:/ osaakohan täällä enää olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Satuin avaamaan ton modejen alotuksen ja siellähän olikin ihan ohjeita miten täällä kuuluu olla ja kirjotella. Toki se ei kaikilta aina vissiin luonnistu niinku pitäis, mut tuli jotenki sellanen olo että noinkohan täällä enää osaa olla ja kannattaako edes mitään kirjotellakaan... Ei sillon ku mä täällä aloin kirjotella, ollu tollasia ohjeita. No ehkäpä mä käynki täällä vielä harvemmin ku ennen ja lueskelen vaan ja laittelen tutuille yytä. :/

Musta kanssa tuntuu, että tämä palsta parannus parantaa tämän palstan ihan niin, että mun ei tarvi tänne tullakaan...

Heh, jäi huvittamaan tuo äskeisen harmaa-mode ketjun turhien aloitusten karsinta. Musta tuntuu, että enemmin täällä karsitaan tällä hetkellä näitä turhia käyttäjiä...

On noi ohjeet tuolla olleet jo aika pitkään, mä vaan laitoin ne näkyviin tuohon että selventää vähän tiettyjä valintoja joita tehdään.
Eikä mun moderointini ainakaan tiukemmaksi mene, samalla linjalla kun aina.
Noihan on suuntaa antavia, aika yleisiä ohjeita jokaisella palstalla =)

No mä luin sen äsken kanssa ja olin vähän :o

"niin ja niin monta merkkiä korkeintaan aloitukseen ja lainata saa vain näin ja noin..."

Aika tyly ja tyrmistynyt fiilis jäi noista ohjeista. Parit palstat olen jättänyt käymättä siinä vaiheessa kun alkoi tuollainen pilkuntarkka ohjeistus ja ohjeiden noudattamisen valvonta. Saas nähdä, miten täällä käy. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:

"niin ja niin monta merkkiä korkeintaan aloitukseen ja lainata saa vain näin ja noin..."

Aika tyly ja tyrmistynyt fiilis jäi noista ohjeista. Parit palstat olen jättänyt käymättä siinä vaiheessa kun alkoi tuollainen pilkuntarkka ohjeistus ja ohjeiden noudattamisen valvonta. Saas nähdä, miten täällä käy. :/

mulla jäi eräs palsta kun sinne tuli ohjeistus että ei saa olla kirjoitusvirheitä, käytä välimerkkejä oikein, isot kirjaimet on oltava ja jos näitä mm ei noudata voi nimimerkki poistua :o

mie ihmettelin kans et mitkä ohjeet kunnes sen pienen pienen präntin luin..

ja kiroilempa ihan piruuttani että perseestä tommoset pilkun tarkat ohjeet.

siis okei kymmeniä myynti pinoja päivittäin mut kyl se yks voitaisiin edes sallia per päivä ja sama huutikselle..

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
ihme vainoksi mennyt koko palsta, jos ei banneja annella niin ketjuja siirrellään :o ja olevinaan aikuisten paikka

Noista kirppisketjuista tulee niin paljon sanomista kun niitä saattaa olla hyvinä päivinä ties kuinka monta kymmentä että pakko niille vaan on nyt jotain tehdä.
Ja ei niistä voi vaan osaa siirtää vaan samat säännöt pätee kaikkiin.
Meillä kuitenkin on oma kirppari osio tuolla sitä varten.
Ja kyllä, ei tarkoita sitä että luokitellaan kaikki aloitukset nyt omiin kategorioihin, mitäs nyt pysyy yhä vapaana KESKUSTELU alueena, joten saa keskustella mistä tykkää.
seksiosio on ainut mihin olen tähän asti sinne kuuluvia siirrellyt, ja mun mielestäni tämä "uudistus" on hyvä, Mitäs nyt on keskustelupaikka, ei osto ja myynti paikka, varsinkin kun noita avauksia tuppaa välillä olemaan turhankin kanssa.
Tääkin nyt vaan sattuu olemaan aihe mikä jakaa porukan näin -- --
Ja koskaanhan se ei kelpaa mitä vaivaa me nähdään, aina löytyy joku jolla on sanomista ja niin se vaan valitettavasti on!
banneja en yhäkään anna enkä taktiikkaani muuta.

Puuttuu se sääntö, että jos et kirjoita tiettyä määrää viestejä tietyssä ajassa, pääsyä eri keskustelualueille rajataan, kunnes kirjoittelet taas aktiivisesti ;)

No joo, huono vitsi, ei naurata ittiäkään... sori.

Joo toi on aika tarkkaa kyllä jos jo kirjaimet ja lainailut yms aletaan laskemaan ja mittaamaan. Varmaan tää vielä uudistuu niin että tulee valmis ruudukko mihin kirjotetaan yksi kirjain per ruutu jne. :headwall:

Jotenki tuli sellanen olo että onko nyt jossain jollain joku pätemisen tarve kun pitää laatia noin tarkat ohjeet, kuka ne sit lieneekään laatinut, en tiiä. Mut tosiaan aikuisillehan tää palsta kai on ja eiks tää mitäs nyt osio pitäis olla sellanen jossa voi kirjottaa mistä aiheesta tahansa. Misk ne mynti-ilmot esim häiritsi?? Tosin en mä myyny ite mitää, mut ihmettelen silti.

Varmaan mä oon nyt sanonu mielipiteeni niin että tulee bannia tai merkkejä on viestissä liikaa tai kirjotusvirheitä ja välejä..... :o

mulla jäi eräs palsta kun sinne tuli ohjeistus että ei saa olla kirjoitusvirheitä, käytä välimerkkejä oikein, isot kirjaimet on oltava ja jos näitä mm ei noudata voi nimimerkki poistua :o

jaaha millä palstalla ollaan noin pilkunnu.....ta? Joku äidinkielen opettajien ammattipalsta? :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
ihme vainoksi mennyt koko palsta, jos ei banneja annella niin ketjuja siirrellään :o ja olevinaan aikuisten paikka

Noista kirppisketjuista tulee niin paljon sanomista kun niitä saattaa olla hyvinä päivinä ties kuinka monta kymmentä että pakko niille vaan on nyt jotain tehdä.
Ja ei niistä voi vaan osaa siirtää vaan samat säännöt pätee kaikkiin.
Meillä kuitenkin on oma kirppari osio tuolla sitä varten.
Ja kyllä, ei tarkoita sitä että luokitellaan kaikki aloitukset nyt omiin kategorioihin, mitäs nyt pysyy yhä vapaana KESKUSTELU alueena, joten saa keskustella mistä tykkää.
seksiosio on ainut mihin olen tähän asti sinne kuuluvia siirrellyt, ja mun mielestäni tämä "uudistus" on hyvä, Mitäs nyt on keskustelupaikka, ei osto ja myynti paikka, varsinkin kun noita avauksia tuppaa välillä olemaan turhankin kanssa.
Tääkin nyt vaan sattuu olemaan aihe mikä jakaa porukan näin -- --
Ja koskaanhan se ei kelpaa mitä vaivaa me nähdään, aina löytyy joku jolla on sanomista ja niin se vaan valitettavasti on!
banneja en yhäkään anna enkä taktiikkaani muuta.

Mun mielestä, jos täällä jotain on liikaa ja joka vois siirtyä omaan osioonsa, on laihduttaminen. Siitä on kyselyä päivittäin (ja omia aloituksiaan) varmana enemmän kuin kirppisjuttuja. Miksei sitä sitten siirretä tonne Laihdutus-osioon, onhan tuolla semmoinenkin?

No voi voi , ei tää ainakaan mulle harmaita hiuksia tuo. Ihan selvät säännöt ja ihan ok vielä kaiken kaikkiaan. Taitaakin olla että mä sovellun tälle palstalle sit hyvin ! :laugh:

Kun jotenkin tän palstan suola on ollut just se, että täällä turistaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Että ei "tarvitse" vaihtaa keskustelualuetta jos jostain asiasta haluaa turista, koska täällä on käsitelty kaikkea =) Ja jos ei huutispinot kiinnostanut, jätin lukematta.

No, jos ne tosiaan on "vaan" ne myynti-ilmot ja seksi, jotka tältä alueelta poistetaan, niin jäähän niitä muitakin aiheita. Mutta miksi poistaa nuitakaan? Tai, miksi juuri nuo?

Kun jotenkin tän palstan suola on ollut just se, että täällä turistaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Että ei "tarvitse" vaihtaa keskustelualuetta jos jostain asiasta haluaa turista, koska täällä on käsitelty kaikkea =) Ja jos ei huutispinot kiinnostanut, jätin lukematta.

No, jos ne tosiaan on "vaan" ne myynti-ilmot ja seksi, jotka tältä alueelta poistetaan, niin jäähän niitä muitakin aiheita. Mutta miksi poistaa nuitakaan? Tai, miksi juuri nuo?

Peesi.

Kummatkaan ei sinänsä koske itseäni (en ole täällä koskaan mitään myynyt tms. enkä myöskään seksistä keskustellut ...syvällisemmin ;) ), mutta ei nuo avaukset minua tuossa ole haitanneet. Jos ei aihe kiinnosta, osaan vallan mainiosti siirtyä seuraavaan.

Miusta nuo ohjeet on selkeät ja piste. Tuskin kukaan alkaa merkilleen laskemaan tuota 2000 merkin rajaa että jos se nyt sattuu ylittymään, tai näin luulisin. Noista lainauksista taas, niin on inhottava miun mielestä lukea ketjua jossa jokainen viesti on lainauksen lainauksen lainausta, kun lainata voi sen viimeisen pätkän tai sen mitä oma kommentti koskee :)

"1. Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen)."

Hyvästi keskustelujen rönsyily, tervetuloa merkkien laskeminen. :/
En mä ole täällä enää kovin paljoa kirjoitellut mutta taitaa vähentyä entisestään.

o025.gif
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
- - - Varmaan tää vielä uudistuu niin että tulee valmis ruudukko mihin kirjotetaan yksi kirjain per ruutu jne. :headwall:

- - -

Mä en oon niitä ohjeita lukenu, niin lainailen entiseen malliin. Repesin täysin tuon JF:n tekstin nähtyäni.

Lisäys: mitens toi hyypelö nikille nauraa, oli tarkoitus osoittaa tekstiä :ashamed: Sorry JF

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
"1. Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen)."

Hyvästi keskustelujen rönsyily, tervetuloa merkkien laskeminen. :/
En mä ole täällä enää kovin paljoa kirjoitellut mutta taitaa vähentyä entisestään.

No tätä mäkin mietin, että jos joku laittaa otsikon vaikka "Lampaani kävi tänään ulkoilemassa," niin eikö siitä voi poikia keskustelua lampaantaljasta ja loppujen lopuksi vaikka talven tuiskuista?
Vai mitä toi ohje tarkoittaa?

siis koskeeko tuo 2000 merkin juttu joka palstaa????
Ja kuka ääliö tuon on keksinyt? loppujen lopuksi ei tatrvia olla pitkäkään juttu että tulee tuomone nmäärä merkkejä, entä jos ei saa selitettyä asiaansa tuossa merkkimäärässä niin saako juttua jatkaa seuraavassa kommentissa? vai pitääkö kaikkien osta hallita lyhyt ja ytimekäs keskustelu?
Että syvällisesti ei voi enää keskustella?
Ja tälläkö sitten rajataa n se mukava keskustelun rönsyäminen jotta ei saa keskustella kuin otsikossa olevasta aiheesta?
Entä jos joku onnistuu vaihtamaan aihetta kesken ketjun, poistetaanko loput viestit tästä viestistä eteenpäin, vaiko koko ketju pois?

Siinäpä sitä SIPULILLE vastattavaa.

Ja anteeksi typot, niitä on aina ollut ja niitä tulee mun tekstissä aina olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Miettikää oletteko LIIAN riippuvaisia tästä palstasta jos muutama sääntö pistää noin vihaksi. Tämä on VAAN yks fuckíng keskustelupalsta ;)

ei ku kyse on periaatteesta, en mä hyväksys sitäkää et meillä ukkoa alkas sekkarin kans huitoutuu koska mä oon puhunu liika tai näyttää keltasta korttia että poikkesin aiheesta...

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Miettikää oletteko LIIAN riippuvaisia tästä palstasta jos muutama sääntö pistää noin vihaksi. Tämä on VAAN yks fuckíng keskustelupalsta ;)

ei ku kyse on periaatteesta, en mä hyväksys sitäkää et meillä ukkoa alkas sekkarin kans huitoutuu koska mä oon puhunu liika tai näyttää keltasta korttia että poikkesin aiheesta...

Kuvittelisin että noi säännöt on suuntaa-antavia. Chillatkaa vähän :wave:

Yhteistyössä