Orgasmista.. muilla samaa ongelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Tai oikeastaan orgasmittomuudesta.

En saa orgasmia jos joku muu kuin minä itse, yrittää sen mulle tehdä. Itse saan kyllä helposti ja olen kiihottunut ja saan kerran, pari päivässä. Mutta se ei vaan tunnu samalta ja yhtä hyvältä, vaikka neuvonkin kumppania miten tehdä. Oma sormi paras sormi..

Opeta miehellesi, miten haluat sen itsellesi tehtävän. Sano suoraan, jos ei hiero oikeasta kohtaa. Ohjaa miehen sormet itse sopivaan paikkaan. Kerro hänelle heti, jos hieroo liian kovaa/hiljaa.
Oma mieheni opetteli tämän asian ja nykyään teen enää harvoin itselleni (no silloin joo, kun harrastetaan takaapäin).

Mutta kun en saa itsekään kun parissa tietyssä asennossa.. Jopa jalkojeni asennolla on väliä enkä tunne mitään jos jalat ovat esim. koukussa. "Elimellistä" vikaahan minussa ei pitäisi olla koska saan kuitenkin todella helposti jos teen sen vaan oikealla lailla.. Ja mistään ujoudestakaan ei pitäisi olla kyse, koska saan kyllä esimerkiksi jos mieheni katselee.

[QUOTE="vieras";27750364]Näin se vaan menee, minkäs teet. Saatko hieromalla vai sormilla runkkaamalla, silläkin on merkitys.[/QUOTE]

Molemmilla, parasta jos yhtä aikaa kummatkin :)

Yhteistyössä