osuuspankista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erosin OP:sta vaikka olin ollut jäsen koko ikäni. Handelsbanken ei vie mun rahoja.
En enää muista mitä OP verotti ja kun erosin ne kysyivät syytä ja vastasin juuri tuon kk maksun.

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Erosin OP:sta vaikka olin ollut jäsen koko ikäni. Handelsbanken ei vie mun rahoja.
En enää muista mitä OP verotti ja kun erosin ne kysyivät syytä ja vastasin juuri tuon kk maksun.

ei mulla mene mtn maksuja. mitä sä höpiset?? :o

No ei maksa mitään jos laitat tilille rahaa..Taitaa pankeissa olla aika pitkälti samat asiat maksullisia. Eli siis meillä tilit op:ssa ja maksuautomaatin käytöstä ja nettipankista joutuu maksamaan (nettipankista parin euron kk-maksu, ja maksuautomaatista käytön mukaan.)

Alkuperäinen kirjoittaja tiina tonttu:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:

ei mulla mene mtn maksuja. mitä sä höpiset?? :o

Ne veloittaa kait nettitilin käytöstä (kun mä en muuta käytä) jos oikein muistan.

ja meillä menee nykyisin kaikki palkat ja lapsilisät yms. s-pankin tilille. mua rupes kyrsii et ne veloitti pankikortista 1e/kk ja tietokoneen pankkitunnuksista (vai mitä ne nyt on ) 2,5 e/kk. näistä tulee vuodessa kahdelta ihmiseltä aika iso summa. verrattuna siihen et s-pankissa et maksa näistä mitään, rahaa voi nostaa kaikista s-ryhmän toimipistesteistä milloin vain (ja näitähän on paljon ja auki yötä päivää)...

Yhteistyössä