisella lokakuussa 2006. Yksi alkio tuoresiirrossa ja loput neljä pakkaseen.

Mm: Itse 25v mies 37, selittämättömiä, yritystä jo muutama vuosi....Yksityisellä 1 inssi 02/06 ja nyt IVF samassa paikassa. Testi 10/06 +.

Mia73: Asuu ulkomailla 33v (M38). Endometrioosia taustalla, leikattu reilu 6 vuotta sitten. Lapsettomuutta takana reilu 6 vuotta. Ensimmainen IVF tehtiin syyskuussa ja plussasin 31 lokakuuta:)

MYMMELI: 33 (m34). Yritystä 10/2004 asti. Miehellä azoospermia. Takana 3 x ICSI - ei tulosta, ei raskauksia. 4. ICSI: punktio vko45, piina päättyi vuotoon pp12 ja testit näytti myös negaa. Seuraava hoito ajoittunee vuoden 2007 puolella - jos siihen meinataan edes enää lähteä.

JOANNA: 28v (m 30v). Yritystä kolme vuotta, hoidoissa pari vuotta. 4 x IUI, julkisella. Eka IVF joulukuussa, yksi siirrettiin, viisi pakkaseen, negaa. Eka Pas helmikuussa Selittämättömiä.

TKK: 29v (m 31v). Yritystä 1/03 lähtien. Myoman poisto 12/04. Miehestä johtuva lapsettomuus. Hoitoihin 8/06. Hyperin takia ei tuorealkion siirtoa. Kaikki 6 alkiota pakkaseen. Eka PAS tammikuussa -07. Endometriooma löydetty hoitojen aikana -> lähete laparoskopiaan joulukuussa -06.

Saija: 30v (m30 v). Yritystä takana n. 3 vuotta. Hoitoihin keväällä 2005. Aluksi prolaktiinin ylituotanto ja myöhemmin todettu korkea FSH. Pari tuloksetonta inssiä. Eka IVF näillä näkymin helmikuussa 2007.

Myy:27v (m 31v). Yritystä takana n. 2-3 vuotta. syynä lievä PCO ja munajohtimet tukossa.1 IVF takana, Punktio ja tuoresiirto 06/06, PAS 10/06.Pakkaseen ei jäänyt alkioita, joten hoidot alkavat alusta, toivottavasti mahd. pian.

Peppiina 78: 28v mies 30 v. Ilman ehkäisyä 7 v, 02 alkututkimukset= epäsäännölliset menkat= clomit, ei lähdetty muihin hoitoihin. 08/05 uudestaan ja miehen norm,muotoisten siittiöiden vähäisyys 4xIUI. Ikinä en ole plussannut. Nyt 1. IVF/ICSI= nega, PAS luomukiertoon helmikuussa.

BETTY: 29v(m30v) yritystä takana n.3vuotta. yksityiselle hoitoihin kevällä 2005. 3xIUI kaikki negaa. IVFplussa,mutta vko 12 Todettiin km. 1.PAS nega 2.PAS plussa,josta km vko 6 Tammikuussa julkiselle ivf?

DELLA: 32 v (m. 33 v). Yritystä takana lähes 5 vuotta. Yksi raskaus kolmen vuoden yrityksen jälkeen, meni kesken rv 12+5 vuonna -05. Hoitoihin julkiselle tämän vuoden (-06) alussa. Selittämättömiä. 4xIUI Clomeilla sekä Puregon-pistoksilla ilman tulosta. Ensimmäinen IVF nyt tehty. Yksi alkio siirretty, 9 on pakkasessa.

Rosa: Kohta 26v (m. 28v). Yritys aloitettu 5/2005. Lääkäriin vuoden yrittämisen jälkeen. Miehellä azoospermia. Tehty jo aikaisemmin kaksi toimenpidettä ja 8/2006 kolmas. Siittiötilanne ei muuttunut. Yksityiselle lapsettomuusklinikalle 11/2006. Ensimmäinen IVF/ICSI-hoito aloitettu 1/2007. Punktio suunnittelilla vko 6 (2/2007).

19. Iidaleena Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Rosa, voi ei. Todella ikävä uutinen. Olen pahoillani. Jaksamista ja voimia! Ei minulta löydy sanoja tuohon :(

20. Oili_ Vierailija

Hiljaiseksi vetivät Rosan uutiset... Tuntuu nämä ovat kuviot ihan pieniltä tällä hetkellä. Paljon voimia sinne ja jaksamista teille molemmille!

TKK onnea plussasta, hienoa! :)

Iidaleenalle ja dellalle jaksamista piinistelyyn, plussatuulia sinne!
    Toivottavasti pääsette betty ja peppiina pian mukaan piinailemaan!

Mulla on kahden viikon päästä lääkäri, kohti toista IVF:ää lähdetään, jos siihen lupa annetaan. Aion ehdottaa lekurille lyhyttä kaavaa, saa nähdä kuinka käy...

Mun nimimerkki onkin näköjään varattu, sen takia tuo ylimääräinen viiva nyt tuolla...

21. della Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joanna: Alkoiko sinulla PAS-hoito heti suoraan ivf:n jälkeen vai oli ensin välikierto?

22. della Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Joanna: Tätä ketjua luin vähän taaksepäin ja sinulla siis välikierto ennen PAS-hoitoa (jos oikein ymmärsin). Oliko välikierto oma päätös vai lääkäreiden? Minähän sain Taysista jo siirtopäivänä Zumenon-reseptin mahdollista PAS:ia varten, ja ohjeista olen käsittänyt, että jos tämä siirto ei nyt onnistunut, lääkitys aloitetaan heti ja PAS tehdään heti perään. Kummastuttaa vain sen tähden, kun monella tuntuu välikierto olevan.

23. TKK Vierailija

Kiitos onnitteluista kaikille!

Ennen kaikkea halusin tulla antamaan ison halauksen Rosalle - Voimia!

24. Saija* Vierailija

IDALEENA 25v (m 33v) syy siittiövasta-aineet ja lievä PCO 1.ICSI ->PAS-raskaus alkoi, km rv6. 2.ICSI Hyperi riskin vuoksi ei tuorealkion siirtoa. PAS tammi-helmikuun vaihteessa.

OILI: 31v ja mies 33v. Itselläni endo, jota leikattu kaksi kertaa, viimeksi elokuussa-05. Munatorvet ym auki, miehen siittiöt ok. Yritystä 12/04 lähtien, yksi spontaani raskaus helmikuussa-06, joka päättyi keskenmenoon rv6 ja kaavintaan. IVF Pitkällä kaavalla, sumuttelut(Synarela) alko syyskuussa. Punktio vko 42, 1 alkio siirretty 19.10, 5 alkiota pakkaseen. PAS-yritys lääkkeeliseen kiertoon tammikuussa-07.

MINTTIS: molemmat 27v. Varsinaista yritystä takana vasta reilu vuosi. "Salaa toivottu" jo kauan. Miehellä hyvin vähän siittiöitä lapsena liian myöhään todetun ja hoidetun laskeutumattoman kiveksen vuoksi. Kuitenkin A simppojakin löytyy ja ensimmäinen ICSI tehty julkisella lokakuussa 2006. Yksi alkio tuoresiirrossa ja loput neljä pakkaseen.

Mm: Itse 25v mies 37, selittämättömiä, yritystä jo muutama vuosi....Yksityisellä 1 inssi 02/06 ja nyt IVF samassa paikassa. Testi 10/06 +.

Mia73: Asuu ulkomailla 33v (M38). Endometrioosia taustalla, leikattu reilu 6 vuotta sitten. Lapsettomuutta takana reilu 6 vuotta. Ensimmainen IVF tehtiin syyskuussa ja plussasin 31 lokakuuta:)

MYMMELI: 33 (m34). Yritystä 10/2004 asti. Miehellä azoospermia. Takana 3 x ICSI - ei tulosta, ei raskauksia. 4. ICSI: punktio vko45, piina päättyi vuotoon pp12 ja testit näytti myös negaa. Seuraava hoito ajoittunee vuoden 2007 puolella - jos siihen meinataan edes enää lähteä.

JOANNA: 28v (m 30v). Yritystä kolme vuotta, hoidoissa pari vuotta. 4 x IUI, julkisella. Eka IVF joulukuussa, yksi siirrettiin, viisi pakkaseen, negaa. Eka Pas helmikuussa Selittämättömiä.

TKK: 29v (m 31v). Yritystä 1/03 lähtien. Myoman poisto 12/04. Miehestä johtuva lapsettomuus. Hoitoihin 8/06. Hyperin takia ei tuorealkion siirtoa. Kaikki 6 alkiota pakkaseen. Eka PAS tammikuussa -07. Endometriooma löydetty hoitojen aikana -> lähete laparoskopiaan joulukuussa -06.

Saija: 30v (m30 v). Yritystä takana n. 3 vuotta. Hoitoihin keväällä 2005. Aluksi prolaktiinin ylituotanto ja myöhemmin todettu korkea FSH. Pari tuloksetonta inssiä. Eka IVF näillä näkymin huhtikuussa 2007 (punktio suunnitteilla vko 16).

Myy:27v (m 31v). Yritystä takana n. 2-3 vuotta. syynä lievä PCO ja munajohtimet tukossa.1 IVF takana, Punktio ja tuoresiirto 06/06, PAS 10/06.Pakkaseen ei jäänyt alkioita, joten hoidot alkavat alusta, toivottavasti mahd. pian.

Peppiina 78: 28v mies 30 v. Ilman ehkäisyä 7 v, 02 alkututkimukset= epäsäännölliset menkat= clomit, ei lähdetty muihin hoitoihin. 08/05 uudestaan ja miehen norm,muotoisten siittiöiden vähäisyys 4xIUI. Ikinä en ole plussannut. Nyt 1. IVF/ICSI= nega, PAS luomukiertoon helmikuussa.

BETTY: 29v(m30v) yritystä takana n.3vuotta. yksityiselle hoitoihin kevällä 2005. 3xIUI kaikki negaa. IVFplussa,mutta vko 12 Todettiin km. 1.PAS nega 2.PAS plussa,josta km vko 6 Tammikuussa julkiselle ivf?

DELLA: 32 v (m. 33 v). Yritystä takana lähes 5 vuotta. Yksi raskaus kolmen vuoden yrityksen jälkeen, meni kesken rv 12+5 vuonna -05. Hoitoihin julkiselle tämän vuoden (-06) alussa. Selittämättömiä. 4xIUI Clomeilla sekä Puregon-pistoksilla ilman tulosta. Ensimmäinen IVF nyt tehty. Yksi alkio siirretty, 9 on pakkasessa.

Rosa: Kohta 26v (m. 28v). Yritys aloitettu 5/2005. Lääkäriin vuoden yrittämisen jälkeen. Miehellä azoospermia. Tehty jo aikaisemmin kaksi toimenpidettä ja 8/2006 kolmas. Siittiötilanne ei muuttunut. Yksityiselle lapsettomuusklinikalle 11/2006. Ensimmäinen IVF/ICSI-hoito aloitettu 1/2007. Punktio suunnittelilla vko 6 (2/2007).

25. Saija* Vierailija

Päivittelin vähän omia tietojani.

Pahoitteluni Rosalle ja kovasti jaksamista. *hali*
    TKK:lle SUURONNITTELUT!
    Kaikille piinistelijöille tsemppiä!

En varmaan osallistu vielä kovin aktiivisesti keskusteluun, kun oma eka IVF on siirtynyt huhtikuulle saakka. Toivotan kuitenkin kaikille plussatuulia ja pirteää talvenjatkoa!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri