V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Beep: Yleensä olen ostanut Hemtexiltä ja Kodin1:stä. Nämä satiinilakanat erehdyin ostamaan jyskistä.
Aiemminkin olen jyskistä yksittäisiä lakanoita ostanut ja nekin ovat olleet (näiden nyt ostamieni yksittäispakattujen tyynyliinojen lisäksi) sitä mitä on luvattu.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Beep: Yleensä olen ostanut Hemtexiltä ja Kodin1:stä. Nämä satiinilakanat erehdyin ostamaan jyskistä.
Aiemminkin olen jyskistä yksittäisiä lakanoita ostanut ja nekin ovat olleet (näiden nyt ostamieni yksittäispakattujen tyynyliinojen lisäksi) sitä mitä on luvattu.
Kummat on pehmeämpiä hemtexin vai kodin1:n? Entä muuten laadukkaampia.
Mä kun olen pettynyt Hemtexin laatuun, värit haalistuu tosi nopeasti ja menee sellaisen nukkavierun näköiseksi.
Ostaisin mielelläni laadukkaampia, vaan mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Ja ethän kuivaa lakanoitasi muuten rummussa?
Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:et voi palauttaa, huomasitko varmaan melkeis joka kaupassa alennustuotteiden kohdalla lukee, että niitä ei voi palauttaa. ja kun olet ne vielä pessytkin. mutta reklamaation tuotteesta voit tehdä
Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:et voi palauttaa, huomasitko varmaan melkeis joka kaupassa alennustuotteiden kohdalla lukee, että niitä ei voi palauttaa. ja kun olet ne vielä pessytkin. mutta reklamaation tuotteesta voit tehdä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:et voi palauttaa, huomasitko varmaan melkeis joka kaupassa alennustuotteiden kohdalla lukee, että niitä ei voi palauttaa. ja kun olet ne vielä pessytkin. mutta reklamaation tuotteesta voit tehdä
Huomasitkos, että ap hoiti jo asian, ja SAA palauttaa lakanat, joten turha viesti.
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:et voi palauttaa, huomasitko varmaan melkeis joka kaupassa alennustuotteiden kohdalla lukee, että niitä ei voi palauttaa. ja kun olet ne vielä pessytkin. mutta reklamaation tuotteesta voit tehdä
Huomasitkos, että ap hoiti jo asian, ja SAA palauttaa lakanat, joten turha viesti.
Siis vaihtaa saa, mutta palautus ja rahat käteen ei olisi onnistunut![]()