Orgasmi unessa

  • Viestiketjun aloittaja MyyMyy
  • Ensimmäinen viesti
MyyMyy
Herään silloin tällöin (valitettavan harvoin tosin, vain ehkä 1 - 2 kk.n välein) siihen, että saan aivan ihanan orgasmin, jollaista en ole koskaan miehen kanssa saanut. En siis koskettele itseäni mitenkään enkä ole edes nähnyt mitään eroottista unta, en ole ajatellut seksiä nukkumaan mennessäni jne. Orgasmi vain tulee itsestään ja on aivan ihana. Onko muilla kokemuksia tälläisestä ?
 
naapurin tyttö
Mullekin käy joskus noin. Tosin näen silloin eroottista unta. Valitettavasti aina kuitenkin tiedän että "tämä on unta" ja herään kesken orkun :( Alkkarit märkinä ;)
 
Zmale
Miehenä kaipaan myös joskus uniorgasmeja, viimeisestä on tosi kauan. Vaikka unimaailmani on tosi vilkas; eroottisestikin, jää "hommat" yleensä vain erektion asteelle. Kun unessa alkaa tuntua liian hyvältä, menee jotenkin jarrut päälle ja herää. Kai siinä vaistomaisesti varoo purkautumista - ettei vaimo vierellä huomaisi, tai ettei lakanat kastuisi. Harmi sinänsä, uniorgasmi on aika intensiivinen, fyysisestikin; puhumattakaan unen tuomasta lisätunteesta, jota on kiva aamulla hymyssäsuin muistella :) (unihan voi olla mitä kummallisin). Zmale
 
:_:
On mullekin muutamia kertoja tapahtunut juuri noin, että kesken unen herään orgasmiin. Hämmästyksen sormi on silloin mennyt kummastuksen suuhun, : )
Ihanaa, yllätyksellistä ja harvinaista.
 
koi
Saan varmasti siemensyöksyn unessa orgasmi ei välttämättä ole niin mahtava .Edeltävä uni on yleensä ihana. joskus hankala erottaa todellisuudesta, tapahtuu aina vieraan naisen kanssa ja joskus luulee herätessäänkin että on ollut vieraissa. En kyllä pysty pidättelemään niin kuin tuossa yksi mies kirjoittaa. Housut aivan liisterissä ja pitää lähtä kuivattelemaan. Kumma kyllä vaimo ei ole ikinä huomannut. Nyt olen kertonut asian hänelle. Hänkin saa joskus uni orgasmeja ilman sormeilua. Mulla tulee takuuvarmasti jos pitempi 1-2 viikon väli yhdynnästä tai runkkauksesta. Alkanut murrosiässä.
 
vain kerran
Olen saanut unessa vain kerran pian nelikymppisen elämäni aikana ja olen kuvitellut, että se on naisilla harvinaista. Hereillä ollessa yhdynnässä orgasmi kyllä tulee helposti. mutta joku parin viikon seksitauko ei kyllä saa aikaan uniorgasmia. En ole saanut toista kertaa unessa, vaikka täysin seksittömiä jaksoja on ollut. Näettekö te muut, naiset siis, paljon unia noin yleensä: vaikuttaakohan se asiaan?
 
FreddieMercury4ever
Tasan ei mee nallekarkit, täällä monet puhuu että uniorgasmi tuntuu paremmalta kuin mikään, mutta niitä saa harvoin....

Itse saan sellaisen lähes takuuvarmasti jos asetun hiukan pitemmille päiväunille (ts. voin saada niitä muutamankin viikossa), mutta ei se minun mielestä kyllä todellakaan niin hyvältä tunnu kuin miehen kanssa tai itsetyydytyksellä saatu orgasmi. Mies on kyllä kateellinen kun minulla on tällainen kyky ja hänellä ei :) Mutta kyllä se joskus v***ttaakin kun hyvät päikkärit katkee.
 
Andere
Onneksi minulla ei orgasmi vielä milloinkaan ole herättänyt ikävällä tavalla tai etten olisi saanut vielä paremmin unenpäästä kiinni sen jälkeen. Uniorgasmi tuntuu upealta myytiltä naisella. Upea tosiasia niille joille se todella tapahtuu.
Itse en myös milloinkaan ole sotkenut housujani saadessani öisen orgasmin ja siementen syöksyillessä vapauteen. En nimittäin käytä housuja öisin, en kotona enkä muualla ja värikkäät lakanat kätkevät purkausten jäljet. Pystyn myös varmistamaan etten saa uniorgasmia jos en halua esim. kylässä ruiskaista vieraslakanoihin.
Vaimonikaan ei ole nipottaja näissä asioissa kuten en itsekkään ole. Panon jälkeen ei ole tarve mennä heti suihkuun vaan voi hyvin jatkaa unia aamuun asti ja sitten pesaista puolin ja toisin.
 
tunnustelija
Olen saanut unessa vain kerran pian nelikymppisen elämäni aikana ja olen kuvitellut, että se on naisilla harvinaista. Hereillä ollessa yhdynnässä orgasmi kyllä tulee helposti. mutta joku parin viikon seksitauko ei kyllä saa aikaan uniorgasmia. En ole saanut toista kertaa unessa, vaikka täysin seksittömiä jaksoja on ollut. Näettekö te muut, naiset siis, paljon unia noin yleensä: vaikuttaakohan se asiaan?
Aloin saada uniorgasmeja aika pian sen jälkeen kun mies kuoli n. vuosi sitten. Orgasmit ovat ihan fantastisia - en ois uskonut! Saan niitä ainakin kerran viikossa. Mulla tuttu toinen leskivaimo ja tuli kerran puhetta ja hänkin saa niitä usein - vertailimme kokemuksiamme. Näemme molemmat muutenkin aika paljon unia.
Muuten - oli niitä orgasmiunia miehen eläessäkin - hän jopa heräsi joskus niihin koska liikuin niin rajusti! Toisinaan hän oli huvittunut mutta toisinaan, kun oli ollut itse puutteessa jonkin aikaa, niin valitti etteikö oma mies kelpaa. Ei niistä koskaan mitään epäsopua silti seurannut - kyselikin joskus mitä se "unimies" oikein teki...
Viimeksi sain uniorgasmin pari yötä sitten - heräsin omaan voihkeeseen ja nytkytykseen. Tuntui että kalu oli vielä sisällä vaikka se olikin vain unta...
Toivon tosiaan että monet yksinäiset kiimaiset naiset kokisivat uniorgasmeja - sellaisen jälkeen on ihan erilaista herätä uuteen päivään kuin olla jatkuvassa puutteen tunteessa.
 
Viimeksi muokattu:
nuori
minulla tuli ensimmäinen yö orgasmi teiniä 15-16 vuotiaana säikähdin sitä koska housut olivat märät ja mietin mitä oli tapahtunut mutta mietiskelin hiljaa ja tajusin.Se ei ollut niinkään hyvää tunnetta tuova vaan säikäyttävä kokemus sinänsä ärsyttävä koska housut kastuivat.
 
somebody
En yleensä saa koskaan unissani orgasmia. Eroottisia unia näin nuorempana. Joskus aamulla tekisi mieli seksiä, mutta lapsi usein aiheuttaa asiat niin ettei se ole mahdollista. Toivoisin kyllä että unimaailmani muuttuisi masentavasta ja hämmentävästä pelonsekaisesta vaikka seksiuniksi silloin tällöin.
 
Going solo
Luojalle kiitos uniorgasmeista!
Useasti saan niitä montakin yössä tietyssä kk-kierron vaiheessa, siinä puolivälissä. Unissa ei välttämättä ole mitään muuta eroottista kuin orgasmi, jonka aikana olen usein unessa ilmassa!
Muuten saattaa joskus olla seksiunia joissa tuntee miehen sisällään, rytmin ja liikkeet. Niistä jää miellyttävä olo vaikkei unessa tulisi orgasmia.
Uniorgasmeja tulee kun on kauan ilman seksiä eikä ole harrastanut itsetyydytystä. Ihankuin luonto ajattelisi minun hyvinvointiani koska kyllä mun mielestä seksi pitää korvien välin joustavana!
 
kostuiha ne housut
Miehenä kaipaan myös joskus uniorgasmeja, viimeisestä on tosi kauan. Vaikka unimaailmani on tosi vilkas; eroottisestikin, jää "hommat" yleensä vain erektion asteelle. Kun unessa alkaa tuntua liian hyvältä, menee jotenkin jarrut päälle ja herää. Kai siinä vaistomaisesti varoo purkautumista - ettei vaimo vierellä huomaisi, tai ettei lakanat kastuisi. Harmi sinänsä, uniorgasmi on aika intensiivinen, fyysisestikin; puhumattakaan unen tuomasta lisätunteesta, jota on kiva aamulla hymyssäsuin muistella :) (unihan voi olla mitä kummallisin). Zmale

miehillä ne unet loppuu aina kun syöksy ois lähellä. unissas nait niin kaikki hyvä sammuu sit eikä enää saa kii.
 
Viimeksi muokattu:
Hauskajutu55
Joo ite oikee koitan hakee uni orgasmei unes jotenki fantasioi seksistä kauneimpien muijien kaa mitä oon ikinä nähny ja totta helvetissähä se tuntuu sitte hyvältä :D
 
Samperi Sentään
Vaimo kiemurtaa ja voihkii uniorgasmissaan ja siinä vieressä kuunnella ja katsella nyt sitä kulli tanassa. Runkkariksi sitä oppii tuollaista touhua katsellessa. Joskus olen laittanut tyynyn alle kortsun kaiken varalta, on se mukavempi vetää päälle sivusta seuratessa ja runkata itsensäkin orgasmiin samaan tahtiin. Kyllä joskus kullikin saa yöllä kivikovan seisokin, mutta ei se kumminkaan silloin hoitoa vaille ole vaikka luulisi.
 
sebbe
Kun olin pikku poika niin ne ekat tunteet alkoi tulla silloin tällöin unessa ihanaa oli, pikkarit pysyi kuivina vaikka tulin koska ei tullu märkää ainakaa mitä muistan olin 5-6v, aina ajattelin että toivottavasti tänä yönä tulee ja sit se tuli aina silloin tällöin, niin ihanaa ett ei voi sanoin kuvailla, näin usein unta että hyppäsin jostain koreesta paikasta ja sit kun putosin niin alkoi pippelissä tuntuu aivan mahtavalta.
 
vierailija
Viimeksi muokattu:
vierailija
Miehenä kaipaan myös joskus uniorgasmeja, viimeisestä on tosi kauan. Vaikka unimaailmani on tosi vilkas; eroottisestikin, jää "hommat" yleensä vain erektion asteelle. Kun unessa alkaa tuntua liian hyvältä, menee jotenkin jarrut päälle ja herää. Kai siinä vaistomaisesti varoo purkautumista - ettei vaimo vierellä huomaisi, tai ettei lakanat kastuisi. Harmi sinänsä, uniorgasmi on aika intensiivinen, fyysisestikin; puhumattakaan unen tuomasta lisätunteesta, jota on kiva aamulla hymyssäsuin muistella :) (unihan voi olla mitä kummallisin). Zmale
Mullakin samallalailla ett alkaa tuntuu ett okei jess jess kohta tulee kohta tulee! jee jee ja ei per***e ei ei en halu herätä kun se ois alkanut 5 sekunnin päästä tuntua hyvältä niin sit herää
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Koettu on ja on todella kokonaisvaltainen orgasmi. Sellainen pehmeä, mutta koko kehoa ravisteleva. Hereillä saadut ovat myös kivoja, mutta ihan erilaisia :)
Mä oon mies ja kun mulle silloin nuorempana nyt runkkaan joka päivä niin ei tuu yöllä niin mutt nuotempana niin unessa alkoi aluksi tuntuu että oho kohta alkaa jotain kivaa ja sit tuntuu kivslta ja se alkaa! Ekaks tuntuu jotenkin semmoiselta ett pehmeältä hiipivältä mukavalta tunteelta ja sit yhtäkkiä tulle semmonen tosi voimakas jotenkin tuntuu paksulta ja mukavalta pippelissä 1-1,5 sekuntia ja sit hellästi mutta voimakkaasti pippeli alkaa nykimään ekaks voimakkaasti ja sit vähän tahallisemmin ja vähemmän ja vähemmän ja siinä se oli alussa se hiipivä mukava tunne se ei tuu päivällä runkatessa kun päivällä runkkaa se tulee heti se paksu tunne ja sitten se nykiminen
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä