Orgasmi lääkärissä...

  • Viestiketjun aloittaja -Jasu-
  • Ensimmäinen viesti
Mukana ollut
jos se on tapahtunut, kuten kirjoitit "ensimmäisen lapsemme raskauteen liittyvällä ensimmäisellä tarkastuskäynnillä"
Silloinhan tehdään ultraäänitutkimus tällaisella anturilla
http://www.ob-ultrasound.net/images/scanvag.jpg
ja sitä ei suinkaan tehdä mahan päältä, vaan näin
http://www.meb.uni-bonn.de/cancer.gov/Media/CDR0000618018.jpg

Lisäksi anturin päälle laitetaan kondomi ja liukastusvoidetta, joten onhan tuo tilanne voinut olla hyvinkin kiihottava. Ainakin meillä tutkimuksen tehnyt (mies)lääkäri liikutteli anturia siellä sisällä löytääkseen parhaan kuvakulman ja jotenkin näytti, että olisi jopa liikutellut vähän ylimäärinkin.
 
neitsyt
Olin jotain 16v lääkärissä valittamassa kurkkukipua että saisin sairaslomaa. Tutki ja käski riisuutumaan, kyllä siinä rupes seisomaan kun nais lääkäri katso koko ajan. Tutki kivekset ja munan kunnolla, piti mennä hoitopöydälle makaamaan ja siinä neitsyys meni 53v lääkärille. Jouduin vielä jälkitarkaktukseen ja perusteeellisesti tutkikin, ei kehdannut puhua vaikka ensi kerta sattu ja tuntu nololta.
 
neitsyt
Olin jotain 16v lääkärissä valittamassa kurkkukipua että saisin sairaslomaa. Tutki ja käski riisuutumaan, kyllä siinä rupes seisomaan kun nais lääkäri katso koko ajan. Tutki kivekset ja munan kunnolla, piti mennä hoitopöydälle makaamaan ja siinä neitsyys meni 53v lääkärille. Jouduin vielä jälkitarkaktukseen ja perusteeellisesti tutkikin, ei kehdannut puhua vaikka ensi kerta sattu ja tuntu nololta.
 
Petteri (ei se poro)
Eukko on kova käymään lääkärissä esittelemässä värkkiään, ja kuinkas sattuikaan, hän oli saanut orgasmin siinä mieslääkärin tehdessä eukkoni alapään tutkimusta.

No, tässä muutama päivä sitten selvisi, että tutkimuksen oli tehnytkin valelääkäri. Toruin tietenkin eukkoani, että kaiken maailman valelääkäreille hänkin torttuaan esittelee, ja saa vielä orgasminkin!

Eukko lohdutteli kuitenkin minua ja sanoi, että se hänen saamansa orkkukin oli kuulemma ollut sellainen valeorgasmi...
 
porkkana korvassa
Gynetutkimus on yhtä eroottinen kokemus kuin tampoonin laittaminen. Ei kiihota normaaleja ihmisiä.

Miehillä on outo luulo, että naiset saavat orgasmin kaikesta mikä vähänkin koskee alapäätä. Joku idiootti on joskus kysynyt, että saanko orgasmin alushousujeni pitseistä, kun ne "hieroo pimppiä". Sehän ois vähän sama kuin mies saisi orgasmin boksereiden sepaluksen olemassa olosta.
 
Ei kutkuta
Gynetutkimus on yhtä eroottinen kokemus kuin tampoonin laittaminen. Ei kiihota normaaleja ihmisiä.

Miehillä on outo luulo, että naiset saavat orgasmin kaikesta mikä vähänkin koskee alapäätä. Joku idiootti on joskus kysynyt, että saanko orgasmin alushousujeni pitseistä, kun ne "hieroo pimppiä". Sehän ois vähän sama kuin mies saisi orgasmin boksereiden sepaluksen olemassa olosta.
joo, onhan tuota kuultu miehen olleen mustis ja kieltäneen tamponien käytön.. Sekin kun tuntuu niin hyvältä sisuksissa:D
Tähän pitänee sitten varmuuden vuoksi lisätä epätietoisille: oikein asetetun tamponin olemassaoloa ei tunne.
Ja herranen aika, pyöräillessä tai ratsastaessa ei kyllä kutkuttele, en minä ainakaan ole klitoriksen seutua onnistunut siihen satulaan hankaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Salama
mua panetti aivan hurjasti kerran ku gynelle lähin. oli sitte iha vetävän näkönen miekkonen siinä gynekologina :) ja ku se klittaa siinä tunnusteli ni ajattelin sanoa että tuntuupa hyvältä. mies sitte innostu kanssa ja paineli vähän enemmän. huokailin siinä hetken ja sain kivan klittaorkun siihe päälle. "tuliha se sieltä" mies vaa tokaisi naama punasena ja jatko tutkiskelua :D
nolottaa nyt ku miättii.
 
Pyörän
satula on väärin suunniteltu, jos ajaessa ei pimpissä tunnu väristyksiä, ja lopulta saa orgasmia. Naisten satulaan voisi kiinnittää pikkuisen tekopeniksen, mikä ajaessa kivasti saa aikaan kuumia aaltoja. Pidemmätkin taipaleet taittuisivat miellyttävissä merkeissä orgasmin alkaessa saada yliotteen. Mitä parannusta voisi saada miesten satulaan?
 
hannele
Olen 40v mies joka luuli tuntevansa vaimonsa. Vaimo lähti tänään gynekologin tarkastukseen joka on vuosittainen rutiini hänellä. Miehenä tietysti kiinnostaa minkälaisena toimenpiteenä hän sitä pitää . Inhottavana ? Kivana? Ei minkäänlaisena ? .. Asiasta on kiva jutella koska se kiinnostaa. Mutta tänään... kaikkien vuosien jälkeen hän kertoi että on saanut aivan pienen orgasmin ensimmäisen lapsemme raskauteen liittyvällä ensimmäisellä tarkastuskäynnillä. Hänellä sattui olemaan hyvä vaihe kuukaudesta, nuori mieslääkäri sattui tutkiessaan koskettamaan juuri sellaisiin kohtiin että se tapahtui.. se vaan tuli.. ihan pieni mutta se tuli. Posket tuli punaiseksi ja mieslääkäri tuli myös punaiseksi. Okei, Kiva että näin kävi, ei ainakaan jää epämiellyttävää muistoa tapahtumasta. No, syy miksi kirjoitan tätä liittyy siihen että miksi tälläistä ei voi kertoa jos niin käy? Aviomiehelle? Kuinka moneen yhteiseen hetkeen kaikesta tälläisestä saa fantasian siemenen? Tosi moneen.
Onkohan kenellekkään muulle käynyt niin kivasti?
Kerro ainakin miehellesi
Hyvin hoidettu =)
kysyn miltä tuntui käydä mieslääkärillä
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
ei se noin mene, sinulla on sairas mielikuvitus


Olen 40v mies joka luuli tuntevansa vaimonsa. Vaimo lähti tänään gynekologin tarkastukseen joka on vuosittainen rutiini hänellä. Miehenä tietysti kiinnostaa minkälaisena toimenpiteenä hän sitä pitää . Inhottavana ? Kivana? Ei minkäänlaisena ? .. Asiasta on kiva jutella koska se kiinnostaa. Mutta tänään... kaikkien vuosien jälkeen hän kertoi että on saanut aivan pienen orgasmin ensimmäisen lapsemme raskauteen liittyvällä ensimmäisellä tarkastuskäynnillä. Hänellä sattui olemaan hyvä vaihe kuukaudesta, nuori mieslääkäri sattui tutkiessaan koskettamaan juuri sellaisiin kohtiin että se tapahtui.. se vaan tuli.. ihan pieni mutta se tuli. Posket tuli punaiseksi ja mieslääkäri tuli myös punaiseksi. Okei, Kiva että näin kävi, ei ainakaan jää epämiellyttävää muistoa tapahtumasta. No, syy miksi kirjoitan tätä liittyy siihen että miksi tälläistä ei voi kertoa jos niin käy? Aviomiehelle? Kuinka moneen yhteiseen hetkeen kaikesta tälläisestä saa fantasian siemenen? Tosi moneen.
Onkohan kenellekkään muulle käynyt niin kivasti?
Kerro ainakin miehellesi
Hyvin hoidettu =)
 
Viimeksi muokattu:
reetta
minulla naisena on ollut hyvin hävettäviä mieslääkäri kokemuksia olen hyvissä naimisissa. mutta siitä huolimatta viimekäynnillä minulta pääsi orgasmi niin että jotain tuli ulos lääkärin takinhihalle asti en ole kokenut vastaavaa mieheni kanssa rakastellessa järkytyin kovasti ja minulla on huono omatunto tapatuneesta mitä teen että selviän tästä.
 
tee näin
minulla naisena on ollut hyvin hävettäviä mieslääkäri kokemuksia olen hyvissä naimisissa. mutta siitä huolimatta viimekäynnillä minulta pääsi orgasmi niin että jotain tuli ulos lääkärin takinhihalle asti en ole kokenut vastaavaa mieheni kanssa rakastellessa järkytyin kovasti ja minulla on huono omatunto tapatuneesta mitä teen että selviän tästä.
Hae kirjastosta kirja "Suomen peruskielioppi" ja aloita luvusta 1.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
minulla naisena on ollut hyvin hävettäviä mieslääkäri kokemuksia olen hyvissä naimisissa. mutta siitä huolimatta viimekäynnillä minulta pääsi orgasmi niin että jotain tuli ulos lääkärin takinhihalle asti en ole kokenut vastaavaa mieheni kanssa rakastellessa järkytyin kovasti ja minulla on huono omatunto tapatuneesta mitä teen että selviän tästä.
Miten lääkäri reagoi?

Menkää uudelleen lääkäriin ja valittakaa vaivaanne huono omatunto.

Ja lääkäri voi tutkia teidät uudelleen, ja jos sama ongelma toistuu, niin hän voi passittaa teidät jatkotutkimuksiin.

Kyllä te siitä selviätte, tsemppiä.
 
Viimeksi muokattu:
palopoju
Juttelin kerran naisen, joka oli selkeesti subi ja nautti pienestä alistamisesta, kanssa. Hän kertoi gynekäynneistään. Yleensä se ei kuulemma ollut mitenkään erityinen kokemus, mutta jos lääkärinä oli joku tiukka, miel hiukan vanhempi nainen, hän kiihottui siitä tilanteesta. Kuulemma myös raskauden aikaan ensimmäisessä ultrassa, kun se sondi oli uponnut sisään, häneltä oli päässyt huokaus nautinnosta. Varmaankin äärimmäisen harvinen tapaus.
 
Harri Kemppainen
no en mä kyllä epäile etteikö niin ois voinu tapahtua, kai se johtuu aika paljon omasta mielentilasta. Pieniä orkkuja oon saanu joskus nuorena ihan vain jännittävässä tilanteessa ilman mitään kosketusta.
Sain orgasmeja koulun liikunta salissa kun kiivettiin köysiä pitkin kohti kattoa ja kun liukui alas niin sai aina orgasmin naapurin tyttö näki että housussani pullotti ja sanoi että mennään pukuhuoneeseen ja siellä hän runkkasi minua ja otti suihinsa ja minä myös häneltä teki tosi hyvää.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Viimeksi muokattu:
tunnustelijanainen
minulla naisena on ollut hyvin hävettäviä mieslääkäri kokemuksia olen hyvissä naimisissa. mutta siitä huolimatta viimekäynnillä minulta pääsi orgasmi niin että jotain tuli ulos lääkärin takinhihalle asti en ole kokenut vastaavaa mieheni kanssa rakastellessa järkytyin kovasti ja minulla on huono omatunto tapatuneesta mitä teen että selviän tästä.
Vähän vanha viesti mutta mieleeni tuli heti ovulaation aika jolloin useimmilla naisilla pimpin kosteus lisääntyy ja niin myös halut. Lekuri on hyvinkin saattanut saada hihalleen jotain ja nainenkin tuntea mielihyvää. Itselleni ei tosin ole niin tapahtunut koska vältän gynelle menemistä siihen aikaan mutta en ihmettelisi vaikka joku voisi ovulaation aikana saada orkun gynen käsin tekemässä sisätutkimuksessa. Ainakin minä olen silloin mahdottoman kosketusherkkä. (=orkkuherkkä)
 
Viimeksi muokattu:
Mies
Miesnäkökulmasta arvelen, että gynetutkimus on varmaan yhtä nautinnollinen kuin hammaslääkärikäynti tai vielä pahempaa? Eli lähinnä epämukava ja varautunut milloin sattuu.

Jos tuosta joku oikeasti saisi orkun niin mitä tapahtuisikaan oikeassa aktissa sitten! :O

Hieronnassa nainen voi rentoutua niin paljon, että alkaa lämpenemään. Varsinkin japanilaisessa hieronnassa. Se on niin paljon henkisestä puolesta kiinni, ei naisessa ole mitään orgasmi-nappia josta mies voisi vain napsauttaa naisen orkkuun. :D
 
Punaiset posket
Gynelogit ovat ammattitaitoista porukkaa, olivat sitten miehiä tai naisia. Heidän kuuluu tehdä naiselle gyneloginen tutkimus niillä metallisilla instrumenteilla, ultraäänellä tai käsillään, sormillaan.
Jokainen ihminen voi ajatella työssä ollessaan ja töitä tehdessään ihan mitä tahansa samoin potilas
tai asiakas voi ajatella ja tuntea mitä tahansa.
Mikään ei näy ulospäin ellei itse sitä näytä. Ainoastaan punastumista ei voi estää, ellei satu käyttämään jotain betasalpaajia.
 
Olli Kuiva
Olen jo keski-ikäinen mies, ja noita vaivoja rupeaa olemaan vähän siellä sun täällä. Noh, kerran kylmetin itseni pilkkireisulla, ja alapäätä jomotti oikein kunnolla. Hakeuduin urologille, ja kuinkas ollakaan lääkärinä oli hyvin kaunis, nuori nainen.

Selitin hänelle vaivani, jonka jälkeen hän arveli jomotuksen johtuvan mahdollisesti tulehtuneesta eturauhasesta, jota pitäisi seuraavaksi hieman tutkia persereiän kautta tunnustelemalla. Siinä sitten riisuin housut pois tuon kauniin, nuoren naisen silmien alla, enkä mahtanut mitään, että pikkuveljeni alkoi kurkottelemaan ylöspäin.

Hieman nolona yritin katsella kattoon ja seinille, mutta seisokki vain voimistui voimistumistaan. Nuori naisurologi ei ollut asiasta moksiskaan, vaan totesi, että lienee viisasta ensin purkaa hieman "paineita", ettei sitten tule yllätyssotkua tutkimuksen aikana.

Lääkärini laittoi kumihansikkaan käteensä ja tarttui pikkuveikkaani varresta kiinni, ja alkoi määrätietoisesti liikutella esinahkaani edestakaisin liikkein. Kovin kauaa ei mennytkään, kun jo tunsin orgasmin lähestyvän. Lääkärini vain jatkoi esinahkani liikuttelua, kunnes ilmoitin hänelle orgasmin tulevan.

Sain käteeni pienen purkin, johon yritin tähdätä spermaryöpyt, joista osa menikin purkkiin, mutta suurin osa lattialle, lääkärin kumihanskalle, ja taisipa osa roiskahtaa lääkärin valkotakillekin.

Tämän jälkeen lääkärini tunnusteli eturauhasen ja tutkiskeli purkkiin osuneen sperman koostumuksen haistamalla ja maistamalla, mutta mitään epämääräistä näytteestä ei hänen mielestään löytynyt.

Jomotus tuntui poistuneen hoidon aikana, ja lääkkeeksi määrättiinkin lisää hierontaa pikkuveitikalle, valitettavasti vain omatoimisesti, vaikka olisinkin halunnut tuon upean nais-urologin tekevän sen minulle henkilökohtaisesti muutaman kerran viikossa.
 
Luonnollisesti järkevä
Minä ole aikuinen nainen ja minusta ei ole ollut koskaan inhottavaa mennä käymään gynelogilla.
Nuorena olin hyvin ujo, mutta ajattelin ihan järkevästi, että gynelogi tekee työtään. Suomessa eivät
mitkään pervessit ihmiset voi olla lääkäreinä ja lääkäreiden työtä valvotaan jatkuvasti.
Minun kokemuksen mukaan naisgynelogit ovat kovakouraisempia kuin miesgynelogit, sillä minua on
satuttanut vain naisgynelogi kerran tutkiessaan niin paljon, että minulta pääsi huuto. Miesgynelogit
ovat olleet hellävaraisia tarkastaessaan ja tutkiessaan, eikä mitään ikävää ole tapahtunut.
Nykyäänhän monet naiset ovat niin vapaamielisiä ja estottomia, kun harrastetaan irtoseksiä, yhden yön juttuja ja jopa työpaikkaseksiä ja seksiä harrastetaan ihan ventovieraiden ihmisten kanssa, niin luulisi, ettei ole konsti eikä mikään, mennä käymään gynelogin tarkastuksessa.
Taitaa naisen värkki olla vähän niin kuin pakanamaan kartta, niin että sieltä näkyy se eletty elämä.
Onhan sanottu, että naisen alaston vartalo on kaunis, niin eiköhän naisen lantiokin voi olla kaunis ja
nainen voi olla sisältäkin kaunis...
Minä luulen, että miehille on kiusallista mennä käymään urologin luona, jos tulee virtsaamisvaivoja
tai epäilyksiä eturauhas-syövästä, miehille se on paljon kovempi paikka kuin mitä naisille....
 
Malliesimerkki
Tämä keskustelu on kyllä niin malliesimerkki naisten luetunymmärtämsestä. Ei sitten millään voi ymmärtää lukemaansa. Alunperin puhutaan, että orkku tuli raskauskontrollissa eikä gynekäynnillä. Mutta ei, ei nainen voi ymmärtää lukemaansa, vaan alkaa jauhamaan gynekäynnistä. :D Tää on niin hyvä malliesimerkki!
 
Birgitta
Orgasmista gynekologilla en kyllä usko, pääosiltaan käynti ei kovin miellyttävältä tunnu,asiallisuutta on ilmassa, sexiä ei nimeksikään. Nelikymppisenä olen käynyt gynellä monta kertaa ja aina mieslääkärillä. Paikkakuntaa muutettuamme varasin vastaanoton kierukan tarkastukseen.Lääkäri
oli noin kuusikymppinen fiksuolemuksinen yksityisvastaaottoa pitävä. Toimenpidehuoneessa havaitsin heti erilaisen gynotuolin jossa jalat nostetaan ylös telineille, joka oli erilainen,kuin ne mitä yleensä on käytössä terveyskeskuksissakin.Selitin asiani ja lisäksi sanoin että vatsani on usein kovalla. Lääkäri sanoi että voisin riisuutua ihan alastikin, taikka jättää paidan päälleni,rinnatkin
kyllä tutkittaisiin,valitsin sen ensimmäisen vaihtoehdon.Nousin gynotuoliin, nostin sääret telneille levitin reidet levälleen, lääkäri istui haarojeni väliin. Tunsin jotenkin olevani perverssin leikin objektina. Viimeiseksi lääkäri sanoi tutkivansa myös peräaukkoni, työnsi voidellun sormensa syvälle anukseeni ja tunnusteli mielestäni oikein perusteellisesti. Orgasmia en saanut, mutta kerrottuani miehelleni tapahtumista, illan panot oli tavallistakin kuumemmat.'
 
Mirva 34 v.
Hei Birgitta, luin heti tuoreeltaan kirjoituksesi, tuntemukset ovat aika samanlaiset gynekologitutkimuksissa kuin sinullakin, eikä orgasmit tule mieleenkään. Tilanne tietysti on erikoinen vieraan miehen katsoessa levällään olevaa pyllyä, pillu avattuna. Miehiä vastaanottotapahtumat näyttävät kiehtovan, kuten omaakin miestäni. Hän on sanonut olevan kiihoittavaa ajatella lääkärin tutkivan posliinivittuani speculalla. Eräällä tarkastusreissulla lääkärini tutki myös peräaukkoni, ensin sormellaan ja sitten anaalispeculalla. Kerroin siitä hänelle ja huomasin hänen siitä kovasti kiihoittuvan, anaalisexiä on harrastettu paljonkin, mutta uutta puhtia hänelle tuntui tulevan kokemuksestani roppakaupalla. Että gynokäynneistä on kyllä iloakin.
 

Yhteistyössä