Ostoksilla JEE * Hehkutusta *

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ostelija

Vieras
Kävin sitten ostoksilla. Mukaan tarttui:

- Reima tec haalari
- Lassie suprafill
- Lassie tec 2 osainen
- Lassie toppa asu 2 osainen
- Reimatec toppa housut x 2
- Reimatec vk housut x 2
- Reima toppatakki
- Reiman semmoinen "sukelluspuku" kangastakki x 2
- Reiman kumi kengät x 2
- Reima vauvan fleese haalati
- Reimatc hanskat
- Tutta body
-Tutta retro frotee asu vauvalle
- Tutta trikoo asu neidille
-Tutta farkku mekko
- Tutta fleese paita pojalle

Ja viel jotain muitakin sisävaatteita lapsille

Yhteensä reissu teki 550 ?!!!

kävitkö reiman tehtaanmyymälässä? siel on nyt tammikuun loppuun asti alennukset. ainakin -40% kun itse kävin siellä. ja myyjä sanoi että tammikuun vikalla viikolla laittavat vielä lisä alet...

Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
kävitkö reiman tehtaanmyymälässä? siel on nyt tammikuun loppuun asti alennukset. ainakin -40% kun itse kävin siellä. ja myyjä sanoi että tammikuun vikalla viikolla laittavat vielä lisä alet...

Juu kävin! Mistä arvasit? Huomasin ku joku täällä jollekin kertoili noista alejutuista. Päätin sitten käydä kattomassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:

Juu kävin! Mistä arvasit? Huomasin ku joku täällä jollekin kertoili noista alejutuista. Päätin sitten käydä kattomassa.

no jos oisit jostain muualta hakenut tuon litanian, niin ois varmaan enempi maksanut..? tai en tiedä kun en hirveesti oo kattellu hintoja..

ite kun kävin, päädyin pelkkiin sisävaate hankintoihin. en uskaltanut ottaa haalareita tms. ens talvelle kun vähän hukassa ton tytön kasvukäyristä. :/