Ostaako teidän miehet lahjoja kellekään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mun mies ei osta, eikä laita joulukorttejakaan, se jää kaikki mun huoleksi eikä sitä edes kiinnosta hoidanko asiat vai en. Joskus saan siltä ehdotuksia esim isälleen lahjaksi, mutta yleensä mä ne hankin. Ite en saa siltä mitään.

Joskus vaan vähän kyllästyttää, ei sillä että mä mitään tarviisin, mutta aika urakka siinä on keksiä senkin sukulaisille lahjat!

Yhdelle tuttavapiirin poikalapselle ostaa aina synttärilahjan, koska osaa ajatella, mitä pojat tahtois minkäkin ikäisenä. Lisäksi ostaa omille kavereilleen, jos täyttää pyöreitä vuosia. Vanhemmilleen ei osta kuin joululahjat. Omalle tytölle ostaa muuten vain lelun aina välillä, mutta mulle jää kyllä lasten (toinen vasta 4kk) lahjahankinnat. Mulle ostaa joululahjan ja joskus synttärilahjan.

Mulla on vähän harvinainen mies. Hän tykkää ostella lahjoja :D. Ostaa tietenkin enimmäkseen mulle ja lapsille, mutta myös vanhemmilleen jne. Minäkin saan joskus yllätyslahjoja. Ihan vaan siitä syystä, että mies näkee jotain, mistä mä voisin tykätä :). Sama juttu lapsille.

Ihana mies :)

mun puolison siippa puuhaa lahjan oikeastaan vain vaimolleen, ehkä joskus jotain lapsille tai apelleen.

muut lahjat on vaimoni heiniä, osallistun osittain kuluihin monetäärisesti

Meillä mies menee sekaisin ennen joulua. Hän on juuri näinä viikkoina sekoamassa, ja hän ostaa hurjasti lahjoja minulle, lapsilleen, sukulaisillemme, ystävillemme; hän ostaa hölmöjä lahjoja, yllättäviä lahjoja, fiksuja lahjoja, pieniä lahjoja ja suuria lahjoja.

Hän tilaa tädilleni puutarhalehden, ostaa apintapaiselleen sääaseman tai tusinan myrskylyhtyjä ja anoppiparalleen kakkuvuuan, kun ei ole anoppilassa liiemmin kuivakakkuja syönyt.

Kaiken muun ajan vuodesta hän on normaali, mutta tämä joulun alusaika on ongelmallinen. Ja hän on yksi tumpelo paketoimaan, viime vuonna osti miniäntekeleeltä paketointipalvelut.

Mieheni bravuuri on lasten joululahjat, myös hänen siskonsa lapsille. Epäilen tässä, että keskimmäiselle löytyy pukinkontista Mindstorms NXT.

Minusta noista erittäin arvokkaista lahjoista olisi hyvä sopia etukäteen yhdessä, tietäisin sitten vähän tasoitella muiden lahjojen määrää tai jos haluaa tuommoisen hankkia, sen voisi vaikka hankkia "yhdessä" esim. mummin kanssa - hänen kun on aina kovin vaikea ostaa sopivaa ja mieluista, jos ei lapselta tulee suoraa toivetta "TÄMÄN HALUAN".

[QUOTE="Piika-äiti";24957970]Meillä mies menee sekaisin ennen joulua. Hän on juuri näinä viikkoina sekoamassa, ja hän ostaa hurjasti lahjoja minulle, lapsilleen, sukulaisillemme, ystävillemme; hän ostaa hölmöjä lahjoja, yllättäviä lahjoja, fiksuja lahjoja, pieniä lahjoja ja suuria lahjoja.

Hän tilaa tädilleni puutarhalehden, ostaa apintapaiselleen sääaseman tai tusinan myrskylyhtyjä ja anoppiparalleen kakkuvuuan, kun ei ole anoppilassa liiemmin kuivakakkuja syönyt.

Kaiken muun ajan vuodesta hän on normaali, mutta tämä joulun alusaika on ongelmallinen. Ja hän on yksi tumpelo paketoimaan, viime vuonna osti miniäntekeleeltä paketointipalvelut.[/QUOTE]

:D

Meillä mies kyllä ostaa mulle lahjoja. Pääsääntöisesti ei aikuisille lahjoja osteta (ellei ole joku erikoismerkkipäivä), lähipiirin lapsille vain ja niistä minä tällä hetkellä vastaan. Viime jouluksi tosin neuloin miehen isälle ja tämän kihlatulle villasukat, kun mies sitä toivoi ja tarpeeseen siis menivät.

Yhteistyössä