Osaisko kukaan kertoa kemiallisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Hei,

Kuinka kauan kemiallinen yleensä näkyy testissä?

Tein tänä aamuna testin (Apteekin testi, olisko 25 herkkyysluokkaa), joka oli hailakan positiivinen. Mutta samaan hengenvetoon alkoi ruskea tuhruttelu.

Eli joko tämä on kemiallinen, tuulimuna, kohdunulkoinen tai sit normaali raskaus. Kemiallista ja ku:ta mulla ei olekaan ennen ollu, mut muista on kokemusta. :kieh: Ja mun tapauksessa normaali raskauskin voi vuotaa.

Mut kuis kauan tuo kemiallinen säilyy testissä eli jos tästä nyt menkat kehkeytyy, niin milloin vois olettaa, et testi ois tyhjä? Eli milloin kantsii testata uusiksi?

Meinasin, että varaan joka tapauksessa tohon kolmen viikon päähän ultra-ajan ja käyn tarkistaa, et kohtu on ok. Mut odottavan aika on pitkä..

No minusta sinun kannattais testata huomenna tai ylihuomenna uudestaan ja katsoa onko viiva vahvistunut! Mä en ainakaan saanut kuin haamuja, tai siis ihan kunnon viivoja ettei tarvinnu mitenkään tihrustella, mutta ei yhtä tummaa kuin kontrolli. Viiden päivän päästä plussauksesta tuli negatiivinen raskaustesti. Sillon alko vuotokin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruputti:
No minusta sinun kannattais testata huomenna tai ylihuomenna uudestaan ja katsoa onko viiva vahvistunut! Mä en ainakaan saanut kuin haamuja, tai siis ihan kunnon viivoja ettei tarvinnu mitenkään tihrustella, mutta ei yhtä tummaa kuin kontrolli. Viiden päivän päästä plussauksesta tuli negatiivinen raskaustesti. Sillon alko vuotokin.

Mä tein itse asiassa ekan jo sunnuntai aamuna. Kun en ole varma, milloin menkkojen pitäs alkaa (joko tänään tai sitten torstai-perjantai-akselilla).

Sunnuntaina tein jollakin first signal herkkällä testillä, johon tuli ihan silmin havaittava, mutta haalean haalea haamu. Tänään sit tolla vähän epäherkemmällä Apteekin testillä ja huomattavasti vahvempi tulos.

Eli siis kyllä se vahvistui hiukan jo tähän mennessä. Mut niin teki mun tuulimunakin..

Mä en ymmärrä yhtään jotta mitä sä kysyit mutta mulla oli ekassa raskaudessa 8 päivää kestävät vaaleanpunaiset (tuhru?) menkat.. Ajattelin vaan että nyt ne hormoonit on sitten lopullisesti seonneet, ja olin ihan ihmeissäni kun oikeat menkat ei sitten ikinä alkaneet..

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä en ymmärrä yhtään jotta mitä sä kysyit mutta mulla oli ekassa raskaudessa 8 päivää kestävät vaaleanpunaiset (tuhru?) menkat.. Ajattelin vaan että nyt ne hormoonit on sitten lopullisesti seonneet, ja olin ihan ihmeissäni kun oikeat menkat ei sitten ikinä alkaneet..

Kysyin, että kauanko kemiallisen jälkeen eli siis kun tulee plussa, mutta menkat alkaakin, niin kauanko kestää, että testi yleensä sen jälkeen on jo tyhjä? :D

Hankalasti esitetty, tiiän. :D

Mut siis joo, kyllä mäkin tiedän kokemuksesta, et vuotaa voi ja kunnolla, vaikka raskaana oiskin (tuo huutelee tuolla yläkerrassa nyt), ja tiedän, että aika vasta näyttää.

Mut siis jos nyt tuon jäljellä olevan testin tekisin, milloin vois olettaa, että testi ois tyhjä, jos tää ois kemiallinen?

Yhteistyössä