Osaako kukaan tulkita unia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Mä näin hirveää unta että mun vauva vietiin autosta kun olin itse kantamassa ostoksia sisään. Sitten löysin paketti auton joka oli täynnä pieniä vauvoja ja lapsia, etupenkillä istui kaksi miestä. Menin kysymään miehiltä lapsestani ja toinen vastasi ilkikurinen ilme kasvoillaan että; ei taida tyttö olla enään tässä maailmassa. Siihen uni loppui enkä saa sitä millään mielestäni!!!! :(
Mitä toi voi tarkottaa vai tarkottaako mitään.

Mä oon alkanu raskausaikana näkemään sellasia unia että mun mahsuasukin isä onkin joku exä tms. Sitten olen aivan poissa tolaltani ja tuntuu että kaikki on pilalla jne. Herään aina itkien ja huokaan helpotuksesta että oma rakkaani siinä vieressä nukkuu. Mistäs tuo kertoo :laugh:
Ennen raskautta näin aina sellaista että mut pakotettiin naimisiin entisen kanssa tai että jollain tapaa menetin nykyisen miehen. Ne oli oikeasti aivan kauheita unia, koska elämäni menee mielestäni niin hyvin kuin voi tällä hetkellä, mutta unissa menetän kaiken:(

Miksi ihmeessä näen ahdistavia unia exästä?! Ja vielä vuosien takasista, siitäkin jonka kanssa oltiin 15vuotiaana:D

Yhteistyössä