osaatteko selittää mistä johtuu että mies joka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakas

Vieras
on ollut aina uskoton jokaisessa suhteessa j jättänyt,ei ole katunut jne...suhteet kestäneet aina lyhyen aikaa.ollut juuri tuon ilttiksen kuvaama mies eli ulkonäöllä ei ole ollut väliä kun vaan saa...
mistä johtuu että tällainen mies yhtäkkiä alkaakin suhteeseen ja lopettaa kaiken tuon edellisen eli ns muuttuu uskolliseksi juuri tässä suhteessa...?
onko siihen mitään muuta selitystä kuin että oikea on osunut kohdalle ja mies on rakastunut?vai onko naisessa jokin?

Entäs jos se vaikka olisi hoksannut ettei elämä olekaan kovin kivaa niin?

Ja että vanhuus lähestyy, pian ei naisia noin vain saakaan. :D Realismia mukana rahtunen, niin ei vietä eläkepäiviään yksin. KASVUA.

ehkä se että mies on halunnut muuttua, se edellinen elämäntyyli ei oo enää kiinnostanut tai on löytänyt sen oikean. tai että esim perheeseen on syntynyt lapsi ja se myös muuttanut miestä.sitä en usko että niissä edellisessä naisissa olisi ollut sen enempää "vikaa" kuin siinä nykyisessäkään..

Se varmaan kohtasi sen oikean.
Mä olen ainakin ollut ihan sika miehiä kohtaan aina, vaihtanut niitä useammin kun vaatteita ja jos jonkun olen hetken pitänyt, niin sitäkin olen ehtinyt pettämään jne...
Sit kun ton nykyisen avokin "löysin", kaikki kusetus loppui siihen, eikä ole edes käynyt mielessä, että alkaisin hotain hölmöä tekemään. Ja ollaan oltu jo yhdessä aika pitkään, et uusuuden viehätyskin on jo mennyt. Joskus ihminen voi muuttaa tapojaan!

ehkä se on ennen niin paljon nainu erilaisia naisia ettei enää kiinnosta, ne kokeilut on jo mennyttä.. ehkä hän on huomannut että elämä yhden kanssa onkin mukavempaa kuin jatkuva vaihtaminen. tuskin kukaan siitä pettämisestä koskaan nauttii kuitenkaan.

Meillä on ollu tuollainen tilanne, mie nyt melkein kolmekymppinen ja itse sanonut että eiköhän nuo jutut oo niin nähty juttu. Sit toisena juttuna vielä, mistä en todellakaan ole ylpeä, petin äntä suhteen alussa. Hänen kaverit sanonu et tein sen miehelle minkä hän oli tehnyt kaikille, ja oli tosi rikki siitä, eli kuulemma nyt tietää miltä se tuntuu omalla kohdella.

kuule rakas, ihmisen peroonallisuus ei ihan niin vaan muutu. saattaa kyetä hetken tikistämään, mut opittu käyttäytymismalli on niiiin syvällä ihmisessä että pettäjä ei todellakaan lopeta missään suhteessa ilman piiitkää terapiaa ja todella todella kovaa halua nähdä oma ongelma, mikä suurimmaksi osaksi epäonnistuu.

Yhteistyössä