Opettajille lahjaksi piparikuusi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla Makia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22661254]Jos rehellisesti saan sanoa, niin noi oli aika hirveitä väkerryksiä. En kehtais antaa, pitää olla "silmää" tuohon koristeluun..[/QUOTE]

=) Kiitos. Musta nuo vaan on niin tekijansa nakoisia: varikkaita, vahan kaikkea eika niin taydellisia. Ja lapsikin on aitiinsa tullut, joten opettajille mun mielesta passelit.

en veisi enkä haluaisi että minulle tuotaisiin.
en pysty syömään ventovieraan vääntämiä känttyjä, tiedä vaikka käynyt välillä vessassa pesemättä käsiään, leiponut ilman päähinettä = piparin joukossa hiuksia tai joku räpeltäjälapsi kaivanut nenäänsä ja sitten sotkenut taikinaa :x :x :x

[QUOTE="vieras";22661402]en veisi enkä haluaisi että minulle tuotaisiin.
en pysty syömään ventovieraan vääntämiä känttyjä, tiedä vaikka käynyt välillä vessassa pesemättä käsiään, leiponut ilman päähinettä = piparin joukossa hiuksia tai joku räpeltäjälapsi kaivanut nenäänsä ja sitten sotkenut taikinaa :x :x :x[/QUOTE]

No ei kai noita kukaan syokaan. Roskiin kai ne heivataan joulun jalkeen.

Emmä kyllä veis, koska en haluis saadakaan. Joutuis väkisin pitämään pölyn kerääjänä joulun ajan, kun en mä ainaka söis jotain vieraan lapsen tekemää piparikuusta. Ja sori, mut ei se näytäkään herkulliselta.. ulkonäön se sentäs saa anteeks, kun lapsen tekemät ei yleensäkään oo kovin taiteellisia.

En ymmärrä suoraan sanottuna opettajien lahjomista yhtään millään.
Jos lapsi haluaa itse kirjottaa vaikka joulukortin opelle, ni se on vielä ihan ok.. mutta kaikki muu on turhaa.. ja motiivit hieman hämäriä mulle.

Yhteistyössä