Orgasmi unessa

  • Viestiketjun aloittaja MyyMyy
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon mies ja kun mulle silloin nuorempana nyt runkkaan joka päivä niin ei tuu yöllä niin mutt nuotempana niin unessa alkoi aluksi tuntuu että oho kohta alkaa jotain kivaa ja sit tuntuu kivslta ja se alkaa! Ekaks tuntuu jotenkin semmoiselta ett pehmeältä hiipivältä mukavalta tunteelta ja sit yhtäkkiä tulle semmonen tosi voimakas jotenkin tuntuu paksulta ja mukavalta pippelissä 1-1,5 sekuntia ja sit hellästi mutta voimakkaasti pippeli alkaa nykimään ekaks voimakkaasti ja sit vähän tahallisemmin ja vähemmän ja vähemmän ja siinä se oli alussa se hiipivä mukava tunne se ei tuu päivällä runkatessa kun päivällä runkkaa se tulee heti se paksu tunne ja sitten se nykiminen
"Tahallisemmin" tarkoitan rauhallisemmin ja niin kun pippeli nykii sillee niin tulee myös ne siemenesteet eka nykityksessä niin tulee paljon siemenestetä ja sit toisella nykityksellä vähemmän ja sit kolmannella vielä vähemmän ja sille
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä oon mies ja kun mulle silloin nuorempana nyt runkkaan joka päivä niin ei tuu yöllä niin mutt nuotempana niin unessa alkoi aluksi tuntuu että oho kohta alkaa jotain kivaa ja sit tuntuu kivslta ja se alkaa! Ekaks tuntuu jotenkin semmoiselta ett pehmeältä hiipivältä mukavalta tunteelta ja sit yhtäkkiä tulle semmonen tosi voimakas jotenkin tuntuu paksulta ja mukavalta pippelissä 1-1,5 sekuntia ja sit hellästi mutta voimakkaasti pippeli alkaa nykimään ekaks voimakkaasti ja sit vähän tahallisemmin ja vähemmän ja vähemmän ja siinä se oli alussa se hiipivä mukava tunne se ei tuu päivällä runkatessa kun päivällä runkkaa se tulee heti se paksu tunne ja sitten se nykiminen
Tunteeko joku muu mies samallalailla kuin mä selitin?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Herään silloin tällöin (valitettavan harvoin tosin, vain ehkä 1 - 2 kk.n välein) siihen, että saan aivan ihanan orgasmin, jollaista en ole koskaan miehen kanssa saanut. En siis koskettele itseäni mitenkään enkä ole edes nähnyt mitään eroottista unta, en ole ajatellut seksiä nukkumaan mennessäni jne. Orgasmi vain tulee itsestään ja on aivan ihana. Onko muilla kokemuksia tälläisestä ?
Jaa no mä oon poika 24v ja pikkupoikana 5-6v sain unessa valtavan kivan tunteen yhtäkkiä yöllä se tuntui kivalta ekaks tuntui vähän hauskalta ja sit se hauskuus tiivistyi ja tiivistyi ja yhtäkkiä oi oi oi nyt nyt nyt tuntuu jiihuuuuuuuu jess jess jess tuntui se kiva tunne yöllä katoi boksereita sit mutt ne ei ollu märät koska mä olin niin pieni vielä niin ei ollu tullu vielä märkää mutta se sama tunne joka aikuinen mies esim. 24v niinkuin mä tunsi niin pikkupoika tuntee saman tunteen mutta pienemmässä pippelisä aika nice että pikkupoika tuntee saman tunteen pikku pippelissä niinkuin aikuinen mies isossa pippelissä
 
Viimeksi muokattu:
KARSJEDISENSEIOPETTAJA
Unessa liikut sieluna rakastyelet oikeassti henkisellä tasolla mä oon rakastellut monerti muuta en vopi sanoa jedunä tarkemmin muuten vaaramysisin jeditehtäväni tietoiessa todellidsuudessa eli meditiibidessa unessa

jotoa ovat todella vaaralisia valosapeli iso yki tai useampi pitää ottaa m,ukkaann mulla on ,kolme valosapejia myös doublevalosapeki eli kaksipäinen


t. Kars Wenqadi Skywalker Shadows Suur Jedimestari

VOIMA OLKOON KANSSANNE
 

Yhteistyössä