Osaatteko nukkua yksin vai pitääkö jonkun nukkua vieressä, miehen tai lapsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Monesti olen kuullut valituksia, kun ei osata nukkua, jos mies on yön poissa tai sitten sen vauvan pitää nukkua vieressä.

Mä olen ehkä siinä mielessä outo, että mä rakastan nukkua välillä yksin. Nytkin oikeastaan odotan, että mies lähtee viikon päästä työmatkalle, niin saan vallata sängyn ihan itsekseen. Tai enhän mä oikeastaan nuku yksin, sillä onhan mulla 2 pientä koiraa unikavereina, mutta niistä toinen ei nuku koko yötä kyllä sängyssä ja kumpikaan ei nuku kainalossa.

En osaa nukkua yksin, enkä laittaa nukkumaan yksin. Ei oo koskaan 6vuoden suhteen aikana tarvinnut nukkua yksin.

(No okein ennen ku muutettiin yhteen, mut se jälkeen ei)

Jos ei mies ole vieressä, niin en halua siihen ketään muutakaan nukkumaan. Ainut vaihtoehto korvikkeeksi olis tyttö, mut sen vieressä on mahdotonta nukkua, eli mieluummin sit yksin 180 cm leveässä sängyssä :kieh:

ennen osasin nyt en oikeen,jopa nukkumaan meno tuntuu vaikeelta vaik toinen ois kotona mutta ei sängyssä ni en saa unta.mut välillä joutuu tietty nukkuu yksin sillon nään yleensä painajaisia jos nyt nukun ollenkaan.

Nautin kun saan nukkua yksin, miehen ollessa töissä tai työmatkalla. Minä en ikinä ole opettanut lapsia viereen. Kaikilla on omat sängyt ja niissä myös nukutaan. D:lle sanoisin, että niin minäkin vielä noin vihreessä suhteessa, mutta kun takana on 25 vuotta suhdetta, nin on kiva välillä olla hetki erossa.

Mieluiten nukun miehen vieressä. Yksin nukun levottomammin. Mutta en ole vielä tähän mennessä lapsen vieressä tuosta syystä nukkunut ;) Nuhan tai painajaisten vuoksi kyllä, mutta en siksi, että äiti pelkää pimeää :D :D

Yhteistyössä