Ostin sitten taas pojalle 12-tuumaisen fillarin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huom

Aktiivinen jäsen
06.04.2010
2 136
0
36
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis =) Olen myynyt pois pojan 12-tuumaisen pyörän jo vuosi sitten, kun siirtyi isompaan apupyörillä. Nyt haluaa opetella ajamaan ilman appareita ja nimenomaan pienellä fillarilla.

No, äiti sitten menee ja ostaa uuden. Tai no, käytetyn siis, tietenkin. Myyn sen sitten eteenpäin, kun ei enää tarvita...

Huomenna sitten kokeilemaan, miten ajo sujuu ilman niitä appareita.

Mitese teillä on opeteltu ajamaan ilman appareita? Pienellä 12-tuumaisella vai isommalla pyörällä?

12-tuumaisesta on otettu apupyörät pois ja on opetellut sillä ajamaan. Tätä ennen ajeli siis isommalla 16-tuumaisella jossa oli apupyörät. Tosi hyvin onnistui harjoittelu tuolla pienemmällä, ilman muuta paremmin kuin 16-tuumaisella.

Mä ostin tytölle vime kesänä 12" pyörän. Nyt haluaisi siitä kokeeksi apparit pois, ikää 4v. Luulisin ainakin et arkana tyttönä haluaa pienellä opetella, tippuu sit matalammalta :D

Alkuperäinen kirjoittaja deb:
12-tuumaisesta on otettu apupyörät pois ja on opetellut sillä ajamaan. Tätä ennen ajeli siis isommalla 16-tuumaisella jossa oli apupyörät. Tosi hyvin onnistui harjoittelu tuolla pienemmällä, ilman muuta paremmin kuin 16-tuumaisella.

Tätä minäkin ajattelin, että ylettää sitten kunnolla jalat maahan eikä kaadu niin korkealta.

Poika itse nimenomaan halusi pienemmän pyörän, jolla kokeilla. Mistä lie sellaista oppinut, en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin tytölle vime kesänä 12" pyörän. Nyt haluaisi siitä kokeeksi apparit pois, ikää 4v. Luulisin ainakin et arkana tyttönä haluaa pienellä opetella, tippuu sit matalammalta :D

Meilläkin on aika arka kokeilemaan mitään uutta ja siksi tämä on varmaan hyvä vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja deb:

Tätä minäkin ajattelin, että ylettää sitten kunnolla jalat maahan eikä kaadu niin korkealta.

Poika itse nimenomaan halusi pienemmän pyörän, jolla kokeilla. Mistä lie sellaista oppinut, en tiedä.

Juuri näin. Kaatuessaan ei satuttanut itseään, eikä siten alkanut pelätä kaatumista ja pyörällä ajoa.

Yhteistyössä