M Maatushka Jäsen 04.05.2011 387 0 16 30.05.2011 #2 Mä oon ainakin saanu kirpparilla myytyä pehmoleluja...
O ostan Vieras 30.05.2011 #4 no paljonko niitä nyt on käytetty, kun niitä on kymmeniä per kärsä... Aikas käyttämättöminä nuo meille on järjestään tulleet, eikä tämä käyttäjä niitä isommin kuluta myöskään. Juttu olis varmaan toinen, jos olis vaan yksi räsymolla ja se siitä?
no paljonko niitä nyt on käytetty, kun niitä on kymmeniä per kärsä... Aikas käyttämättöminä nuo meille on järjestään tulleet, eikä tämä käyttäjä niitä isommin kuluta myöskään. Juttu olis varmaan toinen, jos olis vaan yksi räsymolla ja se siitä?
C chef Aktiivinen jäsen 16.02.2005 47 399 16 38 30.05.2011 #5 Ostan ja olen myynyt, eli muutkin ostaa. Samalla tapaa pesukone ne pesee, kuin muutkin kankaat, joten en näe ongelmaa
Ostan ja olen myynyt, eli muutkin ostaa. Samalla tapaa pesukone ne pesee, kuin muutkin kankaat, joten en näe ongelmaa
B bakteeri Vieras 30.05.2011 #6 jos sitä ei voi pestä niin saapi sitten kaikenmaailma pöpöt ja puklu tahrat!! maito on altis alusta bakteereille!! HYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jos sitä ei voi pestä niin saapi sitten kaikenmaailma pöpöt ja puklu tahrat!! maito on altis alusta bakteereille!! HYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!