Osaako teidän 2-3 vuotiaat piirtää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Olin ihan hämilläni kun tyttö vajaa 2v 10 kk v tuli näyttämään minulle "ukkelia" jonka hän oli piirtänyt. Hän oli piirtänyt ympyrän ja siihen kädet ja jalat viivoina sekä silmät,nenän,suun ja hiukset...

Kyllä mulla on tallessa heidän taideteoksiaan kaikilta ikävuosilta. Etenkin esikoinen on kunnostautunut tässä lajissa. Menee mielenkiinnon mukaan. Sama kuin palapelien kanssa, joku tekee 100 palan palapelin, toinen ei saa edes nuppipalapeliä tehtyä, kun ei ole siihen käyttänyt aikaa.

Meillä reilu 3v piirtää just tollee ihmishahmoja, kukkia piirtää myös ja kovasti harjoittelee oman nimen kirjoittamista. Sitten parinkuukauden päästä täyttää pienempi sisarus 2v ja hän piirtelee toistaiseksi "pyörremyrskyjä" sekä kaiken maaliman viivoja joista mitään selkoa ei ota.....

Aijuu, että siis ihan normaalia ton ikäiseltää piirtää niin "Hyvin."
Tää on meidän esikoinen enkä tiiä missä iässä lapset osaavat piirtää... Luulin että olis hyväki piirtäjä. :)

Taitaa olla se n. 3v kun pääjalkaisia piirrellään, ellen väärin muista. :) Meillä tuli innostus kasvojen piirtelyyn joskus 2v3kk-2v6kk välillä, pääjalkaiset sitten himpun myöhemmin. Hirmu äkkiä tuntui että hoksasi miten ihmisiä piirrellään, siihen asti vaan pyörremyrskyjä ja ties mitä. :)

No meijän 3-vee ei kyllä piirrä mitään muutakuin sotkua.
Ja neuvolasn seinällä on noita 3-vuotiaiden piirustuksia, niin eipä yhessäkkään ukkelia tai kissaa näy ;)

Yhteistyössä