Osaisko kukaan vähän jelppiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan sekaisin laskuissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan sekaisin laskuissa

Vieras
Eli mulla laskurin mukaan olis viikkoja tänään tasan 4+0 mutta miten äititysneuvolan tervyedenhoitaja laskee vaan siitä koska on ensimmäiset menkat tullu, ei kiertopäiviä ollenkaan. Eli ensimmäinen neuvola mulle varattiin 4.4 ja oon silloin kuulemman suunnilleen rv 10+0 eli laskettu aika on laskurin mukaan kierron kanssa 10.11 ja ei kierron kanssa 6.11 eli kumpaan nyt sitten uskois että olenko sunnuntaina sitten rv 5+0 vai 4+3 :D

No virallinen LA päivä on se joka merkataan neuvolakorttiin. Onko tuolla 4 päivällä kovinkin suuri merkitys? Vauva ei kuitenkaan välitä siitä päivämäärästä vaan syntyy silloin kun on syntyäkseen. Ultrassa voivat korjata mutta ei sielläkään parin päivän heittoa noteerata vaan pitää olla suurempi ero että muuttavat päivää.

[QUOTE="heh";23267752]No virallinen LA päivä on se joka merkataan neuvolakorttiin. Onko tuolla 4 päivällä kovinkin suuri merkitys? Vauva ei kuitenkaan välitä siitä päivämäärästä vaan syntyy silloin kun on syntyäkseen. Ultrassa voivat korjata mutta ei sielläkään parin päivän heittoa noteerata vaan pitää olla suurempi ero että muuttavat päivää.[/QUOTE]

Itse asiassa mulla kyllä korjattiin la vaikkei heittoa ollut kuin yksi päivä. Tämä siis Kättärillä 2009. No kuitenkin, niin kuin sanoit niin laskettu aika on vain arvio, vauva syntyy kun on syntyäkseen.

Yhteistyössä