Oppisopimus-kysymys!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mini83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mini83

Jäsen
09.10.2007
545
0
16
Eli kuinka paljon saa palkkaa kun opiskelee pieneläinhoitajaksi oppisopimuksella? Olisin kinnostunut kyseisestä työstä/koulutuksesta mutta tähän en ole löytänyt vastausta vielä mistään...

Auttakaa! Kiitos! :wave:

Mä olin kaupassa töissä oppisopimuksella. Sain saman palkan kuin muutenkin, eli ihan Tessin mukaisen palkan. Koulupäiviltä en luonnollisesti saanut palkkaa kun en ollut töissäkään, mutta niiltä päiviltä taas oppisopimustoimisto maksoi pientä korvausta (muistaakseni 30?/pvä).

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Eli kuinka paljon saa palkkaa kun opiskelee pieneläinhoitajaksi oppisopimuksella? Olisin kinnostunut kyseisestä työstä/koulutuksesta mutta tähän en ole löytänyt vastausta vielä mistään...

Auttakaa! Kiitos! :wave:

tiiäkkö, mulla oli toisena vaihtoehtona toi aivan sama ammatti. nyt kumminkin päädyin lähihoitajaksi, mutta jos ei löydy paikkaa (mikä aika epätodennäköistä) siirryn samaan hommaan :)

Hassua että tuossa palkassa on noinkin paljon eroa. Kun tosiaan itse sain täyden palkan alusta asti. Tosin olin ollut kyseisessä kaupassa töissä jo muutaman kuukauden ennen kuin aloitin oppisopimuskoulutuksen.

Tämä. Ei kyllä kauhean positiivinen juttu, mutta siellä se palkkakin on:
http://www.erto.fi/viestinta/erto-lehti/verkkolehti2/?ARTICLE_NUM=14718

PS: löytyi kun googletti "pieneläinhoitaja palkka" ja selasi pari osumaa alas päin :)

Yhteistyössä