Osaavatko kaikki naiset luonnostaan siivota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joppe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joppe

Vieras
Havahduin tänään kun en kehdannut päästää äitiä tuomaan lihapullia ennen kun olin imuroinut - siihen tosiasiaan, että taas oli pölyä ja hiekkaa lattioilla vaikka juuri ennen joulua olin imuroinut.

Kylmä totuus taitaa olla, että pakko on ottaa akka. Mutta onkohan kaikilla naisilla syntyissään sellainen siivousgeeni, että rätti pysyy kädessä? Vai pitäisikö minun jotenkin testata sitä ennen kuin hommaan sellaisen? Toisaalta siitä akasta voi olla paljon riesaakin, mitä olen kavereilta kuullut.

ei kaikki todellakaan osaa siivota! itse ollut alalla yrittäjä ja monenlaista nähnyt. kenties jos et akkaa muustakin syystä halua, niin kannattaa harkita siivousta jostain firmasta. tulee paitsi halvemmaks, pääsee myös helpommin eroon jos niikseen tulee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Eivät osaa!! Ja se periytyy...

Kääks! Periytyvääkin vielä!

Hei muuten, minun mummo ei välittänyt siivouksesta, mutta äitini on hygieniafriikki. Olen siis perinyt mummoni siivoustaidot. Nimim. itsekin kävin mummolla siivoamassa pikkurahan (tupakan) toiveissa

Alkuperäinen kirjoittaja joppe:
Havahduin tänään kun en kehdannut päästää äitiä tuomaan lihapullia ennen kun olin imuroinut - siihen tosiasiaan, että taas oli pölyä ja hiekkaa lattioilla vaikka juuri ennen joulua olin imuroinut.

Kylmä totuus taitaa olla, että pakko on ottaa akka. Mutta onkohan kaikilla naisilla syntyissään sellainen siivousgeeni, että rätti pysyy kädessä? Vai pitäisikö minun jotenkin testata sitä ennen kuin hommaan sellaisen? Toisaalta siitä akasta voi olla paljon riesaakin, mitä olen kavereilta kuullut.

Elämä on valintoja täynnä *meillä siivoaa sekä minä että mies* =)

Jos mä olisin sun seurustelukumppani, opettaisin sulle jos et osaa, yksinkertaisen perussiivouksen teon. Piiaksi en ryhtyisi, enkä alkaisi yksin siivota.
Tosiaan siivousfirmasta kannattaa ottaa viikkosiivous, ei akkaa vain tuollaisen asian takia.