Oppia naisille

  • Viestiketjun aloittaja Pay back
  • Ensimmäinen viesti
Pay back
Jonkun aikaa sitten joku nainen kirjoitteli tänne ohjeita siitä mitä mieheltä vaaditaan naisten puolelta. Mutta olis sitä paljonkin toivomisen varaa ja opittavaa naisillakin. Jos ottaa vaikka ihan tavallisen suihinoton niin ei se vaan tahdo kaikilta sujua. Sellaista imeskelyä, joka ei lopulta johda mihinkään muuhun kuin vitutuksen kasvuun. Jos ei ole tarkoitustakaan saattaa miehelle orkkua niin ei kyllä kannata imupuuhiin sitten alkaakkaan.
 
tekniikat hallussa
Jos nainen oikeasti himoitsee miestä eli on siis kunnolla kiihottunut, kyllä "muna maistuu" eli suuseksin antaminen miehelle kiihottaa naista itseäänkin lisää
Tärkeintä on miehet, että pidätte tämän "namupatukkanne" puhtaana, sillä naisen imutteluhalut häviävät totaalisesti jos peniksenne haisee hikiselle, kusiselle tai muuten epämiellyttävälle.
Pese päivittäin (on olemassa erikseen intiimialueiden pesunesteitä, esim lactosyd) ja voipa mies pari tippaa laittaa hyväntuoksuista hajustetta sinne jormansa juureen.
Mielestäni teillä miehilläkin on oppimista suuseksin suhteen. Parasta olisi keskustella naisensa kanssa siitä, miten tämä haluaisi itseään kielellä ja suulla hyväiltävän...katsokaas kun naisetkin pitävät eri asioista:mikä on yhdestä nannaa, voi toisesta tuntua jopa keljulta.
Kannustavat ja kiittävät sanat kuuluvat myös rakastelun "jälkipeliin"!!!
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikat hallussa:
Jos nainen oikeasti himoitsee miestä eli on siis kunnolla kiihottunut, kyllä "muna maistuu" eli suuseksin antaminen miehelle kiihottaa naista itseäänkin lisää
Tärkeintä on miehet, että pidätte tämän "namupatukkanne" puhtaana, sillä naisen imutteluhalut häviävät totaalisesti jos peniksenne haisee hikiselle, kusiselle tai muuten epämiellyttävälle.
Pese päivittäin (on olemassa erikseen intiimialueiden pesunesteitä, esim lactosyd) ja voipa mies pari tippaa laittaa hyväntuoksuista hajustetta sinne jormansa juureen.
Mielestäni teillä miehilläkin on oppimista suuseksin suhteen. Parasta olisi keskustella naisensa kanssa siitä, miten tämä haluaisi itseään kielellä ja suulla hyväiltävän...katsokaas kun naisetkin pitävät eri asioista:mikä on yhdestä nannaa, voi toisesta tuntua jopa keljulta.
Kannustavat ja kiittävät sanat kuuluvat myös rakastelun "jälkipeliin"!!!
Voi vitsi, onko pienikin silloin "kaunista" ?
Myös siinä "jälkipelissä" ?
 
-hp-
No kertokaapas sitten arvoisat herrat minkälaisesta suihinotosta pidätte?
Siis pitääkö homma hoitaa hellästi vai kovin ottein, käsillä auttaen vai pelkästään suulla, nuolemalla, imemällä vai miten?
Itse olen aina pitänyt itseäni huonona suihinottajana, vaikka kukaan ei ole moittinutkaan. Jotenkin vaan tuntuu, etten osaa tehdä sitä oikein... Kiva olisi kyllä miestä silleenkin miellyttää. Ja jos kysyn mieheltä mistä tykkää, niin vastaus on "tuo tuntuu hyvälle..."
Ja sitten, kun en tykkää siitä että mies laukeaa suuhun...yleensä otan suihin lämmitelläkseni miestä ennen muita juttuja. Kiva olis kuitenkin joskus hoidella mies loppuun asti. Jos sitten tilanne on sellainen, ettei kärsi sotkea paikkoja niin mihinkäs laukeat, jos suuhun ei voi?...
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja -hp-:
No kertokaapas sitten arvoisat herrat minkälaisesta suihinotosta pidätte?
Siis pitääkö homma hoitaa hellästi vai kovin ottein, käsillä auttaen vai pelkästään suulla, nuolemalla, imemällä vai miten?
Itse olen aina pitänyt itseäni huonona suihinottajana, vaikka kukaan ei ole moittinutkaan. Jotenkin vaan tuntuu, etten osaa tehdä sitä oikein... Kiva olisi kyllä miestä silleenkin miellyttää. Ja jos kysyn mieheltä mistä tykkää, niin vastaus on "tuo tuntuu hyvälle..."
Ja sitten, kun en tykkää siitä että mies laukeaa suuhun...yleensä otan suihin lämmitelläkseni miestä ennen muita juttuja. Kiva olis kuitenkin joskus hoidella mies loppuun asti. Jos sitten tilanne on sellainen, ettei kärsi sotkea paikkoja niin mihinkäs laukeat, jos suuhun ei voi?...
Kaikki peliin "-hp-" , kaikki peliin vaan.
Terve muna kestää yllättävän kovaa peliä.
 
sohwfvfis
Oma tuntemus kun nainen ottaa penikseni suihin,kevyesti,liukkaasti,ei mitään ruhjovaa puristusta.Samanlaista tatsia kuin pimpissä.Pimmppiäkin pitää hyväillä hellästi.Siitä se tykkää.Sama peniksessä.
 
Pusipusi
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikat hallussa:
Tärkeintä on miehet, että pidätte tämän "namupatukkanne" puhtaana, sillä naisen imutteluhalut häviävät totaalisesti jos peniksenne haisee hikiselle, kusiselle tai muuten epämiellyttävälle.
Pese päivittäin (on olemassa erikseen intiimialueiden pesunesteitä, esim lactosyd)

No ei kerta päivässä mihinkään riitä, jos suikitteluun ryhdytään. Kyllä se patukka on illalla jo melko tunkkainen jos aamulla on pesty. Mulle kelpaa vain täysin suihkunraikas, sen verran herkkä oksennusrefleksi mulla on. Kukaan ei ole valittanut, aina ovat pesseet.
 
Erilaisia
Eiköhän miehissäkin ole eroja, kuten naisissakin? Oman mieheni penistä kärsii aika kovastikin käsitellä, kevyt hyväily ei kuulemma tunnu missään. Kivekset ovat tietysti eri asia, niitä ei parane ruhjoa ;)
 
ompas vaativaista.
Ja miks naisen pitäis ottaa suihin? Koskaan en ole ottanut, enkä ota. Mun suusta ei mee sisälle muuta kuin ruokaa, ja perse on taas exit only.

En harrasta pelkkää lähetyssaarnaajaa, vaan eri asennot on käytössä, ja kukaan mies ei ole kyllä koskaan valittanut. Päin vastoin, joskus saa ohjata itse miestä, että tee nyt niin ja näin.

No toki jokainen tyylillään, jos haluaa mälliä poskeen, niin go for it!

Mulla on kaks kättä ja haaroväli, mitkä ainakin on riittäneet tähän mennessä kaikille miehille keiden kanssa olen ollut.

Jos ei riitä, niin ettikööt sitten jonku huuli pyöreenä olevan pissaliisan, joka ei muuta teekkään kuin ottaa suikkiin..
 
ei pidä paikkaansa
jos mun klittaa vaan hellästi hyväillään, nukahdan. Kyllä sitä pitää vähän reiluummin imeä ja hiukan näykkiäkkin. Mutta näin minulla, sinulla ehkä toisin.
 
......................
Minä ottaisin mielelläni oppia vastaan mieheltä...miä hän haluaa, miten saisi kiihotettua "hulluuden partaalle" jne. mutta eipä miehet isommin auta! Rivien välistä täytyy osata lukea (ja ne jotka eivät edes ynähdä saadessaan ovat todella haastavia), että mistä toinen tykkää kun pitää olla niin häveliästä, että ei voi edes vihjata halujaan SAATIKKA ottaa haluamaansa...
Suihin otan kuulemma hyvin...enkä tiedä miten sen teen, että se on muka niin hyvin? Ehkä se on juuri tämä "kun muna maistuu niin se huomataan" -osasto...
Mutta tosiaan yhdessä tekemisen iloa tuohon seksiinkin kaipaisin...varsinkin kun se kiihottunut ja himokas mies saa minut hulluksi. Pistää kovasti yrittämään kun oma nautinto on sen takana ;)
 
iän vanha
Hygieniapointti on kyllä hyvä. On tosi ällöttävää, jos kusi haisee ja maistuu - saati lika tai hiki. Toinen juttu on se alapääkarvojen ajelu. Siinä missä naistenkin suhteen on vaatimuksia, niin olisi aivan ihanaa, jos saisi miehen ajelemaan alapäänsä. Aivan poslari ei tarvitse olla, mutta trimmaamista siellä päässä kaivattaisiin kyllä. Aivan ällöttäviä pitkät karvat.
 
vierailija
Ja miks naisen pitäis ottaa suihin? Koskaan en ole ottanut, enkä ota. Mun suusta ei mee sisälle muuta kuin ruokaa, ja perse on taas exit only.

En harrasta pelkkää lähetyssaarnaajaa, vaan eri asennot on käytössä, ja kukaan mies ei ole kyllä koskaan valittanut. Päin vastoin, joskus saa ohjata itse miestä, että tee nyt niin ja näin.

No toki jokainen tyylillään, jos haluaa mälliä poskeen, niin go for it!

Mulla on kaks kättä ja haaroväli, mitkä ainakin on riittäneet tähän mennessä kaikille miehille keiden kanssa olen ollut.

Jos ei riitä, niin ettikööt sitten jonku huuli pyöreenä olevan pissaliisan, joka ei muuta teekkään kuin ottaa suikkiin..
No se on sun murhees ja taitamattomuutesi!!!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En anna enkä vastaanota suuseksiä lyhyissä suhteissa. Suuteleminenkin vain sen jälkeen, kun on tavalla tai toisella varmaa ettei mies kanna herpes-virusta. Pihtaan siksi, että olen säästynyt kaikilta sp-taudeilta enkä niitä halua jatkossakaan ja olen oppinut ettei ihmisiin voi näissä asioissa luottaa, koska valehtelevat tai sitten yleissivistys on niin huono ettei ole alkeellisiakaan tietoja, uskotaan vaan, että se mitä kuuli kaverinkaverinkaimalta on oikein.

Muuten kyllä, siis jos olisi ihan pysyvässä parisuhteessa ja mies siitä tykkäisi, niin voisin antaakin suuhoitoa, mutta pyytäisin kyllä ohjeet mieheltä itseltään, kun toiset tykkää pehmeämmästä imusta, toiset voimakkaammasta, toiset haluaa, että samalla hellitään käsillä, toiset sitä ja toiset tätä :) vähän kuin naiset.
 

Yhteistyössä