Osaiskohan joku auttaa mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minttuliina

Jäsen
25.06.2005
211
0
16
Eilen aamulla kun heräsin ja taapero tuli kömpiin mun mahan päältä ja sitten humasin kun melkein puolimahaa oli kovettunu,oikealle puolelle mahaa tuli semmonen kova möhkäle ja kun veti mahan sisään niin vasen puoli meni ihan lommolle ja oikea puoli pullotti isona ja tämä möhkäle yletty navan yläpuolellekin ja sitten kun nousin ylös sängystä niin maha oli taas normaali.Ensin ajattelin että oli varmaan supistus,mutta tulin toisiin ajatuksiin kun tämä sama tapahtui myös tänä aamuna ja muuloin on ollut ihan normaali.
Ainoana erona oli että maha ei pullotanu ihan niin kovasti kuin eilen ja tänä aamuna möhkäle oli enempi alamahassa,mutta edelleen enempi tuossa oikealla puolella ja taas kun nousin sängystä se hävis.
Kumpanakin aamuna olen herännyt oikealta kyljeltä,joten tästä varmaan johtuu se kummalla puolella se on,mutta miksi se on tuomonen?

Ja tämä möhkäle tuntuu siltä kuin loppuraskaudessa tuntee vauvan tuosta mahanpäältä,mutta tokikaan tämä ei vielä vauva voi olla
vaan jotain muuta,mutta ne joilla on lapsia niin saavat jonkun kuvan miltä se tuntuu.

Onko jollakin ollut tuomosta aamusin?
Pitäskö tuosta huolestua vai ihanko normaalia pullistumista?

Kyllä mä sanoisin et voisi se supistus olla.Noilla viikoilla sekstailun jälkeen,minunkin kohtuni veti supistuksen aikana ihan kuin toiselle reunalle.Siis ihankuin se olisi ollut vinossa koko kohtu...
Ja jos ei koskenut,niin ei se vaarallista ole,mut soita viel neuvolaan ja kysele sieltä varuiksi

No nuo ei liity mitenkään seksiin,mutta sitä mietin että voisko olla semmonen et ku aamul on virtsarakko niin täys että se jotenki työntää kohdun ulos kun se kuitenki viel on aika alhaalla?
Jos viel huomen käy sama niin pitää varmaan tuonne neuvolaan soitella.
Mutta komentteja otetaan edelleen vastaan tai jos jollain on käyny samalalailla.

Taas tänä aamuna samahomma,epäilen itse vahvasti tuota täyttä virtsarakkoa joka työntää kohtua ylöspäin koska se häviää aina kun nousen sängystä ja käyn vessassa.Ensviikolla kyselen kuitenki vielä neuvolasta.
Mutta onhan se mukava aamusin kun jotakin todistusta että sielä jotain kasvaa,kuhan vain on vauva eikä mikään muu =)
Arvatkaa maltaako ihan heti nousta sängystä :laugh:

Minulla ainakin oli sellainen hassu kova kumpu aamuisin suunnilleen noilla viikoilla. Viikolta 15 on jopa valokuvakin, jonka sain otettua ennen kuin nousin sängystä. Ja minullakin se kumpu hävisi aina kun nousin sängystä ja kävin vessassa eli luulisin liittyvän täyteen rakkoon. Eikös kohtu useimmilla naisilla ole hiukan vinossa johonkin suuntaan!? Ehkä se vielä noin aikaisilla viikoilla vaikuttaa siihen, mihin se kumpu muodostuu..

Joe ja pieni 26+1

Mulla tuo on tapahtunut molemmissa raskauksissa, ekassa raskaudessa olin vielä neuvolassa tutkimuspöydällä (muistaakseni rv.15..?) kun tuo möykky tuli toiselle puolelle mahaa. Lääkäri kyllä sanoi että se on vauva joka tunkee itsensä toiselle puolelle kohtua ja siellä aikansa pullottaa ja möllöttää.. Lieköhän tuo pullotus sitten semmoista kun mulla, kuulostaa ihan samanlaiselta. Tuota tosiaan oli mulla eka raskaudessa varmaan tuohon rv17-18 asti kun vielä vauva mahtui siellä tonkimaan miten päin lystää ^^ Tässä raskaudessa tuota on ollut varmaan pari kertaa tuossa aiemmilla viikoilla.

Riikkaa- & Papu 17+6

Mie ole nyt huomannut että mulla tuo tapahtuu aina kun vähänki on pissahätä ja neuvolalääkärillekin sitä ihmettelin niin hänkin totes että kyllä ne jotenki on yhteyksissä toisiinsa mulla että kun virtsarakko alkaa olemaan täys niin se työntää kohtua esille tai jotakin.Lääkäriki otti sf-mitan ku niin hyvin pullotti tutkimuspöydällä :laugh: Ei kyllä sanonut paljon se ei eikä merkannut mihinkään,mutta normaali viikkoihin nähen.

mulla on käyny just samanlailla :)
tuli siinä rv20??
hurja säikähdys siitä seuras,menis sit neuvolaan ja siellä sanotiin luultavasti johtuvan että aamulla rakko täynnä jne.
on se kyllä hurjan näköistä hommaa :o
-milla23+3

Mulla ollut ihan samaa mahan kovettumista varmaan viikolta 12 asti, varsinkin orgasmin jälkeen ja muutenkin aamuisin nousee mahaan jommalle kummalle puolelle ihan hirvittävä kova möykky, aluksi säikähdin mutta eipä tuosta ole näyttänyt olevan mitään haittaa, nyt olen itse viikolla 22. Eli ei varmaan syytä huoleen :D

Yhteistyössä