Osaako joku auttaa? *äklövaroitus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Eli, mulla oli toukokuun lopussa kuukautiset, ja jätettiin ennen niiden alkua ehkäisy miehen kanssa pois (tämä ensimmäinen kierto siis).
No, ovis on ollut joskus 11 pv ilmeisesti, mutta nyt mulla on kahtena päivänä vuotanut hyvin tummaa verta! Mistä voisi johtua? En oo ainakaan kipeä mistään, joten turha kai lääkäriin lähteä?

mutta voisiko olla, että kuukautiskierto hieman vielä sekaisin ja kuukautiset siksi eriskummalliset.Itse ainakin muistan, kun jätin minipillerit, niin itselläni olisi tullut juuri tuollaista tummanpunaista verta, eikä ollenkaan samalla tavalla kuin pillereiden kanssa.

Ymmärsinkö muuten oikein, että menkkasi pitäisi alkaa suurin piirtein näillä main? Voihan tietysti olla, että olisitkin raskaana :)

Minkä ehkäisyn jätitte pois?

Itse viime loka-marraskuun vaihteessa kävin poistattamassa hormonikierukan, pari päivää poiston jälkeen tuli tyhjennysvuoto, siitä n. 18 päivää niin tuli kuukautiset ja joulukuun puolivälissä sitten plussasin. Ensimmäinen (18 päiväinen) "kierto" oli siis lyhyt ja ne kuukautiset oli muistaakseni lopulta aika runsaat ja veriset, mutta alkuun ihmettelin kun ne oli niin erilaiset kuin normaalisti. Tosin mulla ei esim kierukan aikana tullut kuin muutamat kuukautiset jne niin en ollut huolissani koska tiesin, että kierto ei välttämättä ole ihan entisenlainen heti kun sen ehkäisyn lopettaa.

Kiitos vastauksista... Mun kuukautisten pitäisi alkaa ehkä viikon päästä vasta suunnilleen. Mulla oli hormonikierukka, ja aluksi vuodin koko ajan, sitten tuli niukkaa vuotoa mutta säännöllisesti.
Tein jo ihan varuilta eilen raskaustestin, vaikka tiesin, ettei se mitään olisi näyttänytkään... :/

AINA kun minulla on ollut joku ehkäisy käytössä ja olen lopettanut sen, kierron palautuminen täysin normaaliksi on kestänyt pari kuukautta.

Minä täällä taas. Eilen eikä toissapäivänä ei tullut enää verta, mutta tänään seksin jälkeen on tullut kirkasta verta vaikka kuinka paljon... Pyyhin enimmät spermat paperiin, ja oli ihan veristä... Suihkuun mennessä lattialle tippui tippoja ja vielä pari tuntia tämän jälkeenkin on tullut hiukan vuotoa.

Mitähän tää nyt vois olla..? :-/

Yhteistyössä