osaisko joku kertoa DNA liittymästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Mulla viime syksynä hankittu kytykypuhelin ja samalla tehtiin 2vuoden määräaikainen sopimus.
Tarkottaako nyt sit, että en saa tänä aikana vaihtaa liittymää?
Tää mun mielestä ihan paska liittymä, puhelut lähes joka kuukaus tuplaten kalliimpia kuin mitä elisalla oli ja lisäks DNA:n liittymä ei meinaa toimia mun työpaikalla.
Asiakaspalveluun ei pääse millään läpi jonottamatta vähintään puolta tuntia, eilen luovutin 20min jonotuksen jälkeen.

Et voi vaihtaa liittymää toiselle operaattorille, mutta voit vaihtaa liittymätyyppiä, sinulla on ilmiselvästi vääränlainen liittymätyyppi käytössä jos laskut on Elisaa kallliimpia. Katso laskuerittelystä mistä lasku koostuu, ja kävele DNA-myymälään vaihtamaan liittymätyyppi. Ota lasku mukaan ja pyydä liikkeen myyjää valitsemaan edullisempi liittymä.

uuden sopimuksen voi solmia.. tosin joudut silti maksamaan sitä puhelinta ja liittymän kk maksua. Ja nykyään ne laittaa jotain sim-lukituksia niihin puhelimiin, että ei pysty laittamaan eri sim-korttia siihen tmv.? Mulle laitettiin joku sellanen kun otin uuden kytkyn dna:lta vaikka oli samasta paikasta vanhaa vielä vuoden verran maksamatta.. :)

Yhteistyössä