Osaisko joku tulkita mun unia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Oon nähnyt viime aikoina jatkuvasti unia, missä eläimillä ja joskus myös ihmisillä ei ole päitä, vaan kaula on katkaistu ja jäljellä on vain "tynkä" mikä on verinen/ josta ryöppyää verta. Mitä ihmettä? Nää unet ei lähes koskaan oo painajaisia, viime yönäkin täällä mun asuinalueella kuljeskeli hevosia ympäriinsä, kaikilta puuttui pää. Mutta en silti unessa pelännyt vaan pysähdyin aina ohi kulkiessani silittämään ja lässyttämään niille. Unessa tapahtui muita jänniä juttuja, joten koin päättömät hevoset turvallisiksi. Jos nään unta päättömistä eläimistä/ihmisistä, niin niissä unissa kenelläkään ei siis ole päätä vaan kaikki on päättömiä, paitsi minä.

Oon yrittänyt etsiä netistä vastauksia että mitä nää unet vois kertoa. Oon yrittänyt myös itse pähkäillä mutta en millään keksi. Onko mun pää vaan seonnut lopullisesti jonka seurauksina nämä "päättömät" unet toistuu? :D

Sulla on aggresiioita ja toivoisit että kukaan ei puhuis sulle mitään vaan kaikki olis hiljaa ja pitäis päänsä kiinni - tai olisivat mieluiten ilman päätä vallan.

[QUOTE="...";28050279]Oon nähnyt viime aikoina jatkuvasti unia, missä eläimillä ja joskus myös ihmisillä ei ole päitä, vaan kaula on katkaistu ja jäljellä on vain "tynkä" mikä on verinen/ josta ryöppyää verta. Mitä ihmettä? Nää unet ei lähes koskaan oo painajaisia, viime yönäkin täällä mun asuinalueella kuljeskeli hevosia ympäriinsä, kaikilta puuttui pää. Mutta en silti unessa pelännyt vaan pysähdyin aina ohi kulkiessani silittämään ja lässyttämään niille. Unessa tapahtui muita jänniä juttuja, joten koin päättömät hevoset turvallisiksi. Jos nään unta päättömistä eläimistä/ihmisistä, niin niissä unissa kenelläkään ei siis ole päätä vaan kaikki on päättömiä, paitsi minä.

Oon yrittänyt etsiä netistä vastauksia että mitä nää unet vois kertoa. Oon yrittänyt myös itse pähkäillä mutta en millään keksi. Onko mun pää vaan seonnut lopullisesti jonka seurauksina nämä "päättömät" unet toistuu? :D[/QUOTE]

moni ei muista...

Tuo meinaa sitä että olet nähnyt unta, ja se on vain unta. Alitajuntaista. Oletteko te ihan tyhmiä, luuletteko tosiaan että unet jotenkin ennustaa asioita? :-D oo äm gee...

[QUOTE="näkijä";28050512]Tulet voittamaan lotossa useita miljoonia mutta heti voittoa seuraavalla viikolla putoat lietelantasäiliöön.[/QUOTE]

aika outo uni? mitkä oli numerot?:)...? pitää kokeilla:).

Minä tulkitsen omia uniani sillä lailla, että mietin mikä tunnelma unessa oli päällimmäisenä. Jos se on vaikka ahdistava tai onnellinen, niin vähän aikaa mietittyäni keksin yleensä mihin tosielämän asiaan tai tilanteeseen se liittyy. Vaikka unen tapahtumat tai hahmot olisivat karmivia kun niitä ajattelee normaalijärjellä, niin se ei merkkaa mitään vaan se tunne, mikä uneen liittyy. Noin olen itse päätellyt. Unessa esiintyneet oudot henkilöt tai tapahtumat ovat myös jollain tavalla sidoksissa ihan oikeaan elämään ja ne selviävät miettimällä niitä vähän vaikaa tai joskus vähän kauemminkin. Kyse voi olla vaikka jostakin kuvasta minkä on nähnyt lehdessä, telkkariohjelmasta tai joistain jutusta minkä on kuullut. Niistä aivot sitten kehittelevät uni. Kaikki ei tietenkään ratkea koskaan. Freudin mukaan unen osaset ovat "päivien jäämiä" eli tosielämästä poimittuja juttuja ja ainakin minun unieni perusteella se pitää paikkaansa. Tästä syystä jokainen on itse paras uniensa tulkitsija.

Yhteistyössä