Ostaisitko huutiksessa myyjältä, jolla on 0 positiivista, neutraalia ja neg. palautetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutis

Vieras
Eli siis ei ole aikaisemmin ostanut eikä myynyt huutiksessa?

Haluisin päästä vaatteistani eroon, ja koota niistä mahdollisesti jonkun paketin, mutta ostaakohan kukaan kun ei minulla ole kokemusta?

Jostainhan se on aloitettava! Tai voithan sä myydä jotain pienempää ensin tai ostaa jotain niin saat jonkun palautteen alle. Kyllä mä voisin ostaa, ainakin jos yhteydenpito tuntuu sujuvan hyvin, vastailet kysymyksiin nopsaan jne.

niin mä en ole ikinä myynyt vaan ostanut ja palautteita on nyt yli 70. että on se eri asia aloittaa myynti nollalla kuin esim. 70 palautteella.
Toki myynti on pakko aloittaa nollalla jos ei ole ostettavaa mutta itse arastaisin sitä... Tai riippuu ainakin kohteen hinnasta, ottaako riskiä.

Ostaisin! Kaikki ei laita sinne jokasta käytettyä hiuspampulaa myyntiin vaan isompia juttuja silloin tällöin. Onhan nuo samat säännöt kaikille olit sitten ensikertalainen tai addikti.

Ostaisin jos kyse on jostain 1-10 euron tuotteesta ja tuotteista on kuva. Ja jos on tunnistautunut myyjä, niin voisin ostaa hieman kalliimpaakin, mutta en mitään "Upouusi kamerakännykkä 200 euroa" ja kuva napattu netistä... en tosiaan halua tulla höynäytetyksi.

Moni tuntuu karttavan nollapalautteisia, joten yksi hyvä konsti on ensin huutaa muutama itselle tarpeellinen tuote ja kun on niistä asianmukaiset palautteet saannut niin alkaa tehdä kauppaa. Tai sitten tosiaan ensin myy yksittäisiä tuotteita ja kun saa palautetta, niin varmasti menee kaliimmatkin ja paketit kaupaksi.

Myy ensin jotain pientä kirjeessä lähetettävää, ei tule suuri tappio ostajalle, jos kaikki ei mene hyvin ja saat alkupistesaldoa kerättyä.

Noudolla voi mennä kalliimpikin juttu helposti kaupan. Sisko myy väliin vain jotain isompaa kehäkolmosen sisäpuolella ja hänellä on pelkkä nouto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostaisin jos kyse on jostain 1-10 euron tuotteesta ja tuotteista on kuva. Ja jos on tunnistautunut myyjä, niin voisin ostaa hieman kalliimpaakin, mutta en mitään "Upouusi kamerakännykkä 200 euroa" ja kuva napattu netistä... en tosiaan halua tulla höynäytetyksi.

Sellaisenkin voi saada myytyä noudolla, mutta näkemättä tuotetta ennen maksua voi olla aika riskaabelia.

käsittääkseni kuka vaan voi palautetta laittaa, että jos värväät kaverisi kehumaan niin siinähän se on...Ja tosiaan jostainhan se on aloitettava myyjänkin, en mä ainakaan ensin osta tavaraa jotta saisin ongittua itselleni palautetta...jos ei tuotteet myy niin olkoot, kaatopaikalle sitten vaikka ympäristöä kuormittamaan...