Eilen aamulla kun heräsin ja taapero tuli kömpiin mun mahan päältä ja sitten humasin kun melkein puolimahaa oli kovettunu,oikealle puolelle mahaa tuli semmonen kova möhkäle ja kun veti mahan sisään niin vasen puoli meni ihan lommolle ja oikea puoli pullotti isona ja tämä möhkäle yletty navan yläpuolellekin ja sitten kun nousin ylös sängystä niin maha oli taas normaali.Ensin ajattelin että oli varmaan supistus,mutta tulin toisiin ajatuksiin kun tämä sama tapahtui myös tänä aamuna ja muuloin on ollut ihan normaali.
Ainoana erona oli että maha ei pullotanu ihan niin kovasti kuin eilen ja tänä aamuna möhkäle oli enempi alamahassa,mutta edelleen enempi tuossa oikealla puolella ja taas kun nousin sängystä se hävis.
Kumpanakin aamuna olen herännyt oikealta kyljeltä,joten tästä varmaan johtuu se kummalla puolella se on,mutta miksi se on tuomonen?
Ja tämä möhkäle tuntuu siltä kuin loppuraskaudessa tuntee vauvan tuosta mahanpäältä,mutta tokikaan tämä ei vielä vauva voi olla
vaan jotain muuta,mutta ne joilla on lapsia niin saavat jonkun kuvan miltä se tuntuu.
Onko jollakin ollut tuomosta aamusin?
Pitäskö tuosta huolestua vai ihanko normaalia pullistumista?
Ainoana erona oli että maha ei pullotanu ihan niin kovasti kuin eilen ja tänä aamuna möhkäle oli enempi alamahassa,mutta edelleen enempi tuossa oikealla puolella ja taas kun nousin sängystä se hävis.
Kumpanakin aamuna olen herännyt oikealta kyljeltä,joten tästä varmaan johtuu se kummalla puolella se on,mutta miksi se on tuomonen?
Ja tämä möhkäle tuntuu siltä kuin loppuraskaudessa tuntee vauvan tuosta mahanpäältä,mutta tokikaan tämä ei vielä vauva voi olla
vaan jotain muuta,mutta ne joilla on lapsia niin saavat jonkun kuvan miltä se tuntuu.
Onko jollakin ollut tuomosta aamusin?
Pitäskö tuosta huolestua vai ihanko normaalia pullistumista?