Ostaisko sandaalit vai ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkupiikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkupiikkis

Aktiivinen jäsen
29.11.2009
1 457
0
36
pk-seutu
tytölle siis. Hänellä on superfitin gore-lenkkarit, jotkut valkoiset dora-tarralenkkarit, semmoiset hummelin vähän umpinaisemmat sandaalit (joissa etuosa täysin umpinainen ja muualla ilmastointireikiä ja takaa auki kuin sandaalit), balleriinat ja nahkaiset kävelykengät. Ja crocks-kopiot.

Hummelit osottautui huonoksi meille, niissä on semmoinen kiristyskuminauha ja se on jo rikki. On vetänyt liian lujaa..

Noita kenkiä on tullut lahjaksi ihan viime aikoina, eli toukokuussa oli vaan goret, hummelit, crocksit ja nahkaiset kävelykengät ja ja olin ajatellut että ostan alennusmyynnistä nätit sandaalit juhlakengiksi ja hellekäyttöön. Mutta nyt mietin että ostanko sittenkään. Ne balleriinat ajaa ne juhlakengän hommat ja viime kesänäkin piti enemmän niitä crockseja kuin tavissandaaleja...

Muoks. ja ikää on vajaa 5 v.

No jos parilla-kolmella eurolla satut saamaan.. Meilläkin nuo crocksit on päihittääneet perussandaalit joka lapsen kohdalla. Tänä kesänä en kahdelle isommalle tarrasandaaleja ostanutkaan, vaan sirommat soljelliset enemmän juhlakäyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
No jos parilla-kolmella eurolla satut saamaan.. Meilläkin nuo crocksit on päihittääneet perussandaalit joka lapsen kohdalla. Tänä kesänä en kahdelle isommalle tarrasandaaleja ostanutkaan, vaan sirommat soljelliset enemmän juhlakäyttöön.

No noin meinasin just tehdä, mutta ne ballerinat on tosi nätit ja ajaa juhlakenkäilyn ja sen jälkeen kun tämän kesän pääjuhlat on ohi 3 viikon päästä, saa pitää niitä muulloinkin.

Hyvät sandaalit maksaa kumminkin alessakin useamman kympin. Jos sitä rahaa olisi vähän enemmän niin en miettisi, mutta kun ei oo, niin mietin olisko sillekin rahalle järkevämpää käyttöä.

Päiväkodissa oikein kiellettiin ensi kaudeksi croksien käyttö, kun ne ovat leikeissä huonot. En usko että ihan yksittäisestä tapauksesta tuli tämä päätös.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Päiväkodissa oikein kiellettiin ensi kaudeksi croksien käyttö, kun ne ovat leikeissä huonot. En usko että ihan yksittäisestä tapauksesta tuli tämä päätös.

Miten huonot? Mä ostin alunperin viime kesäksi lähinnä rantakäyttöön, mietin että kätevät märillä, hiekkkaisilla jaloilla. Ja roskia viedessä, pyykkihommissa ym. Mutta itse haluisi pitää sitten useammin.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:

Miten huonot? Mä ostin alunperin viime kesäksi lähinnä rantakäyttöön, mietin että kätevät märillä, hiekkkaisilla jaloilla. Ja roskia viedessä, pyykkihommissa ym. Mutta itse haluisi pitää sitten useammin.

Tippuvat jalasta juostessa, kiipeillessä tms. No enhän minäkään käytä noita läpysköitä joka tilanteessa vaan sandaalit on kävelyyn, pyöräilyyn ja läpyskät lumpsimiseen pihapiirissä.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:

Tippuvat jalasta juostessa, kiipeillessä tms. No enhän minäkään käytä noita läpysköitä joka tilanteessa vaan sandaalit on kävelyyn, pyöräilyyn ja läpyskät lumpsimiseen pihapiirissä.

Niin ne putoilee kyllä herkemmin. Mä oon miettinyt, että ne on rantaelämään hyvät (ei ehkä hinkkaa kuin sellaiset varvastossut ja on vähän tukevammat).

Ja ehkä mä jaksan yhden lapsen kenkiä vahtia ja ottaa talteen jos putoavat vrt. päiväkodissa yli 20.

Kengät käytön mukaan, enhän anna niitä juhlaballeriinojakaan leikkipuistoon, koska se on yksi jarraus keinusta ja kenkien kärki on pilalla. Eilen metsässä goret olivat parhaat.

Viime vuonna ne sandaalit jäi niin vähälle käytölle, että harmitti vähän että ostin ne. Tosin silloin ei ollut muita kenkiä juhliin, niin ne ajoi sen asian sitten.

Yhteistyössä