Orgasmi lääkärissä...

  • Viestiketjun aloittaja -Jasu-
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Sitten pitää etsiä ne sopivat metsät ja rannat missä voi alastonna olla hetkenaikaa.
Toivottavasti vahingossa paikalle osuva ymmärtää kyseessä olevan vain alastomuudesta, kuten laki sen ilmaisee.
Minulla vaan on sellainen käsitys, että monet ymmärtää alastomuuden seksuaaliseksi.
Jotakin vaatteita kannattaa olla lähistöllä jotta voi tarvittaessa piiloutua.
Käsillä peittely tuntuu itsestä oudolta.
Tunne on, kuin itse kopeloisi omia sukuelimiä, siksi lääkärissäkin annoin kaiken näkyä.

Mökkisaunallekin piti rakentaa vähän näköesteitä, jotta saunoessa voi vähän ulkoilla.

Kyllä sekin vaikuttaa asiaan, kun vaimo ei halua nähdä minua ilman vaatteita.
Se on epäselvää kokeeko hän minun haluni olla alastomana seksuaaliseksi.

Onkohan ihmisillä yleensä kykyä säädellä seksuaalisuuttaan.
Onhan selvää, että alastomuus vaikuttaa seksuaalisiinhaluihin, mutta miten käy sen säätelyn kanssa.
Omastamielestä minä pystyn säätelemään.
Ei ainakaan lääkärissä tullut seksuaalista tuntemusta.
Ei eturauhasen tunnustelu ole vaikuttanut seksuaalisiin tuntemuksiin.
Ei tuntunut juuri miltään, vaikka aina on sen tehnyt naislääkäri.
Ajatuksena se on ollut mielessä, miltähän lääkäristä tuntuu kyseinen toimenpide.
Luulisin mukavalta.
Samion kiehtoo sekin ajatus, näkikö lääkäri sukuelimeni, vai jättikö katsomatta.
Siinä tilanteessa en kehtaa katsoa missä ne lääkärin silmät vaeltelee.
Parasta on vaan kuvitella, että katseli, ja ajatteli, ompa pikkuinen ja nätti.
 
biau
Minulla vaan on sellainen käsitys, että monet ymmärtää alastomuuden seksuaaliseksi.
Mitä väliä sillä on? Eihän kukaan voi alkaa elää toisten ihmisten estoisuuksien tai sovinnaisuussääntöjen mukaan: siksi meillä on yhteisesti sovitut säännöt, joita laeiksi kutsutaan ja suomessa nyt yksinkertaisesti saa mennä metsään ja riisuutua ja pulahtaa metsälampeen. Tai tehdä sama vaikka naamiaisasussa. Ja jos on mennyt metsälammelle alastonuinnille eikä lammella ollut siinä vaiheessa ketään, mutta sitten joku tulee uinnin aikana, niin eihän siinä silloin mitenkään voi olla kyse mistään vääryydestä. Eihän tässä ole kyse mistään muusta kuin siitä, että osaa käyttäytyä siten, että ottaa muut huomioon. Jos rannalla olisi muita kun itse menee sinne, niin sitten vaan tilannetajua mukaan. Voi esimerkiksi mennä tarpeeksi kauas muista ja pulahtaa uimaa. mitä suuremman numeron siitä tekee, sitä varmemmin muut kiinnittää huomiota ja ajattelee tilanteen epänormaaliuden kautta.

Olen lapsuuteni viettänyt maalla ja näin jatkuvasti siellä miten ihmiset vaikka kesken lenkkipolun riisuutuivat ja pulahtivat uimaan. En koskaan nähnyt siinä mitään outoa, koska kukaan niistä ihmisistä ei käyttäytynyt mitenkään oudosti tai salamyhkäisesti: heillä selvästi oli aikeena mennä uimaan ja kun uiminen vaatteet päällä on hankalaa, niin he sitten riisuutuivat, menivät uimaan, tulivat takaisin, laittoivat vaatteet päälle ja jatkoivat lenkkiään. ja se paikka missä he kävivät uimassa oli puiden verhoama, ihmiset kävivät siinä juuri siksi uimassa, mutta ennenkaikka siksi, että siitä pääsi helposti veteen ja vedestä pois. siinä oli noin 50 metrin päässä sitten yleinen uimaranta, jossa oli kyltti uima-asujen pitämisestä. Senkin vuoksi uima-asuttomat ihmiset kävivät pulahduksella sitten tuossa pikkupoukamassa. Eikä kukaan koskaan valittanut edes paikallislehdessä. Ja sitä samaa tehdään vielä tänäkin päivänä.



Mökkisaunallekin piti rakentaa vähän näköesteitä, jotta saunoessa voi vähän ulkoilla.
Tuo on juuri sitä, että otetaan muutkin huomioon, mutta silti eletään siten kuin itselle sopii. Kukaan ei voi pahastua, kun on selvästi tehty näkösuojaa.

Kyllä sekin vaikuttaa asiaan, kun vaimo ei halua nähdä minua ilman vaatteita.
Se on epäselvää kokeeko hän minun haluni olla alastomana seksuaaliseksi.
Se on ikävää, mutta nuo on kai noita kompromisseja joita jokaiseen liitoon kuuluu ja pitää aina vain sitten itse miettiä mitä kaikkea voi puolisolta sietää ja mitä ei. Toisaalta taas jos sinulla on halu vaikka mennä mökillä uimaan alasti ja vaimosi ei halua sitä nähdä, niin eihän hänen ole mikään pakko katsoa. Voit varoittaa häntä ja hän voi sitten omaa harkintaansa käyttää ja miettiä mihin menee siksi aikaa.
 
Onnistuva mies.
Kiitos jälleen kirjoituksesta, josta sain uutta ajattelemisenaihetta.
Myönteisyys alastomuutta kohtaan sai minulle hyvänolontunteen aikaan.
Vaikka itselle alastomuus on aina ollut luonnollista ekä mitenkään hävettävää.
Kun se ei kaikkia ihmisiä kuitenkaan viehätä, niin sitäkautta se on pelottavaa, ja siksi omaa käytöstä pitää rajittaa.

Kyllä täälläkin on aiemmin ihmetelty haluani kulkea metsässä alasti, vaikka kukaan ei sitä näkisi, kun siitä tavasta olen kertonut.
Vai onko se lammen olemassaolo se ratkaisevatekijä?

Usein myös perustellaan sillä, että lapset voi nähdä sen alastomuuden, ja se ei ole hyväksi lasten silmille.
Itse kyllä olen nähnyt alastomuutta lapsestasaakka, eikä se ole ainakaan pahalta tuntunut.
Mitään seksuaalisuuteen viittaavaa ei niissä näkemisissä ole ollut.
Tätäkautta hyvin ymmärrän miten lääkärit ja hoitajat alastomuuden näkevät.
Miksi tavallinen ihminen ei pysty näkemään samoin on minulle ollut se ihmettelynaihe.
Kaikkein eniten on ihmetyttänyt se, kun oma vaimokaan ei pysty siihen saunaa lukuunottamatta.
Saunankin varmaan selittää se, kun hän ottaa silmälasit pois, niin ei näe kovin selvästi miehen erikoisuuksia.

Paras tilannehan olisi, jos olisi lenkkipolku, ja nakuranta puidenkatveessa.
 
biau
Niin.. miksi ihmiset ylipäätään kehittyvät johonkin suuntaan: kasvatuksen tuloksena.

Kyllä minäkin ihmettelisin, jos joku haluaa kulkea metsässä alasti, kun sen verran olen itse metsässä kulkenut, niin tiedän, että iho saa vaatteet päälläkin osumaa ja naarmua ja kaikenlaisia punkkeja ja ötököitä, että ihan ensin varmasti itsekin ihmettelisin, miksi joku tahtoisi alasti mennä metsään. Naturistiutta sinällään en ihmettele vaikken itse naturisti olekaan.
 
Onnistuva mies.
Kyllä tuo jo lämmittää mieltä, kun alastomuus saa osakseen ymmärrystä.

Tuskin jokapaikassa metsää pystyy alasti kulkemaan.
Joku pieni polunpätkä, tai avarampi alue voi löytyä.
Joskus olen kokeillut miltä se tuntuu.
Tuntui mukavalle, joten sopivassa paikassa voin kyllä sen tehdä uudelleen.
Pitkiä aikoja ei siellä voi oleskella.
Ei se metsälampikaan helpota tilannetta ötököiden suhteen.
Paras hetki on se riisuuntuminen ja alastomuuden tunne siinä alkuvaiheessa, kun aurinko lämmittää, ja hiki kuivuu.
Myös silloin, kun on viileä ilma, niin kivalta se viileyskin tuntuu.
Silloin se vaatteiden pukeminenkin saa aikaan iholle hyvän tuntemuksen.
Ainakin minun iho reagoin vaihteleviin lämpötiloihin myönteisesti.

Usein myös ajattelen niitä alastomuuskokemuksia, ja sitäkautta saan sen nautinnon elettyä uudelleen.
Ajatuksissa myös voi kehitellä kaikenlaista kivaa, kuten kirjoittaessakin.
Yksi sellainen ajatus on se, jos vaikkapa naishenkilö yllättäisi minut.
Tulisiko siitä kiukkuista palautetta, tai sanoisiko vaan "jaa täällä ollaan aatamin asussa".
Tuo jälkimmäinen olisi melko kiva.
Ja mikä kaikkein ihaninta olisi, kun hän haluaisi näyttäytyä eevanasussa.
Varmaan olisi niitä huippuhetkiä.

Sitten on se kääntöpuoli, kun alastomuus pahoittaa mielen.
Ehkä sittenkin on mentävä vieläkin syvemmälle korpeen.

Sitten on se vaikein kysymys.
Jos lapsi näkee alastomuutta, niin se on aina turmiollista.
Ainakin tuohon vedotaan, miksi alastomuutta ei hyväksytä.
Väite häiritsee minua jonkinverran, koska on lapsetkin nähnyt alastoman kehoni.
Silloin itse en edes tajunnut tilanteen vakavuutta.
Onneksi muutama kokemus kumoaa osittain väitteen.
Tai sitten vaan kuvittelen.
 
vierailijaEira 43 v.
Potilas" 23.12 .2015. Vähän vanha juttu, mutta kiinnostuin tarinasta,koska aihe kiehtoo minua. On mielestäni hienoa että olette löytäneet yhteisen seksileikin lääkärijutusta. Vähän olen kateellinen, sillä itse haluaisin samantyyppisiä leikkejä. Rakastellessani mieheni kanssa mielifetissini on että olen alasti vanhemman miesgynon perusteellisessa tutkimuksessa jota myös mieheni seuraisi. Finaalissa karvaton pilluni speculalla avattuna ja lääkäri työntää voidellun sormena syvälle peräaukkooni , jota mieheni vieressä katselee. Ehkä pitäisi kertoa miehelleni, jos vaikka innostuisi jutusta. Olen 43 v. timmi pankkisihteeri.
 
vierailija
Suomessa eivät
mitkään pervessit ihmiset voi olla lääkäreinä ja lääkäreiden työtä valvotaan jatkuvasti.
Lääkäreiden ajatuksiakin? Salli minun nauraa! Mistä sitä voi tietää, että mitä mieslääkärit gyniksellä naispotilaidensa jalkoväleistä ajattelee? Jotakuta voi haluttaa, eikä siitä voi tietää, en minä, mutta et sinäkään! Matteus 5:28 - pettämistä ei ole vain fyysinen pettäminen.
 
Hyvän Paimenen oma pässi
"Minulla vaan on sellainen käsitys, että monet ymmärtää alastomuuden seksuaaliseksi."

Sehän on niin. Ei seksuaalisuutta voi irrottaa alastomuudesta.

Jotkut kuvittelee niin perustellessaan alastonkuvien ottamista ja/tai niihin suostumista. Sekä [ammattilais]kuvaajat että [-mallit]mallit toimivat moraalisesti todella alhaisesti; kuvittelevat muka pystyvänsä irrottamaan seksuaalisuuden alastomuudesta ja jättämään kuviin vain alastomuuden ilman seksuaalisuutta. Mutta se ei vaan toimi niin! Ei se seksuaalisuus siitä minnekään katoa, vaikka millaisia korusanoja käyttäisi. Tällaista se toiminta on, jos ei luoteta Raamattuun: ihmiset määrittelevät itse sen, että mikä on oikein ja mikä väärin.

Eihän kukaan voi alkaa elää toisten ihmisten estoisuuksien tai sovinnaisuussääntöjen mukaan: siksi meillä on yhteisesti sovitut säännöt, joita laeiksi kutsutaan
"Eihän kukaan voi alkaa elää..." - eikö muka? Ja jos ei, niin siinä tapauksessa jokainen elää, miten itse parhaaksi näkee. Niinhän se sit käytännössä menee, jos noin ajatellaan. Mutta ihmisen näkökulma on aina vajaa ja synnin saastuttama.


"siksi meillä on yhteisesti sovitut säännöt, joita laeiksi kutsutaan"

Ei.
Meillä on lait, koska ensin oli Raamattu.

Valitettavasti monet laeista vain eivät perustu Jumalan Sanaan enää nykyään. Ei oo pitkään aikaan perustunu. Ihmiset muokkaavat (nykyään) lakeja omien halujensa mukaan. Ne, joilla on valta päättää, saavat sanella säännöt. Kyllähän se näissä korona-rajoituksissakin on niin nähty ja todistettu. Lakeja voidaan aina muuttaa ja ne joustaa. Lakeihin vetoaminen ei ole mitenkään validia. Lait kyllä toimivat joissain tapauksissa yleiseksi hyödyksi, mutta niitä väännellään ja käännellään yleisten mielipiteiden perusteella. Miten sellainen [laki] muka voi olla hyvä/luotettava? Esim. aborttilaki on yksi suuri häpeätahra, kuten myös ei-heteroihin liitty(vät) laki/lait. Kaikki muukin, joka on Jumalan Sanaa vastaan, on ihmisille (ihan yksilöillekin - kokemusta meinaan on!) ja yhteiskunnille loppupeleissä vain haitaksi ja turmioksi.


"Ja jos on mennyt metsälammelle alastonuinnille eikä lammella ollut siinä vaiheessa ketään, mutta sitten joku tulee uinnin aikana, niin eihän siinä silloin mitenkään voi olla kyse mistään vääryydestä."

Kuulepas nyt. Kyllä siinä voi olla kyse vääryydestä. Naku-uinnille mennyt on toteuttanut siinä tapauksessa vain omia halujaan (ajatellut siis vain itseään) mennessään naku-uinnille, eikä ole ottanut huomioon sitä, että joku muu voi tulla paikalle ja pitää sitä sopimattomana toimintana.

"Kenenkään ei pidä etsiä omaa etuaan vaan toisen parasta." (1. Kor. 10:24, 92-käännös)

Mitä vääryys sitten on? Vääryys tulisi määritellä Jumalan Sanasta käsin, ei ihmisten omien mielipiteiden (ihmisten tekeminen/vääntelemien lakien) perusteella. Ei meillä ole mitään muutakaan luotettavaa ihmisen ulkopuolista auktoriteettia kuin Raamattu. (Ja se on kyllä todistettu!) Ihmiseen/ihmisiin kun ei voi loppupeleissä luottaa, koska ihmisen moraali joustaa aina. Se näkyy esim. lakimuutoksissa selvästi. :(
 
Järki hoi!
Rakastellessani mieheni kanssa mielifetissini on että olen alasti vanhemman miesgynon perusteellisessa tutkimuksessa jota myös mieheni seuraisi. Finaalissa karvaton pilluni speculalla avattuna ja lääkäri työntää voidellun sormena syvälle peräaukkooni , jota mieheni vieressä katselee. Ehkä pitäisi kertoa miehelleni, jos vaikka innostuisi jutusta. Olen 43 v. timmi pankkisihteeri.
Joopajoo, toinen vanhempi mies mielessä siis. Miehesi, jos vähääkään järkevä on, ei innostuisi ajatuksesta, jos tietäisi. Varmaan isoille pankkiherroillekin myös pilluasi jaat? Sehän on varma tapa edetä uralla... niin klassikko.

Mutta ajatuksesi sinällään oli hyvä todiste siihen suuntaan, että ei naisetkaan eikä miesgynekologitkaan oo vapaita seksuaalisista ajatuksista. Ihan hyvin ne [mies]lääkäritkin voi fantasioida potilaidensa pilluista, kun niitä kopeloivat/"tutkivat".

"Suomessa eivät
mitkään pervessit ihmiset voi olla lääkäreinä ja lääkäreiden työtä valvotaan jatkuvasti."

Eli tämä on ihan täyttä paskaa.
 
RP-srk:n Mirva P.:lle
Onhan se kiehtovaa ajatella nainen gynetuolis ja vielä mieslääkäri on tutkimassa. Mitähän mieslääkäri ajattelee tuolloin. Mitä nainen ajattelee ja tuntee. Voisin kuvitella tilanteen tuntuvan seksuaaliselta, jos itse sen haluaa niin. Samoin lääkärillä voi olla seksuaalisia ajatuksia, mutta kumpikaan ei kuitenkaan toimi seksuaalisesti. Siitä epätietoisuudesta mitä toinen ajattelee ja kokee tulee se hyvänolontunne.
Niinpä. Haluttiin me sitä myöntää tai ei, me kaikki ollaan seksuaalisia olentoja. Myös lääkärit, olivat ne sitten miehiä tai naisia. Jos lääkärin käsi käy vastakkaisen sukupuolen sukuelinten/jalkovälin alueella, nii vaikee sitä on olla ottamatta seksuaalisesti. (Ns. perusmiehet ovat varmastikin kateellisia miesgynekologeille. Ja syystäkin!)

Tiedän yhden kristityn uskovaisen naisen, joka peräänkuuluttaa aviovaimon uskollisuutta omalle aviomiehelle[en] niinkin paljon, että "ei saa" edes puhua seksuaalisista asioista muiden [varsinkaan uskovien] miesten kanssa, mutta silti tämä nainen käy mieslääkärillä ultraäänessä odotusaikana, mahdollisesti jopa jalkoväliään mieslääkärille näyttäen! [Tämä siis alateitse tehtävää ultraääntä varten.] Ja sit päälle vielä kehuu, että miten mukava tämä mieslääkäri on! Minun mielestäni tämän naisen puheet uskollisuudesta ovat - miten tämän nyt kauniisti sanoisi... - tekopyhiä.

Mainitulta uskis-naiselta on varmaankin jäänyt Matt. 5:28 huomaamatta... sillä kyllä ajatusten tasollakin voi toimia seksuaalisesti, ei se käytäntöä aina tarvitse, kuten ei pettäminenkään. Pettäminen on itse asiassa paljon helpompaa kuin monet osaa edes kuvitella! Monet uskis-naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä! Varsinkin tämä kiltti "uskollinen" kotiäiti, josta mainitsin.
 
Tero H.
Tutki ja käski riisuutumaan, kyllä siinä rupes seisomaan kun nais lääkäri katso koko ajan.
Minä puolestani oon kohta 36-v. mies ja ollu alapääongelmia... Naislääkäri sen ehdottomasti olla pitää, sitä mieltä olen, koska oon vakaumuksellisesti sitä mieltä, että minuahan ei äijät koskettele ja kattele!

Yhden kerran eräs naispuolinen ihotautilääkäri vastasi [joihinkin] tiedusteluihini, ja sit lopulta kävin näyttämässä alapäätäni (lähinnä persvakoani) hänelle. Mutta sit kuitenkin häpesin penistäni niin paljon, että piilotin sen pyyhkeeseen! Vaikka se ei ollut alkuperäinen tarkoitus.

Mutta naisurologille pitäisi myös siitin näyttää, eiks vaan...

Mutta entäpä, jos minulla sit alkaa seisomaan siinä naislääkärin silmien edessä?

Tai jos tulee peräti siemensyöksy naislääkärin nähden? Äärimmilleen stressattuna meinaan oon todistetusti saanu siemensyöksyn, useammin kuin kerran. Se on [minulla] fyysinen reaktio äärimmäiseen stressiin. Ja sehän tuottaa sanoinkuvaamattomasti mielihyvää, meinaan se sperman purkautuminen, joten mielihyvän tunnetta olisi varmaankin mahdotonta piilottaa naislääkärin silmiltä... puhumattakaan sperman "lentämisestä", joka on... ilmeisempää.

Kysymykseni kuuluu: miten siinä sit siemensyöksyn tapahtuessa voisi välttää vääränlaisen leimautumisen, kuten leimautumisen seksiaddiktiksi, pipipääksi, jolla on tarve vetää käteen naisten silmien edessä?

Jos naislääkäriltä ei löydy[kään minkäänlaista] ymmärrystä tapahtuneeseen? Varmaankin juuri siksi sillä taannoisella keikalla piilotin vehkeeni pyyhkeeseen; sitä häpeää siitäkin huolimatta, vaikka ei haluaisi hävetä!

Olen yrittänyt tiedustella ennen lääkärillä käyntiä naislääkäreiltä, siis että miten suhtautuisivat asiaan. Odottelen yhä vastauksia. Odottelen yhä ymmärrystä ja sitä, että minut hyväksytään sellaisena kuin olen. Missä on se naisurologi, joka vastaisi etukäteen kaikkiin kysymyksiini henkilökohtaisesti? Vastausten puutteen takia en uskalla mennä lääkäriin. Että tällainen ongelma.
 
Tee-vierailija
minulla naisena on ollut hyvin hävettäviä mieslääkäri kokemuksia olen hyvissä naimisissa. mutta siitä huolimatta viimekäynnillä minulta pääsi orgasmi niin että jotain tuli ulos lääkärin takinhihalle asti en ole kokenut vastaavaa mieheni kanssa rakastellessa järkytyin kovasti ja minulla on huono omatunto tapatuneesta mitä teen että selviän tästä.
Sillä lailla, Reetta, sillä lailla! =P
 
Tee-vierailija
asiallisuutta on ilmassa, sexiä ei nimeksikään. Nelikymppisenä olen käynyt gynellä monta kertaa ja aina mieslääkärillä. Paikkakuntaa muutettuamme varasin vastaanoton kierukan tarkastukseen.Lääkäri
oli noin kuusikymppinen fiksuolemuksinen yksityisvastaaottoa pitävä. Toimenpidehuoneessa havaitsin heti erilaisen gynotuolin jossa jalat nostetaan ylös telineille, joka oli erilainen,kuin ne mitä yleensä on käytössä terveyskeskuksissakin.Selitin asiani ja lisäksi sanoin että vatsani on usein kovalla. Lääkäri sanoi että voisin riisuutua ihan alastikin, taikka jättää paidan päälleni,rinnatkin
kyllä tutkittaisiin,valitsin sen ensimmäisen vaihtoehdon.Nousin gynotuoliin, nostin sääret telneille levitin reidet levälleen, lääkäri istui haarojeni väliin. Tunsin jotenkin olevani perverssin leikin objektina. Viimeiseksi lääkäri sanoi tutkivansa myös peräaukkoni, työnsi voidellun sormensa syvälle anukseeni ja tunnusteli mielestäni oikein perusteellisesti.
Ymmärrän kyllä rintojen tutkimisen, mutta eikö lääkäri voi millään tehdä sitä siinä vaiheessa, kun naisella on housut jalassa? Naisen riisuutuminen täysin alastomaksi gynis-sessiota varten kuulostaa minusta vain siltä, että mieslääkärin himoja siinä vain toteutetaan... Ei ole mitään lääketieteellistä syytä sille, miksi naisen pitäisi riisua itsensä täysin alastomaksi gynis-sessiota varten. Lääkärin arvovaltaa ei saisi käyttää naisten riisumiseen.
 
Tee-vierailija
Vähän vanha viesti mutta mieleeni tuli heti ovulaation aika jolloin useimmilla naisilla pimpin kosteus lisääntyy ja niin myös halut. Lekuri on hyvinkin saattanut saada hihalleen jotain ja nainenkin tuntea mielihyvää. Itselleni ei tosin ole niin tapahtunut koska vältän gynelle menemistä siihen aikaan mutta en ihmettelisi vaikka joku voisi ovulaation aikana saada orkun gynen käsin tekemässä sisätutkimuksessa. Ainakin minä olen silloin mahdottoman kosketusherkkä. (=orkkuherkkä)
No, nii, joo, ovulaation aikana sitä ehdottomasti kannattaakin mennä esittelemään pilluaan vieraalle [lääkäri]miehelle!!!
 
RP-srk:n Mirva P.:lle
Niinpä. Haluttiin me sitä myöntää tai ei, me kaikki ollaan seksuaalisia olentoja. Myös lääkärit, olivat ne sitten miehiä tai naisia. Jos lääkärin käsi käy vastakkaisen sukupuolen sukuelinten/jalkovälin alueella, nii vaikee sitä on olla ottamatta seksuaalisesti. Tiedän yhden kristityn uskovaisen naisen, joka peräänkuuluttaa aviovaimon uskollisuutta omalle aviomiehelle[en] niinkin paljon, että "ei saa" edes puhua seksuaalisista asioista muiden [varsinkaan uskovien] miesten kanssa, mutta silti tämä nainen käy mieslääkärillä ultraäänessä odotusaikana, mahdollisesti jopa jalkoväliään mieslääkärille näyttäen! [Tämä siis alateitse tehtävää ultraääntä varten.] Ja sit päälle vielä kehuu, että miten mukava tämä mieslääkäri on! Monet uskis-naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä! Varsinkin tämä kiltti "uskollinen" kotiäiti, josta mainitsin.
Tästä naisesta selvisi tällainen kummallinen piirre: hän ei suvaitse "muilta miehiltä" kuin vain satunnaisia onnitteluita tms, mutta jos hänelle erehtyy laittamaan muutaman/useamman peräkkäisen viestin, niin hän tulkitsee sen "kirjeenvaihdoksi", vaikka ei edes keskusteltais seksuaalisista asioista!

Oli aihe vaikka niinkin arkinen kuin korona, niin hänen mielestään jo muutama/useampi peräkkäinen viesti [hänelle] on jo kirjeenvaihtoa, jota ei saa edes toinen uskova kristitty mies hänen kanssaan harrastaa! Hui, millaista syntiä! On heikoilla jäillä luotto jopa kristittyihin miehiin!

Uskovaiseksi naiseksi [siis] todella ahdasmielinen näkemys tällä naisella, sääliksi käy hänen aviomiestään: JP:ltä hän vastaavasti edellyttää/toivoo sitä, että JP ei viesteile muiden naisten kanssa. Kyllä elämä sit pitää tehdä vaikeeks... mutta [mies]lääkärille tämä nainen... no, se stoori on kerrottu jo.
 
Tee-vierailija
"Nelikymppisenä olen käynyt gynellä monta kertaa ja aina mieslääkärillä. Paikkakuntaa muutettuamme varasin vastaanoton kierukan tarkastukseen.Lääkäri oli noin kuusikymppinen fiksuolemuksinen yksityisvastaaottoa pitävä. Toimenpidehuoneessa havaitsin heti erilaisen gynotuolin jossa jalat nostetaan ylös telineille, joka oli erilainen,kuin ne mitä yleensä on käytössä terveyskeskuksissakin.Selitin asiani ja lisäksi sanoin että vatsani on usein kovalla. Lääkäri sanoi että voisin riisuutua ihan alastikin, taikka jättää paidan päälleni,rinnatkin kyllä tutkittaisiin,valitsin sen ensimmäisen vaihtoehdon.Nousin gynotuoliin, nostin sääret telneille levitin reidet levälleen, lääkäri istui haarojeni väliin. Tunsin jotenkin olevani perverssin leikin objektina." (Birgitta)

"Ymmärrän kyllä rintojen tutkimisen, mutta eikö lääkäri voi millään tehdä sitä siinä vaiheessa, kun naisella on housut jalassa? Naisen riisuutuminen täysin alastomaksi gynis-sessiota varten kuulostaa minusta vain siltä, että mieslääkärin himoja siinä vain toteutetaan... Ei ole mitään lääketieteellistä syytä sille, miksi naisen pitäisi riisua itsensä täysin alastomaksi gynis-sessiota varten. Lääkärin arvovaltaa ei saisi käyttää naisten riisumiseen." (Tee-vierailija)

Kysymykseni oli lähinnä se, että miksi mieslääkäri ylipäätään ehdotti naiselle täysin alastomaksi riisuutumista? Mielestäni ei olisi tarvinnut tehdä tuollaista ehdotusta ylipäätään, koska rintojen tutkimisen (jos se nyt ihan oikeesti oli ihan välttämätöntä) olisi voinut hoitaa ihan hyvin siinä vaiheessa, kun naisella on housut jalassa!

Ja miksi nainen sit puolestaan on niin tyhmä, että suostuu tuollaiseen ehdotukseen eli riisuutumaan täysin alastomaksi vieraan miehen silmien edessä? Ei mitään järkeä! (Ja kertoohan jo sekin jotain naisesta itsestään, jos hän tosiaan on käynyt gynis-sessiot aina mieslääkärillä...)

Kuulostaa minusta siltä, että kummallakaan osapuolella ei oo ollu ihan kaikki kotona...
 
Tero H.
Olin jotain 16v lääkärissä valittamassa kurkkukipua että saisin sairaslomaa. Tutki ja käski riisuutumaan, kyllä siinä rupes seisomaan kun nais lääkäri katso koko ajan. Tutki kivekset ja munan kunnolla, piti mennä hoitopöydälle makaamaan ja siinä neitsyys meni 53v lääkärille. Jouduin vielä jälkitarkaktukseen ja perusteeellisesti tutkikin, ei kehdannut puhua vaikka ensi kerta sattu ja tuntu nololta.
Varmaankin jotenkin näin se menee miespotilas ja naislääkäri -kuviossa. Voisin kuvitella itseni haaveleimassa naisurologin "käsittelystä", joka päättyisi toimintaan ilman ehkäisyä. Mutta jos todellisuudessa niin tapahtuisi, nii kyllä jälkikäteen [tätä] miestä kaduttaisi ja paljon. Varsinkin, jos [nuori] naislääkäri tulisi sessiosta raskaaksi! Haaveet ja todellisuus eivät useinkaan kohtaa. Todellisuus on usein raadollisempaa.
 
Vieraalle naiselle...
Varmaankin jotenkin näin se menee miespotilas ja naislääkäri -kuviossa. Voisin kuvitella itseni haaveleimassa naisurologin "käsittelystä"
Miten mies voi toteuttaa fantasiansa seisokissa olevan siittimensä näyttämisestä vieraalle naiselle? Hän käy lääkärissä nais-urologilla! Joutuuhan siitä lystistä maksamaan (siis rahaa), mutta eiköhän se oo koko hinnan arvoista...
 
Syntinen
Tuskin aiheuttaa kenellekään orkkua tää seuraava, alla oleva juttu, mutta tässä on oiva esimerkki siitä, että syntisiä ihmisiä ne lääkäritkin on; ja kyllä mukaan aina yks sekopääkin mahtuu!

Tiedättekö jutun mieslääkäristä (yksityinen), joka tarjosi hedelmöityshoitoja ja hedelmöitti naisia käyttäen omaa spermaansa? Useat parit luulivat saaneensa omia lapsia, mutta lasten isä (biologisesti) olikin se lääkäri! Teki varmaan peräti 20 lasta eri naisille. "Jotain mätää Amerikanmaalla" huomattiin vasta, kun vuosia oli kulunut, jolloin havaittiin, että lapset muistuttavat vähän liikaa sitä lääkäriä ulkonäöltään... Hoitajatkin olivat järkyttyneitä, kun tapaus selvisi. Minun käy niitä lapsia sääliksi: joutua nyt olemaan vain tuotoksia sanonko-mä-nyt-suoraan-että-millaisen-kusipään lääkärin omista... leikeistä. =(

(Ajatella, jos minun vaimoni olisi ollut tuolla lääkärillä hoidossa ja se lääkäri olisi... hrr! Puistattaa ajatellakin!!!)

Onneksi me voidaan vaimon kanssa panna lapsi alulle ihan perinteisellä tavalla! Tehdään vaikka 10 lasta, sama se, mutta ne kaikki on sit minun ja VAIN MINUN spermastani!!! Olen tähän mennessä saanu naisen 5 kertaa raskaaksi. 4 lasta ollaan saatu, 4. kerta päättyi keskenmenoon 10/11-viikolla... =( Oon 36 ja muija on 34. Aloitettiin paneminen sillo ku muija oli vielä vain 18-vuotias. Ekasta (tai toisesta) kerrasta tuli raskaaksi. Oli 19, kun saatiin eka lapsi, ja tuo ko. lapsi täytti tänä kesänä jo peräti 15! Eikä me (minä ja muijani) edes oltu vielä naimisissa silloin, kun me ruvettiin harrastamaan panemista.

Tällä hetkellä tosin ollaan kondomi-linjalla, mutta vähän kävin taas viime yönäkin pesällä ilman ehkäisyä... Muija taitaa haluta olla ilman ehkäisyä enemmän kuin minä! Ihme tapaus. Kai tässä vielä pari kolme lasta ehtis tehrä... pitäis varmaa toteuttaa muijan toive joku päivä ja poksauttaa nainen raskaaks!

Kaikkein kivointa on olla yhdynnässä silloin, kun ollaan täysin alasti molemmat. ;P - ja pieni vaaranmomentti, joka on täysin hallinnassamme, on plussaa kiihottumiseen!

Vaaramomentilla tarkoitan esim. sitä, kun nyt on päässy jo pari kertaa unohtumaan makuuhuoneen ikkuna auki, kun me ollaan molemmat oltu jo täysin alasti ja panopuuhatkin ovat jo olleet käynnissä... ja ollaan siinä varmaan joitain ääniäkin päästelty... Pientä extra-kiihotusta siitä, jos joku ohikulkija tai naapuri kuulisi puuhamme... naapurit onkin tosi lähellä; jos vain sattuu olemaan omalla parvekkellaan "oikeaan aikaan", nii takuulla meidän puuhat kuullaan... ja vietävä menin viime kerrallakin oikein ääneen kehumaan muijan rintoja; vaikuttivat meinaan ihan luomusti kasvaneen jonkin verran. Kerranki oli kunnolla nuoltavaa, imettävää ja puristeltavaa. =P Suudelmia saa/sai hänen peppunsakin, upeat mehukkaat pakarat! Ja muutama kielari muijan peräaukkoon, nam nam nam... ja muija on ihan täpinöissä! Ja pillunsa saa tietenkin siittimestäni ja kunnolla... okei, okei, on sitä pilluakin nuoltu... häpyhuulien suutelua... ihana nainen, jota voi suudella sekä ylä- että alapäästä!
 
vierailija
Ammattilaisena sanon että sisätutkimus on vain pienen pieni osa gynekologikäyntiä, eikä sitä aina tarvitse edes tehdä.
Tärkeintä on pureutua siihen asiaan, miksi potilas on vastaanotolle tullut. Joskus asia vaatii laajempia tutkimuksia, joskus keskustelu riittää. Tässä ammatissa näkee monenlaista. On potilaita jotka selvästi kiihottuu tutkimuksesta ja pääsääntöisesti taas ei. On promillen murto-osa potilaita jotka haluaisivat toteuttaa fantasioita vastaanotolla, tosi asia on että ei jalkojen välissä eikö rintojen paljaudessa nää mitään seksuaalista. Opiskeluaikoina alussa aiheeseen liittyi ehkä hieman kiihottumista mutta sekin karisi nopeasti pois. Väitän että lääkärit eivät toteuta fantasioitaan vastaanotolla vaan hoitavat potilaitaan ammattimaisesti. Joitakin yksittäisiä poikkeuksia olen kuullut kerta 20 vuoteen. Huonoa tuuria jos kohtaa vastaanotolla lääkärin jolla on mielessä seksistisiä ajatuksia. Ennemmin vaikeus on parisuhteessa, vaimon alastomuuteen ja sukupuoleen on vaikeutta löytää aina sitä parasta hekumaa.
 
vierailija
Ammattilaisena sanon että sisätutkimus on vain pienen pieni osa gynekologikäyntiä, eikä sitä aina tarvitse edes tehdä.
Tärkeintä on pureutua siihen asiaan, miksi potilas on vastaanotolle tullut. Joskus asia vaatii laajempia tutkimuksia, joskus keskustelu riittää. Tässä ammatissa näkee monenlaista. On potilaita jotka selvästi kiihottuu tutkimuksesta ja pääsääntöisesti taas ei. On promillen murto-osa potilaita jotka haluaisivat toteuttaa fantasioita vastaanotolla, tosi asia on että ei jalkojen välissä eikö rintojen paljaudessa nää mitään seksuaalista. Opiskeluaikoina alussa aiheeseen liittyi ehkä hieman kiihottumista mutta sekin karisi nopeasti pois. Väitän että lääkärit eivät toteuta fantasioitaan vastaanotolla vaan hoitavat potilaitaan ammattimaisesti. Joitakin yksittäisiä poikkeuksia olen kuullut kerta 20 vuoteen. Huonoa tuuria jos kohtaa vastaanotolla lääkärin jolla on mielessä seksistisiä ajatuksia. Ennemmin vaikeus on parisuhteessa, vaimon alastomuuteen ja sukupuoleen on vaikeutta löytää aina sitä parasta hekumaa.
Ei seksi mielessä mutta luet seksi palstaa ja juttua orgasmi lääkärissä? Eli kerro toki totuus
 
SYNTINEN
Ammattilaisena sanon että
Tässä ammatissa näkee monenlaista.

On potilaita jotka selvästi kiihottuu tutkimuksesta ja pääsääntöisesti taas ei.
"On promillen murto-osa potilaita jotka haluaisivat toteuttaa fantasioita vastaanotolla"

Ja mihin tutkimustietoon tämä väite perustuu? Mistä sinä potilaiden fantasioista tiedät? Osaatko lukea potilaiden ajatuksia?

"tosi asia on että ei jalkojen välissä eikö rintojen paljaudessa nää mitään seksuaalista."

Sitä näköjään ihan pokkana valehdellaan.

Tai sit... Hmm! Vastaapa tähän: mikä sellainen mies on, joka ei nää naisen paljaassa pillussa (eikä paljaissa rinnoissa) mitään seksuaalista?

"Väitän että lääkärit eivät toteuta fantasioitaan vastaanotolla vaan hoitavat potilaitaan ammattimaisesti."

Siinähän väität. En usko sanaakaan tästä.

Et tainnut lukea viestini tärkeintä kohtaa/osuutta lainkaan... Se alkoi näin:
>> Tiedättekö jutun mieslääkäristä (yksityinen), joka tarjosi hedelmöityshoitoja ja hedelmöitti naisia käyttäen omaa spermaansa?

"Ennemmin vaikeus on parisuhteessa, vaimon alastomuuteen ja sukupuoleen on vaikeutta löytää aina sitä parasta hekumaa."

Ei mikään ihme, jos/kun kerran näkee naisten paljaita pilluja ja paljaita rintoja töissä!

Tulihan se totuus ilmi...
 

Yhteistyössä