Ostaisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tv:n ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tv:n ostaja

Vieras
http://kauppa.expertasa.fi/epages/Capnova.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Konepiste/Products/8801031064922

Onko plasma hyvä vai pitäisikö olla LCD? Kumpi parempi?

Elektroniikkahullu mieheni haukkuu aina plasman mennen tullen, meillä siis LCD. Mutta omilla silmilläni olen sen nähnyt, plasmassa epätarkempi, sumuisempi kuva, joten joutuu katsomaan kauempaa, jotta "näkymä" olisi edes sen suuntainen kuin pitäisi. Plus LCD huomattavasti pitkäikäisempi sijoitus, käsittääkseni plasma jotenkin kuluu(?). ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-u:
Elektroniikkahullu mieheni haukkuu aina plasman mennen tullen, meillä siis LCD. Mutta omilla silmilläni olen sen nähnyt, plasmassa epätarkempi, sumuisempi kuva, joten joutuu katsomaan kauempaa, jotta "näkymä" olisi edes sen suuntainen kuin pitäisi. Plus LCD huomattavasti pitkäikäisempi sijoitus, käsittääkseni plasma jotenkin kuluu(?). ;)

Hienoa, että joku muu ymmärtää näistä "vehkeistä" kun itse on ihan pihalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-u:

Hienoa, että joku muu ymmärtää näistä "vehkeistä" kun itse on ihan pihalla :D

Älä välitä, henk koht en edes jaksa välittää, kuhan ei tarvi olla vuoden välein uutta telkkaria ostamassa.
Ja tuli mieleen, et ilmeisesti LCD:t kalliimpia kuin plasmat, juuri tän "keston" takia.. Voin hyvinkin olla väärässä, mutta korvan taakse jäänyt mielikuva ukon puheista olisi tällainen.. :D

Mä olen ymmärtänyt ,että kesto niillä on tällä hetkellä sama.LCD on tulevaisuudessa parempi,mut tällä hetkellä plasma voittaa kuvan laadussa.
JOs television tarkoitus on vaan katsella plasmaa suositellaan,mut jos käytät enemmän pelien pelaamiseen niin lcd.
Googleta sieltä löytyy paljon asiaa töllöistä =)

Me ostettiin kuitenkin tuo plasma :)
Myyjä sanoi, että on ihan mielipideasia ottaako LCD:n vai plasman. Mielestäni tuossa oli silmälle ystävällisempi (pehmeämpi) kuva kuin LCD:ssä. Ja tuo, että tv:ssä itsessään on tallennus, on ihan huippu!

Yhteistyössä