osaako kukaan kertoa? olipa mielenkiintoinen raskaustestin tulos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "testaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"testaaja"

Vieras
nimittäin liuskatestissä siinä kohtaa missä pitäs olla sen positiivisen viivan oli joku tumma ja ihan tahran näköinen puolen testin levyinen laikku ja kun katsoi testiä takaa nähdäkseen mihin kohtaan sen toisen viivan kuuluisi tulla niin siinä kohtaa testin reunassa oli ohut kerros violettia.

taitaa olla nega tai viallinen tai jotain tuo testi? onko kellään ollut vastaavaa? kyseessä RFSU

[QUOTE="nanna84";22064228]Mä muistan joskus täältä palstalta lukeneeni, että toi RFSU:n testi näyttäis ihan ihme tuloksia, myös positiivista miehellä. :O[/QUOTE]

Niin, jos miehellä sattuu olemaan syöpä niin voi näyttää positiivista.

[QUOTE="joo";22064273]Kuva?
Positiivinen raskaustesti miehellä on hälytysmerkki jostain vakavammasta :|[/QUOTE]

Onko tosiaan näin? Ihan mielenkiinnosta kysyn, ei oo tullu ees mieleen et miehet sitä tekis, mut voiko tosiaan kertoa jostain sairaudesta? :O

[QUOTE="mä";22064288]Onko tosiaan näin? Ihan mielenkiinnosta kysyn, ei oo tullu ees mieleen et miehet sitä tekis, mut voiko tosiaan kertoa jostain sairaudesta? :O[/QUOTE]

joo, kivessyövästä. mä koitin saada siitä kuvaa mut toi puhelimen kamera on näemmä niin surkea et sillä ei saanu ollenkaan selvää kuvaa koko testistä ylipäätään.

Yhteistyössä