opiskelevat äidit huomio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Viettekö etäpäivänä lapset hoitoon? Jäin hieman miettimään, et miten tekisi, koska päiväkodissa sanoin, että mulla on huomenna etäpäivä ja he olettivat heti, että lapset ovat kanssani kotona...

Miten te muut teette? eikös etäpäivät ole yleensä koko päivä opiskelua, ainakin huominen olisi...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Viettekö etäpäivänä lapset hoitoon? Jäin hieman miettimään, et miten tekisi, koska päiväkodissa sanoin, että mulla on huomenna etäpäivä ja he olettivat heti, että lapset ovat kanssani kotona...

Miten te muut teette? eikös etäpäivät ole yleensä koko päivä opiskelua, ainakin huominen olisi...

Minä vein, koska etäpäivänä tartti tehdä ihan samalleen kouluhommia kuin normi koulupäivänäkin. Annettiin jopa lisätehtäviä.

Ei kannata jatkossa hoitopaikkaan hiiskua asiasta, koska tuntuu ettei kaikki ihmiset tajua sen olevan oikeasti opiskelupäivä

Mä vien lapset joka päivä hoitoon.. hoitopäivän pituus vaihtelee sen mukaan miten paljon tunteja/tehtäviä mulla on.. mutta koska 2/3 opiskelusta tapahtuu etänä, niin tottakai mä vien lapset hoitoon myös silloin..

Itse asiassa päiväkodin johtaja kysyi multa kerran, että miksi haen lapset hoidosta to ja pe jo puolilta päivin.. mä sitte sanoin, että mulla loppuu tunnit jo paljon aiemmin niin siksi haen ennen päikkäreitä.. johtaja sitten totesi, että tee nyt vaikka läksyt siinä välissä.. :)

eipä kyllä kannata puhua asiasta enää. Juu, me kans saadaan lisätehtäviä normaalien lisäksi, että tuo yksi päivä tehtäviä varten onkin ikäänkuin pelastus välillä

mulla on lapset hoidossa etäpäivinä kans muutaman tunnin ainaki..eikä ne siellä tarhassa oota edes että pitäisin silloin niitä kotona.ei mulla kyllä hirveesti noita etäpäiviä ookkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mä vien lapset joka päivä hoitoon.. hoitopäivän pituus vaihtelee sen mukaan miten paljon tunteja/tehtäviä mulla on.. mutta koska 2/3 opiskelusta tapahtuu etänä, niin tottakai mä vien lapset hoitoon myös silloin..

Itse asiassa päiväkodin johtaja kysyi multa kerran, että miksi haen lapset hoidosta to ja pe jo puolilta päivin.. mä sitte sanoin, että mulla loppuu tunnit jo paljon aiemmin niin siksi haen ennen päikkäreitä.. johtaja sitten totesi, että tee nyt vaikka läksyt siinä välissä.. :)

Teillä on kyllä reilun kuuloista tuo :)

Yhteistyössä