M
mam
Vieras
Ostin tytölle Haloselta viimevuoden kuosia olevan Reimatec talvihaalarin hintaan 64,50e. Olin tosi ilonen löydöstä kun olin juuri käynyt toisaalla kauhistelemalla haalarin 149e hintaa =0.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tais sit olla varsinainen löytö. Oulussa oli vielä eilen pari isompaa. Oisko ollu 128:a ja siitä isompia. Niitä en kattonu kun ei tarvetta. Sit oli edullisesti Remua kans.
mä ostin eilen vaaleanpunaisen kirpparilta hintaan 14 euroa
ja oli tooosi hyvässä kunnossa.
siihen päälle toppakengät ja ne maksoi 5 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:mä ostin eilen vaaleanpunaisen kirpparilta hintaan 14 euroa
ja oli tooosi hyvässä kunnossa.
siihen päälle toppakengät ja ne maksoi 5 euroa.
Joo, sama keikka edessä sunnuntaina... mutta kirpparilla se on vähä mäihästä kiinni, löytyykö kokoja vai ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Kiva jos oli susta löytö. Itse kiitän siitä että täällä pari loistavaa kirppistä sekä paljon järjestetään lastenkirppari tapahtumia josta saa edullisesti hyvää vaatetta ym tavaraa. Itse en todellakaan maksaisi mistään vaatteesta noin paljoa. Mutta kukin tavallaan. Meidän neiti kulkee 95% kirppisvaatteissa ja ei mielestäni missään rumissa. Uusretro, disney, marimekko ja "JOPA" reimatekki.. Mm tällä hetkellä ihana uudenveroinen marjapuuron punainen välikausihaalari (reimatec) ja ostin viimevuonna. Hinta 7?.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tais sit olla varsinainen löytö. Oulussa oli vielä eilen pari isompaa. Oisko ollu 128:a ja siitä isompia. Niitä en kattonu kun ei tarvetta. Sit oli edullisesti Remua kans.
Et satu muistamaan minkä kokoista Remua? Mulla ois tarvetta ihan pienelle, max. 80 cm...
Alkuperäinen kirjoittaja dfdgfga:Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Kiva jos oli susta löytö. Itse kiitän siitä että täällä pari loistavaa kirppistä sekä paljon järjestetään lastenkirppari tapahtumia josta saa edullisesti hyvää vaatetta ym tavaraa. Itse en todellakaan maksaisi mistään vaatteesta noin paljoa. Mutta kukin tavallaan. Meidän neiti kulkee 95% kirppisvaatteissa ja ei mielestäni missään rumissa. Uusretro, disney, marimekko ja "JOPA" reimatekki.. Mm tällä hetkellä ihana uudenveroinen marjapuuron punainen välikausihaalari (reimatec) ja ostin viimevuonna. Hinta 7?.
Hyvä että joku löytää jotain kirppiksiltä. Ostan itse haalarit aina uutena alesta kun ei oikein muutakaan vaihtoehtoa. Käyn kirppareilla satunnaisesti, mutta niissä on kyllä ollut ihan lumpputasoa. Ei yhtäkään haalaria, joka olisi edes ilmaiseksi kelvannut. Niissä pitäisi varmaan juosta alvariinsa ja mielellään useammassakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jonkun on pakko ostaa niitä uusiakin jotta toiset voi ostaa kirpparilta käytettyjä
Mä ostan mieluummin uutena ja kaupittelen sit huutiksessa käytettynä. Vauvamallin 86cm Reimatec haalarista sain 60. Nyt on menossa myyntiin Reimatec talvitakki ja housut 92cm. Ostin ne uutena hintaan 60e ja jos saan esim 40e niin olen tosi tyytyväinen. Ei sit lopulta tullut kalliiksi. =)