opiskelut + vauvahaaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni :)

Vieras
Itse olen vielä opiskelija, mutta vauvakuume on ollut jo pitkään kova. Olen koittanut saada opintoja vauhdilla eteen päin, jotta pääsisimme yrityksen aloittamaan. Tiedä sit miten kauan vielä jaksan odotella yrityksen aloittamista... Olemme vähän suunnitelleet, että jos syksyllä jätettäisiin pillerit pois.

Onko täällä muita vauvakuumeisia opiskelijoita? oletteko ajatelleet aloittaa yrityksen opintojen aikana / yritättekö saada lasta jo, vaikka opinnot ovat kesken?

Itseäni kovasti mietityttää kuinka sovittaa yhteen opinnot, työt ja sitten jos vielä olisi lapsi/-a... Arveluttaa jaksaako sitä kunnialla hoitaa kaikki.... Mitä muut opiskelijat olette ajatelleet selviävänne?

Tottakai vielä mietityttää monet muutkin asiat lapsiin ja yleensäkin elämään liittyen, kuten parisuhde, olenko valmis kasvattamaan lasta tms.

Kiva olisi kuulla muiden mietteitä näistä asioista :).

On täällä muitakin opiskelijoita...

Itse opiskelen ja ois opintoja vielä 2vuotta jäljellä, mies työelämässä. Yritys ollaan jo syksyllä aloitettu, kun aina voi välivuoden pitää. Aika näyttää milloin tärppää jos on tärpätäkseen. Tuu juttelemaan vaikka tuonne viilaajiin, meillä taitaa joku muukin opiskelija siellä...

Itse olen 26v toista ammattia opiskeleva nainen.Mies ollu nyt töissä,mutta hänellä opiskelut vasta edessä,toivottavasti ens syksynä aloittaa.Vauvakuumetta pukkaa,mutta mies sanoo että sitten vasta kun opiskelut ohi :( Itsellä jäljellä ehkä 3v ja miehellä kaikki vasta edessä joten aika kauan tässä täytyisi odottaa jos mies ei tosta innostu.Itse voisin kyllä opiskeluista taukoa pitää ja opiskella hissukseen (koska yksi lukion jälkeinen ammatti jo on) samalla töitä tehden jos lapsi olisi,mutta katsoo nyt.En haluaisi kovin vanhana ensimmäistä odottaa,mutta tärkeintä että kummatkin sitä todella haluavat...

En ole enää haaveilia, mutta kirjoittelen silti.