Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Ne lähtee kasvamaan ja tekee lisää "alkuja". Mutta älä laita jääkaappiin säilytykseen nyt, vaan tungesuoraanmultaan.
Alkuperäinen kirjoittaja no:ne on puutarhalla kasvatettu ravinneliuoksessa. voi olla etteivät jaksa kasvaa mullassa. Mutta jos juuret on valkoiset ja hyväkuntoiset, niin voithan kokeilla laittaa ruukkuun kasvamaan. Ulos ei vielä näillä keleillä kannata laittaa . yöllä voi olla pakkasta.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Jos tää on kerran näin ehlppoa, niin miksi ihmiset ei kasvata noita itse vaan ostaa kaupasta?! Meinaan ei noi ihan ilmaisia ollut, joten mieluummin mä kasvattelen noita kun ostelen jatkuvasti kaupasta uusia ja maksan niistä.
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:Voit kasvattaa myös siemenistä.
Mä laitan vaan altakasteluparvekelaatikkoon hyvää multaa, vedän parin sentin päähän toisistaan sormella noin 0,5 cm syvän uran, ripottelen uraan salaatinsiemeniä ja peitän urat mullalla. Sitten säiliö täyteen vettä, laatikko valoisalle paikalle ja unohdan koko salaatin. Kun taas muistan, että ai niin mulla on se salaattilaatikkokin ja menen lisäämään vettä säiliöön, mulla on siellä odottamassa salaatitkin. Kerään salaatit ja heittelen vähän siemeniä lisää ja unohdan taas koko laatikon. Näin mennään yleensä koko kesäAlkuperäinen kirjoittaja Heili82:Miä taas en onnistu noissa saalaatin kasvatuksissa, siis jos siemenistä kasvatan :/
Tuommoinen hortonomia sopisi varmaan minullekin, pidän erityisesti noista unohdan koko-osioistaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä laitan vaan altakasteluparvekelaatikkoon hyvää multaa, vedän parin sentin päähän toisistaan sormella noin 0,5 cm syvän uran, ripottelen uraan salaatinsiemeniä ja peitän urat mullalla. Sitten säiliö täyteen vettä, laatikko valoisalle paikalle ja unohdan koko salaatin. Kun taas muistan, että ai niin mulla on se salaattilaatikkokin ja menen lisäämään vettä säiliöön, mulla on siellä odottamassa salaatitkin. Kerään salaatit ja heittelen vähän siemeniä lisää ja unohdan taas koko laatikon. Näin mennään yleensä koko kesäAlkuperäinen kirjoittaja Heili82:Miä taas en onnistu noissa saalaatin kasvatuksissa, siis jos siemenistä kasvatan :/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Eli mun ei tarvi muuta tehdä, kun törkätä ulos ja kastella...ja se on sitten siinä? Ja sitten vaan aina leikkelen sieltä kun tartten?
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Tuommoinen hortonomia sopisi varmaan minullekin, pidän erityisesti noista unohdan koko-osioistaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä laitan vaan altakasteluparvekelaatikkoon hyvää multaa, vedän parin sentin päähän toisistaan sormella noin 0,5 cm syvän uran, ripottelen uraan salaatinsiemeniä ja peitän urat mullalla. Sitten säiliö täyteen vettä, laatikko valoisalle paikalle ja unohdan koko salaatin. Kun taas muistan, että ai niin mulla on se salaattilaatikkokin ja menen lisäämään vettä säiliöön, mulla on siellä odottamassa salaatitkin. Kerään salaatit ja heittelen vähän siemeniä lisää ja unohdan taas koko laatikon. Näin mennään yleensä koko kesäAlkuperäinen kirjoittaja Heili82:Miä taas en onnistu noissa saalaatin kasvatuksissa, siis jos siemenistä kasvatan :/![]()
![]()