"opettaisitko" vauvan tutille tässä tapauksessa vai mitä ehdottaisit?

neljäs_tulossa

Aktiivinen jäsen
22.11.2011
3 212
1
36
vauva 26 pv vanha, maitoa tulee välillä liikaakin, iltaisin syö useammin ja on lopulta tosi väsynyt, huutaa heti kun heruminen alkaa. ilmaakin voi olla mahassa suihkutissien vuoksi, tutista tuntuis tykkäävän näissä tilanteissa enemmän. olisko tyhmää opettaa tutille, haittaako imetystä? nimim. kolme edellistä ei tuttivauvoja...

anteeksi, isot kirj.puuttuu, vauva olkapäällä.

No ei tutti ainakaan meillä haitannut mitenkään imetystä, enkä ole kuullut ikinä, että haittais imetystä. Meillä vauvalla tutti käytössä, helpottaa niitä kausia kun heräilee jatkuvasti muuhun kuin nälkäänsä.

Opetin poikani tutille jo synnärillä. Täysimetin onnistuneesti 6½ kk ja osittaisimetin 1 v 9 kk.

Eli imetyksen epäonnistumisen pelossa en ainakaan jättäisi tuttia antamatta.

Tutti on meillä ollut ihan huippuhyvä väline kyllä :), aion opettaa tälle kolmannelle vauvallekin jo synnärillä sen syömisen jalon taidon.

Opettaisin. Ja olen opettanut. Ei ole ainakaan meillä haitannut imetystä. Vauva on nyt jo 9kk. Tuttiin piti kyllä oikeasti opettaa, koska ei ensin millään hoksannut, miten sitä pitäis imeä. Nyt tutti on nukahtamis/yötuttina ja autossa ja kauppareissuilla. Kotona sisällä hereillä ollessa ei kaipaa tuttiaan.

Ehkä me sitten iltaisin otetaan tutti avuksi.. Ja synnytys meni nopeasti, mutta sattumalta olin muista syistä sairaalassa ja lapset hoidossa, joten onni onnettomuudessa. Jotain 2h tais olla kokonaiskesto, minuutin ponnistus ja muutenkin suht. helppo nakki :D

Olen opettanut kaksi jo olevaa ja opetan kolmannenkin tutille (jos meille joskus kolmas tulee siis).

Ehdottomasti. Mun siskon lapset on ei-tuttivauvoja ja todellakin itse koen, että tutti on helpotus ja monesti pelastus eikä päinvastoin (varsinkin kun siskon vanhempi syö yhä peukkua. Milläpä siitä..)

Ei haitannut meillä imetystä. Alussa pidin vähän varovaisemmin (en pitkiä aikoja jne.).

Yhteistyössä