Opettajalle ehdollista seksuaalisesta hyväksikäytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäk

Vieras
Ja taas näitä!!
Tässä ei mainita sukupuolta.

Kangasalan Kirkkoharjun koulun entinen opettaja on tuomittu kahdeksan kuukauden ehdolliseen vankeustuomioon lapsiin kohdistuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä sekä virkavelvollisuuden rikkomisesta, uutisoi Kangasalan Sanomat.

Tapauksia oli kaikkiaan kymmenen ja ne ajoittuivat vuosille 2006-2008.

Kyseinen opettaja ei ole enää Kangasalan koululaitoksen palveluksessa.

Aamulehti

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/opettajalle-ehdollista-seksuaalisesta-hyvaksikaytosta/178727

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Tossa on varmaan ollut kyse koskettelusta tai rivojen puhumisesta.

Ai jaa no sitten, eihän siitä varmaan mitään traumoja jää lapsille.

No ihan varmana jää. Tarkoitin vain, että alhainen tuomio selittyy sillä. Eiköhän se silloin oo Suomen "keskitasoa".

itse oon ollut osallisena tuolla.. voisitte vähän miettiä ja ottaa asioista selvää ennenkun kirjottelette tollasia ''lieventäviä'' asi haaroja .. ja jos väitätte ettei 9-12v lapsille jää traumoja siitä että joku keski-ikäinen luokanopettaja koskettelee yms (ei yksityiskohtia) niin järki käteen!! Miettikää sen ikäinen lapsi kertomassa poliisilaitoksella että mitä on tapahtunut ja vastailemassa epämiellyttäviin kysymyksiin kuten ''miltä se tuntui'' yms. ja vielä vanhempiensa nokan edessä ja kamera kuvaamassa todistusaineistoa käräjäoikeuteen!! ja sen verran vielä että ei riitä tuo 2006-2008.. pikemminkin 2004-2008.

itse oon ollut osallisena tuolla.. voisitte vähän miettiä ja ottaa asioista selvää ennenkun kirjottelette tollasia ''lieventäviä'' asi haaroja .. ja jos väitätte ettei 9-12v lapsille jää traumoja siitä että joku keski-ikäinen luokanopettaja koskettelee yms (ei yksityiskohtia) niin järki käteen!! Miettikää sen ikäinen lapsi kertomassa poliisilaitoksella että mitä on tapahtunut ja vastailemassa epämiellyttäviin kysymyksiin kuten ''miltä se tuntui'' yms. ja vielä vanhempiensa nokan edessä ja kamera kuvaamassa todistusaineistoa käräjäoikeuteen!! ja sen verran vielä että ei riitä tuo 2006-2008.. pikemminkin 2004-2008.

Niinpä. Eniten traumoja aiheuttaa se jälkipuinti ja psyketanttojen uteliaisuus, ja "auttamisenhalu".

[QUOTE="Mä vaa";27846006]Opettajia, valmentajia, pappeja, päiväkodin setiä/tätiä, siellä missä luulet lapsesi olevan turvassa ei se niin aina olekkaan :([/QUOTE]

Aijaa!

Oma äiti aiheuttaa useimmiten lapsensa traumat, vammat ja kuolemat.

Yhteistyössä