Orgasmi "munalla"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja essissiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

essissiini

Vieras
Hei sisaret,

meillä on hyvä seksielämä, mutten saa "pelkällä munalla". mieheni haluaisi kovasti tuottaa minulle näin orgasmin ja itsekin haluaisin. masturboidessa ja miheni kädellä tai suulla saan nopeasti.

onko mitään vinkkejä naiset? oletteko aina saaneet pelkällä panolla vai vaatiko "harjoittelua"?

Alkuperäinen kirjoittaja eunukki.k:
Nainen saa orgasmin jopa pelkällä ajattelulla, joten kyllä se pilluorgasmikin saadaan kun pää on oikeassa vireessä.

No olipa taas asiallinen kommentti. Ongelmasi on hyvin yleinen ja vaatii todella keskittymistä, rakastamista ja luottamista täysin kumppaniinsa, näin ainakin minun kohdallani. Vaikea sanoa mitään vinkkejä, jokainen ihminen ja keho on yksilö.. Mieti mitkä asiat kiihottavat sinua ja miten haluaisit toteuttaa niitä

Alkuperäinen kirjoittaja essissiini:
Hei sisaret,

meillä on hyvä seksielämä, mutten saa "pelkällä munalla". mieheni haluaisi kovasti tuottaa minulle näin orgasmin ja itsekin haluaisin. masturboidessa ja miheni kädellä tai suulla saan nopeasti.

onko mitään vinkkejä naiset? oletteko aina saaneet pelkällä panolla vai vaatiko "harjoittelua"?
Kyllä tuo mahdollista on, mutta ehkä vain kerran tai kaksi vuodessa. Joskus sitä vain sattuu olemaan samalla kertaa sekä riittävän keskittynyt, että kiihottunut. Tuo taitaa olla asioita, jotka joskus vain tapahtuvat, suorituspaineita ei todellakaan saa olla.

niin, olen sanonut miehelleni että minua häiritsee jo se tieto että hän odottaa että saan, sitten mietin että hän pettyy kun en saa ja kiere on valmis.

Pari kertaa on ollut niin lähellä... minua on alkanut kiinnostaa spanking- leikit. että mieheni "kurittaisi" minua..se kiihottaa kun miehellä on kaikki valta ja tavallaan silloin vapaudun kaikesta vastuusta kun vastuu on miehellä.. hmm ;)

Yhteistyössä