Osaisko joku laskea monen pisteen edestä olen tänään syönyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ajattelin alkaa noita pisteitä laskemaan painonvartijoiden mukaan mutta itselläni ei viel ole sitä pistetaulukkoa. Eli tänää olen syönyt:

1ruisleivän pala margariinilla+2 juustoviipaletta, 1paisteetu muna
3 dominokeksiä
n.1dl perunalihalaatikkoa+ 2viipaletta vaaleaa leipää margariinilla ja 2 viipaletta juustoa
1 grillimakkara
1porkkana
1 omena

Paljon menee pisteitä yhdestä kismetistä? Se tuol polttelis..

pistettä mee...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajattelin alkaa noita pisteitä laskemaan painonvartijoiden mukaan mutta itselläni ei viel ole sitä pistetaulukkoa. Eli tänää olen syönyt:

3 dominokeksiä
n.1dl perunalihalaatikkoa+ 2viipaletta vaaleaa leipää margariinilla ja 2 viipaletta juustoa
1 grillimakkara
1porkkana
1 omena

3 dominokeksiä
1 grillimakkara
1porkkana
1 omena

Aika paljon menny pisteitä ja toisekseen sulla on varmasti nälkä. Kismettin ei oo varaa..

Sanoisin noin pyöreesti että ehkä n.25p. menny. 1piste vastaa noin 70kcal, niin on helppo muuttaa itekin. Riippuu paljon kuinka rasvasta tuo juusto oli ja mitä lihaa ruuassa oli käytetty ja minkälainen makkara kyseessä. Mut en suosittele enää kismettiä syömään. Paljon sulla on painoa nyt?

yli on sit menny mun pisteet, en sais vissiin syödä kun 18 pistettä... juusto oli 17% edamia ja ruoassa vähärasvaista jauhelihaa, makkara ei tainnu olla mikään kovin kevyt.. meneekö porkkanasta pisteitä? Mulla olis n.5kg tiputettavana painoa.

yli on sit menny mun pisteet, en sais vissiin syödä kun 18 pistettä... juusto oli 17% edamia ja ruoassa vähärasvaista jauhelihaa, makkara ei tainnu olla mikään kovin kevyt.. meneekö porkkanasta pisteitä? Mulla olis n.5kg tiputettavana painoa.

Porkkanasta ei mene mitään... älä turhaan masennu, mä laskin joskus mun syöppöpäivän pisteet, niin toi 25 ei ole mitenkään paha. Kannattaa kuitenkin panostaa rehuihin, jotta ei tarvi nähdä nälkää, niistä ei pääsääntöisesti mene pisteitä.

Noi kevytjuustotkin vie aika paljon pisteita ja vaaleasta leivästä menee 2p. per siivu kun tummasta vaan 1p. joten kun syöt aina vaan ruisleipää ja vaihdat juustot esim. kalkkunaleikkeeseen niin säästät monta pistettä päivässä ja ruuan yhteydessä ruisleipää saa syödä 2pisteellä useammankin kuin 2

valio edam 17% 2 viip.=1,5 pistettä. Ruisleipä 1 viip= 1 piste. Kananmuna 1kpl= 2 pistettä. Dominot 3kpl= 4,5 pistettä. Grillimakkara 1kpl= 7,5 pistettä. Ja porkkanoista ja omenoista ei mene pisteitä.

niin ja annan hyvän vinkin jos tykkäät hedelmistä.. mä laihdutin pisteillä joku aika sitten ja sitä ennen mulla oli paheena iltasyöpöttely. Niin sitä vain sai tavat muutettua ja mikään ei ole parempi iltapala kuin iso hedelmä lautanen. Paloittelet paljon erilaisia hedelmiä ja NAUTIT! Ja siis pisteitä ei mene kuin 2 banaanista, kaikkia muita hedelmiä saat syödä 0 pisteellä :) ja varmasti on masu täys! Tsemppiä vaan ja asennetta!! :)

Yhteistyössä