P plääh Aktiivinen jäsen 05.12.2007 15 531 1 36 08.10.2008 #1 mun pitäis jotenkin saada sukupuuta laitettua koneelle ja siitä paperiversioksi mutta miten mä aloitan ja millä ohjelmalla? :/ tietoja on jo 1797 alkaen ja aika hemmetinmoinen urakka on jos alan ummikkona kasaamaan joko koneella tai paperille
mun pitäis jotenkin saada sukupuuta laitettua koneelle ja siitä paperiversioksi mutta miten mä aloitan ja millä ohjelmalla? :/ tietoja on jo 1797 alkaen ja aika hemmetinmoinen urakka on jos alan ummikkona kasaamaan joko koneella tai paperille
N Nasumamma Jäsen 21.06.2004 486 0 16 08.10.2008 #2 Hei! Tein viimevuonna isäni suvusta "sukupuun", tai aloitin Aikamoinen urakka, mutta kiehtoavaa Minkälainen tietokone sulla on? Paljonko olet valmis satsaamaan ohjelmiin?? Laita vaikkapa viesti s-postiini: kirppistavara@gmail.com
Hei! Tein viimevuonna isäni suvusta "sukupuun", tai aloitin Aikamoinen urakka, mutta kiehtoavaa Minkälainen tietokone sulla on? Paljonko olet valmis satsaamaan ohjelmiin?? Laita vaikkapa viesti s-postiini: kirppistavara@gmail.com