K
kipeetsilmät
Vieras
Kun kun... Mun silmät ei oo kunnossa
Mulla on atopiaa ja sen kanssa pystyn kyllä elämään, mutta noiden silmien kanssa en.
Epäilen, että mulla on kuivat silmät ja niihin oon kokeillut erilaisia tippoja. Tällä hetkellä oftagel, joka auttaa hetken kunnes 10 min päästä saa taas lisätä.
Silmät rähmii varsinkin öisin ja sain silmätulehdukseen fucithalmic-tippoja.
Enpä tiedä onko niistä ollut mitään hyötyä, vieläkin rähmii (2vuorokautta ollut ne käytössä)
Tässä mun oirelista ( Sori, aika pitkä, mutta jos jollakulla olis samoja vaivoja ja saanut apua niihin, niin olisitko niin ihana, että kertoisit mikä auttoi... )
Silmien:
*Kutina
*Kirvely
*Vuotaminen
*Rähmiminen
*Roskantunne
*Silmämunien punotus
*Kipu "silmän takana" (sähköiskun tapainen)
*Luomien turvotus+kuumotus
*Valonarkuus (tietokoneruutu lähes pimeä kun muuten en siihen pystyis katsoon)
Ja joo, oon menossa taas silmälääkärille, mutta seuraava aika vasta keskiviikkona.
Oon muuten raskaana jos se vaikuttaa mihinkään...
Auttakaa hyvät ihmiset, tää on ihan helvettiä oikeesti
Epäilen, että mulla on kuivat silmät ja niihin oon kokeillut erilaisia tippoja. Tällä hetkellä oftagel, joka auttaa hetken kunnes 10 min päästä saa taas lisätä.
Silmät rähmii varsinkin öisin ja sain silmätulehdukseen fucithalmic-tippoja.
Enpä tiedä onko niistä ollut mitään hyötyä, vieläkin rähmii (2vuorokautta ollut ne käytössä)
Tässä mun oirelista ( Sori, aika pitkä, mutta jos jollakulla olis samoja vaivoja ja saanut apua niihin, niin olisitko niin ihana, että kertoisit mikä auttoi... )
Silmien:
*Kutina
*Kirvely
*Vuotaminen
*Rähmiminen
*Roskantunne
*Silmämunien punotus
*Kipu "silmän takana" (sähköiskun tapainen)
*Luomien turvotus+kuumotus
*Valonarkuus (tietokoneruutu lähes pimeä kun muuten en siihen pystyis katsoon)
Ja joo, oon menossa taas silmälääkärille, mutta seuraava aika vasta keskiviikkona.
Oon muuten raskaana jos se vaikuttaa mihinkään...
Auttakaa hyvät ihmiset, tää on ihan helvettiä oikeesti