Ota minut ""väkisin""

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otathan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi:) olen ovella vastassa kun tulet sisään, 'moi' sanon ja hymyilen... Otan kädestäsi ja vedän sinut kiinni minuun... Alamme suudella... Käteni alkavat hyväillä sinun runsaita muotojasi, oi kun tunnut hyvältä... Otan sinulta paidan pois... Kauniiden liivien verhoamat (isot?) rinnat paljastuu... Hellästi puristan niitä... Suukotan... Riisun liivit pois. Ihana näky:) riisun myös housut sinulta pois ja menemme makkariin. Olet niin seksikäs, kaluni alkaa seistä ja avaan housuni, ne putoaa lattialle... 'haluan sinua' kuiskaan sinulle ja hyväilen sinua joka puolelta... Rakastan uhkeita muotojasi... Työnnän käden pikkuhousuihisi hyväilen Pimppiäsi joka alkaa kostua... Teet samoin minulle... Laitat käden housuihini ja tartut kovaan kaluuni... Teet hitaita edestakaisia liikkeitä, ihanaa:)... Käteni hyväilevät nyt kiihkeämmin rintojasi... Puristellen, leipoen... Imen nänniä... Oi kulta haluan rakastella sinua pitkään, hellästi, rajusti...

""Moi:) olen ovella vastassa kun tulet sisään, 'moi' sanon ja hymyilen... Otan kädestäsi ja vedän sinut kiinni minuun... Alamme suudella... Käteni alkavat hyväillä sinun runsaita muotojasi, oi kun tunnut hyvältä... Otan sinulta paidan pois... Kauniiden liivien verhoamat (isot?) rinnat paljastuu... Hellästi puristan niitä... Suukotan... Riisun liivit pois. Ihana näky:) riisun myös housut sinulta pois ja menemme makkariin. Olet niin seksikäs, kaluni alkaa seistä""

Nytkö vasta alkaa seistä?

"" ja avaan housuni, ne putoaa lattialle... 'haluan sinua' kuiskaan sinulle ja hyväilen sinua joka puolelta... Rakastan uhkeita muotojasi... Työnnän käden pikkuhousuihisi hyväilen Pimppiäsi joka alkaa kostua... ""

Miten työnnät käden housuihin, kun riisuit ne jo?

""Teet samoin minulle...""

Hyväilen pimppiä vai?

""Laitat käden housuihini ja tartut kovaan kaluuni... Teet hitaita edestakaisia liikkeitä, ihanaa:)... Käteni hyväilevät nyt kiihkeämmin rintojasi... Puristellen, leipoen... Imen nänniä... Oi kulta haluan rakastella sinua pitkään, hellästi, rajusti...""

Pitkään? Herää jo!

Tulet kotiin töistä. Olen odottamassa. Kaluni seisoo kun olen miettinyt mitä sinulle teen. Kannan sinut olkapäälläni makkariin. Revin vaatteesi pois. Työnnän kaluni suuhusi. Ime..ime.. Mutiset vastaan mutta kiihotut samalla. Tulen päällesi ja tulen sinun sisääsi...

Aito aloittaja blondi.Täytyy valitettavasti sanoa ettei viivani näistä oikein kastunut,haen hiukan rajumpaa tyylin;mies vie,minä vikisen.Jään odottamaan jos löytäisin luolamieheni jonka kanssa voisin fantasiani luonnossa toteuttaa.Hyvästä toteutuksesta voisin ajatella toteuttaa vastaavasti miehen fantasian,tosin eriteleikit ovat tämän ulkopuolella.Ai niin rintani ovat d-80 ja pepussa löytyy,ehkä en aivan ihanne painoinen mutten mikään lihavakaan.Siis missä olet luolamieheni?Ota minut!

Otan kädestäsi ja vedän sinut kiinni minuun... 'Haluan sinua...' käännän sinut painaen seinää vasten, kiedon käteni ympärillesi ja suutelen kiihkeästi kaulaan... Vedän tiukasti mutta varoen hiuksista jotta voin suudella kaulaa kiihkeämmin.... Olen tiukasti vasten sinua ja tunnet muhkeassa takapuolessasi kuinka kaluni alkaa jäykistyä housuissani... 'Uih! Sinulta pääsee kun repäisen paitasi auki... Voimakkaasti alan kouria suuria rintojasi... Ne on niin ihanat että haluan naida niitä... Käännyt ja kyykistyt... Ime! Sanon ja otat kovan kaluni suuhun... Uuuh... Imet ahnaasti. Sitten tartun kaluuni ja alan hyväillä terskalla nänniä... Puristan tissejä ja työnnän kovan kalun niiden ihanaan puristukseen... Litinä täyttää huoneen kun aivan valun nesteitäni. Raskas hengitys paljastaa kuinka kiimainen olet... ' mä olen ihan märkä' sanot... 'pyllistä, annan sulle kullia...' käännän sinut rajuin ottein ja revin pikkuhoususi jalasta... Ihana pyllysi on nyt edessäni... Levitän hiukan ja hyväilen märkää pillua... Jatkuu...

....Läimäytän peppua... Asetan kaluni huulille ja voimakkaan hitaasti työnnän sen kokonaan sisään... Aaaah! Huudat... Pidän hetken sykkivää kalua paikallaan... Pitkin työnnöin kiihdytän tahtia... Nain sinua rajusti takaapäin... Isot tissisi heiluvat nainnin tahdissa...

Aito aloittaja blondi 160cm pitkä tai pätkä kuinka vaan painoa 62kg.Vieläkin täytyy sanoa homman olevan hiukka vaisua,ihmettelen lähinä suutelu puolto?Luolamies mielestäni ei suukkoja kaipaile,lähinnä oma raju ja nopea tyydytys mielessä,vai onko evoluutio tehnyt tehtävänsä?

Kuulostat herkulta.Haluat siis kovaa,okei käviskö tämä sidon kätesi kiinni,revin vaatteesi,kourin vähän paikkoja samalla kun kaivan kyrvän esiin ja eikun sisään.Voitais toteuttaa myös anaaliin,voideltuun totta kai.Omien fantasioiden kärkeä edustavat:voisit näytellä palveluhaluista huoraa siis vaatetus sen mukainen haluaisin mm.Katselella kun hierot sauvalla itseäsi,vaatetus tietenkin mukaan lukien tai panisin sinua vuorotellen muiden miesten kanssa tai yhdessä.Olen 47v salosta mutta reissaan paljon työn takia.

Ring! ""Sssskosta päivää. Toin tilaamanne kalusteet."" ""Mitää, en minä.."" ""No niin, anteeksi, saanko pyytää, siirrrtykää edestä, niin tuon tämän paketin peremmälle."" ""Mutta, en minä.."" ""Juu, juu, mulla on hieman kiire, seuraavat asiakkaat odottavat."" ""No, ei kai siinä sitten mitään, sisään vaan, mutta... "" ""Jaa, jos minä lasken tämän paketin tähän olohuoneen lattialle, niin saatte sen siitä kätevästi purettua"" ""Ei, tää on nyt tosi outoa, mikä juttu tää oikein on?"" ""Onko talossa mahdollisesti kermaa?""
""Siis mitää?"" ""Kermaa, kunnon kermaa, vispi- tai kuohukermaa mahdollisesti, oikein kunnon kermaa, ei mitään kevythössötystä?"" ""Tuota, onkohan tää nyt oikein..."" ""On on, neiti, oikein on hyvä. Neitihän sinä, tai te siis olette? Niin, piti sanomani, että, siis kermahan kruunaa makunautinnon. Käytättekö muuten kermaa noin niin kuin ylipäätänsä ruuanlaitossa?"" ""Ei jumankekka, nyt tää on menee liian pitkälle. Mikä ihmeen häirikkö, eiii, nyt mä soitan kyllä....” ”Mitäs muuten olette mieltä ulkonäöstäni? Salskea tapaus vai kuinka” Tällainen sutjakka supliikimies, jaa, jaa, sellaista.... no, ei mutta mitäs me nyt tässä joutavia höpötetään. Avataanpas tuo paketti niin päästään hommiin.” ”Hommiin? Mihin ihmeen hommiin?” ”Rentoutumaan, rentoutumaan, tralalalaa... Regiina Rentooo... Oli se muuten hyvä sanoittaja se Junnu Vainio, tralalallaaa...Kotkan poikii ilman siipiii.. nii-in.. Junnulla taitaa kyllä olla itellä jo siivet selässä.” (Huokaus) ”No se siitä.” ”Kuulkaahan nyt, siis mikää. ihmeen.... ja mikä ihmeen hökötys tuo on?” ”Pöytä, pöytä, neitiseni, pöytä. Huippukvaliteteettia.. parhaisiin hetkiin... salpa tosta kiinni vielä ja valmiis. Miltäs näyttää?” ”Eikös tuo ole...” ”On, on se.” ”Siis, mutta, nyt mä en kyllä tajuu...” Tehdäänpäs neitiseni nyt sillalailla, että, äääh, minä nostan... ooh, teidät... kevythän te olette kuin...nooiin, siihen istumaan...... Jatkuu seur num. illalla