ostatteko huutiksesta tahraisia vaatteita/vaatepaketteja joissa lähes jokatoisessa vaatteessa tahra?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa :D

Olen huutiksessa huomannut monta kertaa miten moni myy likaisia lastenvaatteita, rasva, yms tahroja niissä. Itse olen tarkka mitä myyn, vain ehjiä ja siistejä. Nyt tein kuitenkin kokeen ja laitoin myyntiin setin, jossa oli rasvalänttiä ja pari muuta haaleaa tahraa. Nämä näkyivät kuvissa ja kerroin niistä erikseen. Itse en olisi moisia varmasti huutanut, mutta niin vain oli ne joku huutanut sieltä :O kyllä mua vähän hävettää, mutta ahne kun olen, niin testaanpas toisenkin kerran :D

en osta koskaan enkä mistään tahraisia vaatteita.
Muoks: Paitsi ostinpas kerran hienon toppatakin Akselista 1,50 eurolla ja siinä oli hiekkatahroja, joiden tiesin lähtevän pois sappisaippualla. Kuten lähtivätkin.

Pääasiassa en ostaisi, ostan vauvanvaatteita uutena ja käytettynä uudenveroisessa kunnossa. Muutaman poikkeuksen olen tehnyt, kun värikkäässä, kuviollisessa bodyssa on ollut pieni tahra jonka olen huomannut vasta kun olen useampaan kertaan katsonut, ja vaate on muuten ollut todella siisti, ja hinta on ollut huomattavsti pienempi kuin vastaavilla yleensä.

En ole myynyt tai ostanut huutiksesta lastenvaatteita, mutta voin kyllä ymmärtää, että vähän sekundaa voi vaihtaa omistajaa. Minusta hyvä sääntö tässä on se, että voisitko harkita käyttäväsi sitä hieman risaista, tai tahraista vaatetta vielä seuraavallakin lapsella? Jos seuraava lapsi voisi sen vielä päälleen pukea, niin miksei joku muukin? Onhan sen vaatteen myyjäkin pitänyt sitä hieman sekundaa oman lapsensa päällä.

En ostaisi. Enkä kyllä itsekään käytä muksulla yleensä kestotahraisia vaatteita. Poikkeuksia ovat esim ulkovaatteet, jotka kyllä käytän käyttöajan loppuun ja juurikin jonkun mainitsemat erittäin kuvioidut vaatteet, jos tahra sinne kivasti häviää. Mutta muuten selkeästi näkyvä tahra saa minut kyllä siirtämään vaatteen terassipöytien pyyhkimiseen.

Ulkovaatteet menevät kaupaksi tahroista huolimatta, kunhan hinta on passeli... Mutta kyllä tännekin on linkitetty järkyttäviä paketteja, missä tahroja on vaatteissa muille jakaa. Minusta niiden pakettien hinnat eivät olleet radikaalisti halvempia kuin tahrattomien perusvaatteiden, joten kyllä mietin miksi joku sellaisen sitten valitsee. Paketti jossa on yksittäinen tahrattu vaate, sellaisen varmaan monikin ostaa.

Yhteistyössä