L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me ei edes otettais vastaan, jos ostasivat (eivät kylläkään osta ), koska joku ylpeys se pitää aikuisella ihmisellä olla.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mieheni sisko,19,sai 3kk sitten vauvan...
...Sitten eilen tokas miehelleni kun kyläiltiin että harmi kun te ette saa multa mitään, käytin kaiken tyttöön.
Vittu mä vihaan sitä akkaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja sss:...Sitten eilen tokas miehelleni kun kyläiltiin että harmi kun te ette saa multa mitään, käytin kaiken tyttöön.
Vittu mä vihaan sitä akkaa!!!
Luultavimmin minustakin vanhana pitää huolta tyttäreni eikä miniäni.Alkuperäinen kirjoittaja elämä ei ole reilua:Toiset on rakkaampia lapsia kuin toiset. Ainakin mun anopin touhuista päätellen, on ostellut miehen siskon lapsille vaikka mitä ja hoitanut vauvasta asti. Meidän lapsista ei välitä, mutta eipä mekään enää juuri hänestä. Ehkäpä se sisko sit äitinsä viimekädessä hoitaa, kun vanhana apua tarttee...
Ymmärsin, mutta mä vastasinkin aiemmin tuohon otsikkosi kysymykseen =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikä kukaan nyt ymmärrä että KYSE EI OLE SIITÄ MITÄ MIEHEN ÄITI OSTAA VAAN MITEN HÄN LAPSIAAN KOHTELEE?!
Ihan vapaasti hän saa ostella, ei ole meidän rahat ja pärjätään omillammekin.