Osaisko joku kertoa tarkemmin, missä tuo kehäkirppis sijaitsee Vantaalla Jumbon kupeessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samassa rakennuksessa on Puuilo ja vissiin joku autokaupan tapainen ja joku lounasruokapaikka. Kirppis on siis sen puuilon nurkan takana. Äh en mä osaa selittää.. :ashamed:
Muoks. on siis ihan Jumboa vastapäätä toisella puolella kehää, Virkatiellä.

Joo kyl mä paikan tiiän. Siinä Puuilon luona on se joku moottoripyöräliike.. AllRight tai vastaava. Täytyypä huomenna kipasta, en tiiä miten on auki, mut vois jättää noi muksut hetkeksi isin hoitoon. :)

Tasetien risteyksestä, eli niistä Jumbon liikennevaloista käännytään Väinö Tannerin tielle HK:n suuntaan. Sitten heti seuraavasti oikealle (ei siis Hk:n parkkipaikalle, vaan sen jälkeen) ja jatketaan suoraan, suoraan, Kehä III:n ali. Sitten ollaankin jo perillä, eli kyseinen kirppari on siinä talossa mikä on heti oikealla seuraavassa risteyksessä. Samassa talossa mm. katsastus ja ST1-asema pihalla. Mutta viime viikolla oli aika tyhjää, kun kävin.

Se on siis se edellinen ristetys ennen puuilon parkkipaikkaa. =)
Käytiin äidin kanssa siellä pari viikkoa sitten ja silloin siellä oli aika paljon tyhjiä pöytiä, mutta kyllä mä löytöjäkin tein. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ajo-ohjeet:
Tasetien risteyksestä, eli niistä Jumbon liikennevaloista käännytään Väinö Tannerin tielle HK:n suuntaan. Sitten heti seuraavasti oikealle (ei siis Hk:n parkkipaikalle, vaan sen jälkeen) ja jatketaan suoraan, suoraan, Kehä III:n ali. Sitten ollaankin jo perillä, eli kyseinen kirppari on siinä talossa mikä on heti oikealla seuraavassa risteyksessä. Samassa talossa mm. katsastus ja ST1-asema pihalla. Mutta viime viikolla oli aika tyhjää, kun kävin.

Kiitos vaan, kyllä mä nyt tiedän missä se on. Tuttu rakennus tuo Puuilo + muut siinä. :)

OSOITE ON.... VIRKATIE 7, VANTAA. LAITAPPA SE NAVIGAATTORIISI NIIN LÖYDÄT PERILLE. kannattaa tutustua!!!!! on siistiksi muuttunut paikka. kiva mennä kun tervehditäänkin jopa. ruusuja!!!!

Yhteistyössä