Osaavatpa ihmiset olla tampioita :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvittavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en mäkään ymmärrä mikä tuossa nyt on tampiota.
Pikemminkin kunnan systeemeissä on, kun eivät laita jotain nimen mukaan porrastettua systeemiä tms. ettei ihmisten tarvis koko päivää jonottaa

Jos haluaa rokotteen, joka on mielestäni ihan järkevää, miten sitten pitäisi toimia? Eikös tuo jonottaminen ole ihan järkevää toimintaa, jos kerran on ruuhkaa? Mitä niiden pitäisi tehdä? Riehua? Tanssia letkajenkkaa?

Seuraavaksi varmaan joku postaa tänne kuvan kassajonosta ja naureskelee, että ovatpa ihmiset tampioita, kun jonottavat ostaessaan ruokaa. Tai noh, jouluna siitäkin täällä taas keskustellaan, kun on kaupassa kamalat jonot ja ovat niiin tyhmiä, kun ostavat ruokaa niin moni samana päivänä.

Mä en nyt kans ymmärrä ollenkaan. Nuo ihmiset pelkäävät. Musta tuntuu välillä pahalta kun facebookissa yhdellä jos toisella kaverilla statuksena "kävin possupiikillä" ja ite kuulun taviksiin jotka saa jos saa...toki nää pahat fiilikset iskee pintaan vaan pahimpina pelon hetkinä, jos erehdyn lukemaan synkimpiä uutisia, mutta kuitenkin.

Eli mielelläni jonottaisin itsekin, jos sillä säästyisi taudilta ja pahimmassa tapauksessa toiselta Kemi-Tornion hoitohenkilökunnan aiheuttamalta kuolemalta, mä kun asun täällä, sairastun yleensä jokaiseen kulkutautiin ja mulla on diagnosoimaton paha allergia joka saa keuhkot tosi pahasti hetkittäin jumiin, kortisonipiikillä on pahimmillaan käyty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noissa jonoissahan ne pöpöt jylläävät ja ihan varmasti tulee kipeäksi ja saa keuhkokuumeen kun seisoo ulkona pakkasessa paikallaan jonossa tuntikaupalla

Eiköhän ne pöpöt jyllää ihan samalla tavalla kaupan jonoissakin ja busseissa ja toreilla ynnä muualla.Eikä tuossa nyt taida muuta vaihtoehtoa olla kuin jonottaa pöpöjen parissa kun kerran rokotukset on tähän tapaan järjestetty.

Yhteistyössä