Osaako teidän 9kk vauvat taputtaa?? :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain...

Vieras
Mä oon kehittäny tästä itelleni jonkinlaisen mukamas ongelman, kun meijän 9kk vauva ei osaa taputtaa! :D Pöytää osaa taputtaa, mutta ei käsiään yhteen... muuten on kyllä hyvin kehittynyt, melkeinpä kävelee jo ilman tukeakin, joten oikeesti tuskin syytä huoleen on, mut kunhan stressaan...

Minkä ikäisenä teidän lapset oppineet taputtamaan? :)

Meidän 8,5kk oppi juuri taputtamaan, mutta varmasti ihan normaalia vaikka teidän vauva ei vielä osaa. Itse taas olen saanut kehiteteltyä ongelman siitä, kun meidän pienellä ei ole vielä hampaita :)

Ei meidän 9,5kk vanha osaa taputtaa eikä se mua stressaa :) Nyt on hakusessa tuo taputuskin. Tosin tänään tajusi jo mihin hiusharjaa käytetään ja harjasi sillä omaa tukkaansa. Ja vilkuttaa osaa kyllä. Että kaikki taidot tulee omalla ajallaan :)

Meidän vauva tulee 10.pv 10kk ja eilen näin eka kerran kun itse taputti käsiä yhteen. Aikasemmin on taputtanut syliä, pöytää ja vanhempien olkapäätä ym.

tyttö oppi 9-10 kuisena taputtamaan,vilkuttamaan ja osoittamaan sormella. Kaverin poika joka oppi samoihin aikoihin kävelemään ei osannut mitään näista,meillä taas tyttö oppi kävelemään 1v.2kk.

[QUOTE="vieras";26802791]Meill osaa ja vieläpä teatterissa ja konserteissa oikeaan aikaan. Eikö tosiaan muiden lapst osaa 9 kk iässä. Opettakaa nyt kulttuuria alusta asti.[/QUOTE]

Olikohan se teidän yhdeksänkuinen, joka häiritsi mun ja monien muiden konserttia viikonloppuna huutamalla musiikin ja taukojen päälle?

Uusimmat

Yhteistyössä