Hae Anna.fi-sivustolta

Oriflamen

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä parhaat?, 15.12.2005.

1. Vierailija

Olet selvästi se sama tyyppi (edustaja), joka ei joku aika sitten suvainnut yhtäkään poikkipuolista sanaa Oriflamesta. Kuten et nytkään, vain positiiviset kokemukset kelpaa sinulle. Miksi?

Minkä sinä sitten tulkitset mainitsemaksesi riitelemiseksi? Voisitko valottaa?

2. Utelias Vierailija

Tunnut tietävän kovin paljon tästä Oriflame-sarjasta. Kerrohan lisää!

3. Ter Vierailija

Voi hyvänen aika, jollakulla on nyt sisälukutaito täysin hukassa, tai sitten minä olen tosi huono ilmaisemaan itseäni...

En ole Oriflame edustaja, jos olisin niin minulla kaiketi olisi muutakin kokemusta ko. tuotteista, kuin muutama jalkojenhoitotuote vuosien takaa. Jos sinulla on huonoja kokemuksia ko. tuotteista, niin kerro niistä kaikin mokomin. Ei se ole riitelyä! Mutta vastaavasti toivoisin, että kestettäisiin myös se, että joku kertoo hyviäkin kokemuksia, ilman että syyttää häntä markkinoinnista.

Siis onko mahdotonta kertoa ihan rehellisiä käyttökokemuksia, niin että hyväksytään sekä huonot että hyvät kokemukset ilman taka-ajatuksia??

4. no Vierailija

Oriflame on ylihinnoiteltu laatunsa suhteen. Lumenekin voittaa Oriflamen.

5. Utelias Vierailija

Niinkö?

Millä tavoin tuo ylihinnoittelu mielestäsi tulee esiin laadun suhteen?

Kiinnostaa siksi, että etsin itselleni ns. kestosarjaa, jota voisi sitten pitkäänkin käyttää.

Enkä todellakaan viitsi maksaa joistain ylihinnoitelluista kempparituotteista,esim. kosteusvoide väh. 50 € 50 ml, kun saisin nyt kosteusvoiteen Oriflamesta 100 ml hintaan n. 7 €.

Osaatko ehkä kertoa tuotteita tarkemmin; jotain sellaista, jota esim. myyjä ei välttämättä kerro?

6. v.... Vierailija

Näitä helppoheikki-kaupustelupuheita ei huvittaisi lukea täällä.

7. Leyla Vierailija

Harvemmin jaksan provosoitua tämän palstan viesteistä, mutta nyt kysyisin v....:ltä että mihin helppoheikki-kaupustelupuheisiin hän tässä viittaa?

Ylipäätään en voi ymmärtää, että asiallisiin kysymyksiin annetaan asiattomia vastauksia. Ihmisen latinalainen termi ""Homo sapiens"" viittaa viisauteen, mutta usein sitä on hyvin vaikea huomata tämän palstan vastauksista. Toisaalta tässä sitä tunnen myös itseni hyvin typeräksi kun annan itseni ""hermostua"" muiden ihmisten epäasiallisesta käytöksestä.

Minun mielestäni jos kysymys kuuluu ""mitä hyvää, mitä huonoa?"", jos minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta suuntaan tai toiseen, en asiaa myöskään kommentoi -edes kuulopuheiden perusteella.

Peräänkuulluttaisin siis hieman sivistynyttä käytöstä, tällainen on huolestuttavaa!

8. Käyttäjä Vierailija

Hei! Olen jo vuosia käyttänyt Oriflamelta tiettyjä tuotteita, siis on osa jotka ostan kaupasta esim. shampoot ja suihkusaippuat yms. Olen tuotteisiin tyytyväinen ja tarjouksia kannattaa hyödyntää. On mukavaa kun aihe herättää täällä keskustelua, sehän on aina mainosta kun aihe pysyy otsikoissa! Ja kyllä aiheettomat herjat tunnistaa heti.

9. Ulpu Vierailija

Kyllä on epätoivoista sakkia nuo Oriflamelaiset.

10. uplU Vierailija

Lauseen keskellä suomalaiset kirjoitetaan pienellä, mutta hienoa, että Oriflamelaiset sentään kirjoitetaan isolla alkukirjoimella.

11. eh Vierailija

12. Käyttäjä Vierailija

Taidan alkaa Oriflamen jälleenmyyjäksi itsekin, sen verran hyvä suosio tuotteilla on! Jopa ne jotka eivät tuotteista pidä, jaksavat tuhlata aikaansa näihin keskusteluihin.

13. y Vierailija

oriflame on huonoin käyttämäni sarja. arvatenkin joku ei hyväksy sitä, mutta niin se vaan on. työpaikoilla mummot kyllä tykkää kun eivät paremmasta tiedä eivätkä välitäkään tietää :D.

14. Käyttäjä Vierailija

Tässä sen näemme: Oriflamen tuotteita löytyy kaiken ikäisille! Visions-sarja on lähinnä nuorisolle mutta kuulemma myös mummot ovat löytäneet omat suosikkinsa. Ryhdyn kyllä jälleenmyyjäksi!

15. Paremman puutteessa Vierailija

No kerrohan ""y"" niiden parempien sarjojen nimiä!

Myös hintatiedot ovat kiva lisä.

Kerro myös, mistä niitä tuotteita saa ostaa.

Entä onko niillä palautusoikeus, mikäli huomaa, ettei tuote miellytäkkään?

16. Taitaa Vierailija

olla yksi sama ihminen joka täällä näitä negatiivisia viestejä laittaa...Olisi ihan kiva kuulla MIHIN tuotteisiin olet pettynyt,vai oletko ylipäätänsä kokeillut mitään.

17. Käyttäjä Vierailija

Selvästi yksi ja sama tyyppi. Tekee itselleen karhunpalveluksen kun pitää Oriflamen otsikkoa kärjessä koko ajan...Hih.

18. Utelias Vierailija

Nimim. ""no"". Voistko vastata kysymykseeni. Pitäsi nimittäin kohta päättää, tilaanko Orifalmelta.

Vai onko Sinulla jotain parempaa tarjolla?

19. Käyttäjä Vierailija

Kun ryhdyn jälleenmyyjäksi niin asiakaspiirissäni tulee olemaan kaiken ikäisiä ihmisiä joten kerro ""y"", mitkä tuotteet ovat nimenomaan mummojen suosiossa? Niin tiedän varttuneemmille asiakkaille suositella.

20. y Vierailija

No voi herran pieksut :D. Luuletko, ettei sun kirjoituksista huomaa, että olet se sama edustaja eri nimimerkeillä. Aikuinenko olet ;)?

Koko sarja on mummojen mieleen. Lukuunottamatta teini-linjan tuotteita. Ai niin, ystäväni on ollut myös edustaja, että kyllä mulla kokemusta on. Lopetti sitten kun ei itsekään pitänyt tuotteita hyvinä. Onhan se kiusallista myydä jotain, mihin ei itsekään usko. Ainakin joillekin ihmisille ;)

21. Käyttäjä Vierailija

Kirjoitan vain tällä nimimerkillä, itse kirjoittelet usealla. Mitäs vikaa mummoissa on? On hienoa että naiset pitävät ihonhoidosta ja ulkonäöstään huolen myös vanhemmalla iällä! Sitä paitsi nykyään voi mummoksi tulla vaikka alle nelikymppisenä. Sinustakin tulee mummo joskus, ainakin iällisesti jos ei muuten.

22. -e- Vierailija

Sarja on todellakin mummojen mieleen, tosin meidän perheessä niitä kutsutaan mm. mamuksi (45 v) ja mummiksi (66 v). Itsekin tykkään (34 v, lapseton, joten myös lapsenlapseton, enkä muutenkaan ihan heti liittäisi itseeni termiä ""mummo"", kuten en myöskään siskontyttöön 22 v joka teki siskostani mummon). Itse asiassa vaarikin on käyttäjä, samoin taata ja pari täti-ikivihreää.

Yksi tykkää äidistä, toinen mummosta ja kolmas Harley Davidsonista. Joku jopa Oriflamesta.

23. Utelias Vierailija

No kyllä teki ystäväsi viisaasti lopettaessaan sellaisen tuotteen myynnin, josta ei itsekään pidä. Eihän sellainen ihminen voi kertoa tuotteesta mitään positiivista eikä vallankaan myydä.

Mutta odotan edelleen, josko kertoisit jotain sisäpiirin vinkkejä tuotteista.

24. y:lle Vierailija

ole ystävällinen ja kerro mitä olet kokeillut.Tuskin edes tiedät mitään tuotetta.
    y=yrjöttävä ; )

25. y Vierailija

Oletpas herkkä provosoitumaan ja vieläpä oikein pahemman kerran :D! Tuostapa nappasin käteeni _todella varisevan_ luomivärin, joka on duo eye shadow 3352 ebony & ivory (pistän kiertoon jos joku huolii). Ihonhoitotuotteet olen heittänyt menemään, mokoman sonnan. Olivat sellaisissa vaaleanpunaisissa pakkauksissa ja aloe vera sarjaa huonompaan en ole vielä törmännyt. Jalkojenhoitotuotteet: eivät minkään väärtejä. Että tällaisia kokemuksia mulla (tiedän, et voi sulattaa, mut sun on vaan kestettävä totuus) :D

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri