Osu sitten omalle kohdalle...Anoppi from hell.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surusilmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi vihne missä tilanteessa olet!

Olet tehnyt aivan oikein. Hyvä sinä! Välillä on vaan vaikeaa pitää suunsa kiinni, vaikka tietää et se olis parasta niin.

Mun kokemus on, vierestä vastaavaa seuranneena, että sopikaa miehesi kanssa jo nyt sellaisista asioista, jotka koskevat lastanne ja vauva-aikaa. Miehesi kuulostaa fiksulta ja tajuaa varmaan itsekin, että varmaan omassakin kotona on alkuun tarpeeksi puuhaa. Mutta rauhoittaa varmasti molempien mieliä kun puhutte asiat valmiiksi. Myös lapsen ja mummon tapaamiset yms. Ja se miten sit toimitaan kun kunto heikkenee tai muuta.

Ja se joka sanoi, että älä natkuta miehelles vaan jollekin ystävälles, oli niin oikeassa. :D Perhepiirissä asiasta pitää puhua kuin viihdeuutisista, ilman suuria tunnemyrskyjä.

Ehkä anoppi ollut nuorena vihattu miniä ja kostaa sitä nyt, mikä on väärin. Ei kuulosta dementoituneelta vaan yksinkertaisesti ilkeältä ja sairaalloisen omistushaluiselta. Tokihan dementiakin voi tulla. Mun suvun dementikot on tosin muuttuneet vaan kiltimmiksi...kaikista ei tule vihaisia. Anopilla on oikeus asua kotonaan mutta hommattava sinne apua jos ei pärjää. Poika voi auttaa mutta pidettävä vahvasti puolensa ja perheen oltava ykkössijalla. Näin minusta. Tosi kammottava tilanne...

Eipä mennyt tämäkään päivä ihan putkeen...

Mies tulee töistä ja oli just päässyt syömään, niin anoppi soittaa "missä sinä viivyt?!"
Mies tähän:"No kotona syömässä olen..."
Anoppi:"Jaa, sinne on sitten pitänyt mennä. Piti käydä kaupassa!"
Mies:"Niin...ennenkin on pitänyt käyttää vasta kauniiden ja rohkeiden jälkeen..."
Anoppi:"Vai niin..tuut tuut tuut".

Että sillä lailla, mies on lupautunut käyttämään kaupassa ja tämän saa siitä sitten palkaksi. Mäkätykset ja luurin korvaan paiskaamisen.
Jotenkin voi jo kuvitella sitten jo itse kauppareissun puheen sisällön...

Säälittää tuota miestä kun joutuu tuollaista kuunnella, itselläni siinä mielessä hyvä kun minun ei tarvitse anoppia tavata eikä kuunnella naamatusten valitusta ja haukkuja.

Mies sanoi tuossa jo tosin, että jos äitinsä yhtäänkään alottaa haukkumisen ja valituksen niin sanoo suoraan, että voi pitää päänsä kiinni jos sieltä ei yhtään mitään fiksua tule ja loppuu ne kaupalla kuskaamisetkin pian jos ei osaa käyttäytyä.

[QUOTE="äiti";24682615]no en hyväksyis minäkään poikani puolisoks jotain naikkosta jolla jo muillekin lapsia[/QUOTE]

Jospa poikasi löytääkin puolisokseen jonkun kivan nuoren miehen :)

Yhteistyössä